• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Mutlu olmam gerekirken mutsuz olmak istemiyorum hiç 😞

Ya işte aslında sorsan umursamıyorum onların dediğini ama totalini düşününce kendimi suçlu hissediyorum
Mesela işin maddi kısmı da giriyor buna. Eşim parayı düşünme diyor ama verdiğim yol parası çok fazla masraf gibi geliyor ama kenarda birikmişim var benim. Altın almayı düşünüyordum. Onun yerine Türkiye’ye gidip gelebilirim falan yani.
Of bilmiyorum gerçekten
bende bunu soracaktım masraf onlardan mı çıkıyor
onlardan çıkmıyorsa ONLARA NE?
gidin bakın keyfinize hiç de vicdan azabı hissetmeyin

bana sadece 1,5 ay çok geldi.. süreyi daha da kısatabilirsiniz
 
Ya işte aslında sorsan umursamıyorum onların dediğini ama totalini düşününce kendimi suçlu hissediyorum
Mesela işin maddi kısmı da giriyor buna. Eşim parayı düşünme diyor ama verdiğim yol parası çok fazla masraf gibi geliyor ama kenarda birikmişim var benim. Altın almayı düşünüyordum. Onun yerine Türkiye’ye gidip gelebilirim falan yani.
Of bilmiyorum gerçekten
Akraba evliligi mi yaptiniz? Geciminizi ailesi mi karsiliyor da suçlu hissediyorsunuz para konusnda?

Bizden cok aileni goruyorsun cumlesi cok normal değil, insan kendi ailesini gormek ister tabi ki normali kayinaileyi daha cok gormek degil. 🙄
 
kesinlikle ailenizin yanına gittiğinizi söylemenize bile gerek yok. siz kv. veya kb. ile evlenmediniz. Eşinizle aranızda problem olmuyorsa gayette keyifle gidebilirsin. Kendini hiç mutsuz hissetme. Kimseye hesap vermek zorunda değilsiniz. Siz de bir yetişkinsiniz ve bir aileniz var.
 
Doyumsuzluktan başka bir şey değil. İstiyorlar ki oğulları evlenince kadın artık kendi ailesini rafa kaldırsın, ama oğulları kendilerinden uzaklaşacak diye de akılları çıkıyor bir yandan.
Ben de asla öyle biri değilim. Önce kendi ailem ç, kendi ailem , kendi ailem. Sonra belki onlar
 
Sen çalışıyor musun orada bir hayat kurdun mu yoksa evlatlık gibi misin?

Eğer öyleyse suçlu hissetmen çok normal
Psikolojik baskı kurmalarına izin vermişsin.
Çalışmıyorum. Bir hayatım var evet

Söylediklerini duyunca mecbur içimde yer etmiş
 
Bende gurbetteyim maddi imkanlardan dolayı senede 1 kere gidip geliyorum ama imkanınız varsa da kimseye karışmak düşmez 😶 söylemek zorunda da değilsiniz sürekli görüşüyor musunuz
Kaynanam her gün arar görüntülü. 2 haftada 1 de evlerine gideriz. Yakın oturuyoruz
Yani ben ona söylediğimde iyi, çocuğa dikkat et falan diyor ama arka planını bildiğim için kötü oluyorum
 
Akraba evliligi mi yaptiniz? Geciminizi ailesi mi karsiliyor da suçlu hissediyorsunuz para konusnda?

Bizden cok aileni goruyorsun cumlesi cok normal değil, insan kendi ailesini gormek ister tabi ki normali kayinaileyi daha cok gormek degil. 🙄
Kayınbabam dayım ama o senelerce yurt dışındaydı. Biz Türkiye’de. Eşim kuzenim ama asla öyle hissetmiyorum. Çünkü hiç görmedim yüzünü bile. Para konusunda yeri gelince biz onlara yardım ediyoruz. Onların bize bi yararı yok

10 dk mesafede oturuyoruz. İstiyor ki daha çok gidelim onlara ama oğlu istemiyor. Ben napim
 
kesinlikle ailenizin yanına gittiğinizi söylemenize bile gerek yok. siz kv. veya kb. ile evlenmediniz. Eşinizle aranızda problem olmuyorsa gayette keyifle gidebilirsin. Kendini hiç mutsuz hissetme. Kimseye hesap vermek zorunda değilsiniz. Siz de bir yetişkinsiniz ve bir aileniz var.
Yetişkin olduğumun bilince değilim bence hala ya. Kendimi birinin sorumluluğu altında gibi hissediyorum sanırım
Kötü bsey yapmıyorum ki yani sonuçta
 
Kayınbabam dayım ama o senelerce yurt dışındaydı. Biz Türkiye’de. Eşim kuzenim ama asla öyle hissetmiyorum. Çünkü hiç görmedim yüzünü bile. Para konusunda yeri gelince biz onlara yardım ediyoruz. Onların bize bi yararı yok

10 dk mesafede oturuyoruz. İstiyor ki daha çok gidelim onlara ama oğlu istemiyor. Ben napim

Benim de dayim ve kuzenim senelerce Almanyadaydi hala ordalar ama tutup evlenmezdim cunku kuzenim sonucta ne hissettigimin önemi yok kan bagi var.
Neyse kafa yapiniz o kadar tipik ki yurtdisina akraba evliligiyle gidenleri şıp diye anliyorum ayni sizin gibi. :) yapcak bisey yok kolayliklar diliyorum.
 
Benim de dayim ve kuzenim senelerce Almanyadaydi hala ordalar ama tutup evlenmezdim cunku kuzenim sonucta ne hissettigimin önemi yok kan bagi var.
Neyse kafa yapiniz o kadar tipik ki yurtdisina akraba evliligiyle gidenleri şıp diye anliyorum ayni sizin gibi. :) yapcak bisey yok kolayliklar diliyorum.
Erken yaşta evlilik
Akraba evliliğinin risklerini bilmeden kuzenimi hiç görmediğim için evlenebilirim savunması
Avrupaya gidip ev hanımı olmak
%90 ihtimalle ilgisiz eş

Buradaki mülteci annelerin Almanya versiyonları
 
ailenizi görmek en doğal hakkınız ve hamilelik bence anneye babaya en çok ihtiyaç duyulan dönemlerden. hem çocuğunuz için değişiklik olur hem de siz son bir tatil yapmış olursunuz doğumdan önce.
kimsenin ailenizi görmek istediniz diye sizi suçlamaya hakkı yok.
elimde olsa annemle babamı hiç yanımdan ayırmazdım, kv kp bir yanda anne baba çoooookkk başka bir yanda.
durumunuz var madem gidin gönlünüzce mis gibi.
 
kimseye açıklama yapmak zorunda değilsiniz
istediğiniz kadar gider ve de kalırsınız
ailenizle keyifli zamanlar
 
Erken yaşta evlilik
Akraba evliliğinin risklerini bilmeden kuzenimi hiç görmediğim için evlenebilirim savunması
Avrupaya gidip ev hanımı olmak
%90 ihtimalle ilgisiz eş

Buradaki mülteci annelerin Almanya versiyonları

Yani hepsi boyle hayatlar yasiyor asagi yukari ama hala koşa koşa Almanyadaki kuzenlerle evlenmeye devam ediyorlar. Univeriste mezunu ustelik sorsan vizyonlu derler.🙄
 
Erken yaşta evlilik
Akraba evliliğinin risklerini bilmeden kuzenimi hiç görmediğim için evlenebilirim savunması
Avrupaya gidip ev hanımı olmak
%90 ihtimalle ilgisiz eş

Buradaki mülteci annelerin Almanya versiyonları
Akraba evliliği savunması yapmadım ki?
Ayrıca şu an çalışmıyorum.
Hepiniz hatasız insanlarsınız sanki
 
Yani hepsi boyle hayatlar yasiyor asagi yukari ama hala koşa koşa Almanyadaki kuzenlerle evlenmeye devam ediyorlar. Univeriste mezunu ustelik sorsan vizyonlu derler.🙄
Böyle hayatlar dediğiniz ne acaba tam olarak?

Sizin hayatınızı bizim hayatımızdan farklı kılan şey ne?
Yani tüm hayatımla ilgili ufacık bir soru sordum. Bundan ne çıkardın da böyle hayatlar diyorsun ki?
Eminim senin de ne sorunların vardır
 
kime ne.
Ama cocugu birbicuk ay babadan ayri birakmazdim sahsen
 
kime ne.
Ama cocugu birbicuk ay babadan ayri birakmazdim sahsen
Normalde 1 ay kalmayı planlıyordum. Daha azı zaten olmaz. Zaman çok çabuk geçiyor
havaalanıyla ilgili sorun oldu. O zaman 1.5 ay öncesinde dönemiyorum maalesef
 
Böyle hayatlar dediğiniz ne acaba tam olarak?

Sizin hayatınızı bizim hayatımızdan farklı kılan şey ne?
Yani tüm hayatımla ilgili ufacık bir soru sordum. Bundan ne çıkardın da böyle hayatlar diyorsun ki?
Eminim senin de ne sorunların vardır

Olay sorun olup olmamasi degil herkesin sorunu var.

Ama sorunun şekli önemli, sizin o sorun karşisinda ne yaptiginizla alakali...
Bir insanin ailesini ne sıklıkla ziyaret edecegi kaynana ve kayinpederinin sorunu olamaz olmamali mesela. Kayinaileye bu konuda söz hakki taninmamaliyken onlarin agzina bakip huzursuz hissetmek memnun etmeye calismak böyle hayat oluyor.
 
Benim kayınpeder de, keşke senin çocukların olmasaydı da kızımın olsaydı demişti. Bu tek değil tabi bir sürü var. Arkadan da çok konuşuyorlar bunu biliyorum. Ve bu adamın çok saygın bir mesleği var. Ben tabi ki saygı çerçevesinde hep cevap verdim. Kendimi ezdirmem.

Ve şunu düşünürüm; bu şahısların yanlarında bir çuval var. Bunlar her dedikodu, yargı vs yaptıklarında o çuval doluyor. Tamamen dolunca da kafalarından aşağı boşalıyor. Şu an tamamen etkisizler

Ezcümle; bir kulağından girsin öbüründen çıksın. O cahil varlıklara anlam yükleme sonra kendilerini önemli sanıyorlar.

Valla kadınları güçlendirmekle ilgili yeni bir konu açmayı çok ciddi düşünüyorum. Çoğu kadın kendi gücünü hiç bilmiyor ve bu beni iyice gaza getiriyor.
 
Olay sorun olup olmamasi degil herkesin sorunu var.

Ama sorunun şekli önemli, sizin o sorun karşisinda ne yaptiginizla alakali...
Bir insanin ailesini ne sıklıkla ziyaret edecegi kaynana ve kayinpederinin sorunu olamaz olmamali mesela. Kayinaileye bu konuda söz hakki taninmamaliyken onlarin agzina bakip huzursuz hissetmek memnun etmeye calismak böyle hayat oluyor.
E bunu bu şekilde açıklayabilirsiniz? Ne diye akraba evliliğine, küçük yaşta evliliğe falan giriyorsunuz ki?

Bunun onunla hiç bir ilgisi yok. Bu tamamen benim bi kişiliğim bence. Olayları ve insanları fazla kafaya takma gibi?
 
Back
X