- Katılım
- 27 Nisan 2012
- Mesajlar
- 16.505
- Emoji Skoru
- 20.521
- Puanlar
- 598
bende bunu soracaktım masraf onlardan mı çıkıyorYa işte aslında sorsan umursamıyorum onların dediğini ama totalini düşününce kendimi suçlu hissediyorum
Mesela işin maddi kısmı da giriyor buna. Eşim parayı düşünme diyor ama verdiğim yol parası çok fazla masraf gibi geliyor ama kenarda birikmişim var benim. Altın almayı düşünüyordum. Onun yerine Türkiye’ye gidip gelebilirim falan yani.
Of bilmiyorum gerçekten
onlardan çıkmıyorsa ONLARA NE?
gidin bakın keyfinize hiç de vicdan azabı hissetmeyin
bana sadece 1,5 ay çok geldi.. süreyi daha da kısatabilirsiniz