• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

OMAD zamanı 💪 Tek başıma değil, birlikte!

meriunal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
5 Temmuz 2022
Mesajlar
31
Emoji Skoru
44
Puanlar
38
Daha önce burada birlikte başlamış, hatta grup kurmuş surekli irtibattaydik ve yaklaşık 10 kilo vermiştim. O süreci yaşayanlar bilir… İnsan zayıfladığını görünce bazen biraz şımarıyor, bazen tembelleşiyor, bazen de hayatın akışı yine bizi başka yerlere savuruyor. Benimki de tam olarak öyle oldu.

“Kim ne derse desin, başkalarını takma” diyenler çok ama ben kilosunu, görüntüsünü kafasına takan biriyim. Ve şu an kendi içimde çok mutlu değilim. O yüzden kendime dürüst olmaya karar verdim.

Tekrar, en azından bir süreliğine, OMAD + evde spor düzenine giriyorum. Mükemmel olmak için değil; kendimi daha iyi hissetmek, giydigim kiyafettte mutlu hissetmek, disiplin kazanmak ve yeniden rutine girmek için.

Daha önce nasıl birlikte başardıysak, yine birlikte olur.
Başlamak isteyen, motivasyona ihtiyacı olan, “yalnız değilim” demek isteyen varsa buyursun bana katılsın 🤍
İster yavaş, ister hızlı… önemli olan yeniden başlamak.

Bu arada boy: 1.75 Kilo: Tahmini 70
Bilerek tahmini diyorum cunku odem vs atana kadar ne kaybedersem kardir diyorum cunku tartida o rakamlari gormek istemiyorum :) Beni anlarsiniz siz.

06/01: ilk OMAD gunu. 17:00 ilk ogun. ✅
07/01:
08/01:
09/01:
10/01:

***************

Spor olarak da evde genelde Ergin Kirbac adli hocanin videolarini yapiyorum gunde 1 tane videosunu yapiyorum 10-20 dk araliginda. Cunku OMAD da yaptigim icin agir antrenman yorup yildiriyor daha cabuk. 10 kilo verdigim donemde de ergin hocanin viodeolarindan yapiyordum ya da yuruyordum o yuzden ben yine bildigim yoldan devam :)

Kendime de hep sunu soyluyorum 2 saat reels kaydirmak, yarim saat WC de oturmak yerine kalk 15 dk kendin icin bir sey yap. Ne kadar ertelersen donusu daha zor olacak..

Dedigim gibi, Başlamak isteyen, motivasyona ihtiyacı olan, “yalnız değilim” demek isteyen varsa buyursun bana katılsın 🤍
 
Son düzenleme:
Bende katılmak istiyorum. Zamanında da birçok gruba katıldım bazen başardım bazen başaramadım. Sonra gruplardan ayrıldım ve ne zamana kadar böyle yediklerime dikkat edeceğim diye biraz da bıkkınlık vardı tabi her şeyi bıraktım. Tabiki son olarak kilo alarak yine buralardayım. Ben deomadbenzeri bir şey yapıyorum 2 gündür. Tam başladım diyemem ama yarın itibariyle güncel kilomu yazıp burada olacağım
 
Bende katılmak istiyorum. Zamanında da birçok gruba katıldım bazen başardım bazen başaramadım. Sonra gruplardan ayrıldım ve ne zamana kadar böyle yediklerime dikkat edeceğim diye biraz da bıkkınlık vardı tabi her şeyi bıraktım. Tabiki son olarak kilo alarak yine buralardayım. Ben deomadbenzeri bir şey yapıyorum 2 gündür. Tam başladım diyemem ama yarın itibariyle güncel kilomu yazıp burada olacağım
Hoş geldiiiin 🌸
Yazdıkların o kadar tanıdık ki…
Hepimiz o döngüden en az bir kere ve cookk kez geçtik:
başladık, bıraktık, yorulduk, “ne zamana kadar?” dedik, sonra hayat oldu ve kilo alarak geri döndük.


Ama şunu söyleyeyim:
👉 Burada olman başarısızlık değil, vazgeçmemiş olmak.


2 gündür OMAD benzeri yapıyor olman bile bir adım. “Tam başladım diyemem” demen de çok gerçekçi ve çok kıymetli.
Çünkü bu sefer mükemmel olmaya değil, devam etmeye niyet ediyorsun hepimiz de oldugu gibi.


Yarın kilonu yazıp burada olacağım demişsin ya…
İşte asıl mesele bu 💪 Ne kadar, nasıl, kaç günde olacağı değil; burada kalman/kalmamiz önemli.


Kendime diyorum ki, bu bir “her şeyi bırakıp sonra geri dönme” hikâyesi değil, bu bir yavaş yavaş kendine geri dönme süreci olsun.

Hoş geldin, birlikteyizzzz 💛

Daha once WP grubu acmistik kizlarla yine talep gelirse yapabiliriz bence an ve an iletisimde olabilmek icin :)
 
Hoş geldiiiin 🌸
Yazdıkların o kadar tanıdık ki…
Hepimiz o döngüden en az bir kere ve cookk kez geçtik:
başladık, bıraktık, yorulduk, “ne zamana kadar?” dedik, sonra hayat oldu ve kilo alarak geri döndük.


Ama şunu söyleyeyim:
👉 Burada olman başarısızlık değil, vazgeçmemiş olmak.


2 gündür OMAD benzeri yapıyor olman bile bir adım. “Tam başladım diyemem” demen de çok gerçekçi ve çok kıymetli.
Çünkü bu sefer mükemmel olmaya değil, devam etmeye niyet ediyorsun hepimiz de oldugu gibi.


Yarın kilonu yazıp burada olacağım demişsin ya…
İşte asıl mesele bu 💪 Ne kadar, nasıl, kaç günde olacağı değil; burada kalman/kalmamiz önemli.


Kendime diyorum ki, bu bir “her şeyi bırakıp sonra geri dönme” hikâyesi değil, bu bir yavaş yavaş kendine geri dönme süreci olsun.

Hoş geldin, birlikteyizzzz 💛

Daha once WP grubu acmistik kizlarla yine talep gelirse yapabiliriz bence an ve an iletisimde olabilmek icin :)
Gerçekten söylediklerin çok değerli ve tam bir motivasyon kaynağı oldu. İnşallah buradayım ve devam egmek istiyorum çünkü sağlıklı yaş almak istiyorum ve aynaya bakınca, girdiklerinde mutlu olmak istiyorum. Wp grubuna ben katilamam ama buradan devam ederim
 
Gelelim kendimle ilgili bilgilere
Yaşım:40
Boyum:160
Kilom:77
Hedefim:65

Mevcut durumum böyle. Evliyim ve iki çocuk annesiyim, öğretmenim.
 
Şunuda söylemeden edemeyeceğim yazdıkların o kadar samimi geldiki kendimi çok iyi hissettim🥰 Teşekkür ederim bunun için🌸 Beraber güzel ilerleriz inşallah
 
Hoş geldiiiin 🌸
Yazdıkların o kadar tanıdık ki…
Hepimiz o döngüden en az bir kere ve cookk kez geçtik:
başladık, bıraktık, yorulduk, “ne zamana kadar?” dedik, sonra hayat oldu ve kilo alarak geri döndük.


Ama şunu söyleyeyim:
👉 Burada olman başarısızlık değil, vazgeçmemiş olmak.


2 gündür OMAD benzeri yapıyor olman bile bir adım. “Tam başladım diyemem” demen de çok gerçekçi ve çok kıymetli.
Çünkü bu sefer mükemmel olmaya değil, devam etmeye niyet ediyorsun hepimiz de oldugu gibi.


Yarın kilonu yazıp burada olacağım demişsin ya…
İşte asıl mesele bu 💪 Ne kadar, nasıl, kaç günde olacağı değil; burada kalman/kalmamiz önemli.


Kendime diyorum ki, bu bir “her şeyi bırakıp sonra geri dönme” hikâyesi değil, bu bir yavaş yavaş kendine geri dönme süreci olsun.

Hoş geldin, birlikteyizzzz 💛

Daha once WP grubu acmistik kizlarla yine talep gelirse yapabiliriz bence an ve an iletisimde olabilmek icin :)
Merhaba watsp grubu var mı hala katılmak isterim
Bnde omad yapıyorum
 
Back
X