- Katılım
- 5 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 31
- Emoji Skoru
- 44
- Puanlar
- 38
Daha önce burada birlikte başlamış, hatta grup kurmuş surekli irtibattaydik ve yaklaşık 10 kilo vermiştim. O süreci yaşayanlar bilir… İnsan zayıfladığını görünce bazen biraz şımarıyor, bazen tembelleşiyor, bazen de hayatın akışı yine bizi başka yerlere savuruyor. Benimki de tam olarak öyle oldu.
“Kim ne derse desin, başkalarını takma” diyenler çok ama ben kilosunu, görüntüsünü kafasına takan biriyim. Ve şu an kendi içimde çok mutlu değilim. O yüzden kendime dürüst olmaya karar verdim.
Tekrar, en azından bir süreliğine, OMAD + evde spor düzenine giriyorum. Mükemmel olmak için değil; kendimi daha iyi hissetmek, giydigim kiyafettte mutlu hissetmek, disiplin kazanmak ve yeniden rutine girmek için.
Daha önce nasıl birlikte başardıysak, yine birlikte olur.
Başlamak isteyen, motivasyona ihtiyacı olan, “yalnız değilim” demek isteyen varsa buyursun bana katılsın
İster yavaş, ister hızlı… önemli olan yeniden başlamak.
Bu arada boy: 1.75 Kilo: Tahmini 70
Bilerek tahmini diyorum cunku odem vs atana kadar ne kaybedersem kardir diyorum cunku tartida o rakamlari gormek istemiyorum :) Beni anlarsiniz siz.
06/01: ilk OMAD gunu. 17:00 ilk ogun.
07/01:
08/01:
09/01:
10/01:
***************
Spor olarak da evde genelde Ergin Kirbac adli hocanin videolarini yapiyorum gunde 1 tane videosunu yapiyorum 10-20 dk araliginda. Cunku OMAD da yaptigim icin agir antrenman yorup yildiriyor daha cabuk. 10 kilo verdigim donemde de ergin hocanin viodeolarindan yapiyordum ya da yuruyordum o yuzden ben yine bildigim yoldan devam :)
Kendime de hep sunu soyluyorum 2 saat reels kaydirmak, yarim saat WC de oturmak yerine kalk 15 dk kendin icin bir sey yap. Ne kadar ertelersen donusu daha zor olacak..
Dedigim gibi, Başlamak isteyen, motivasyona ihtiyacı olan, “yalnız değilim” demek isteyen varsa buyursun bana katılsın
“Kim ne derse desin, başkalarını takma” diyenler çok ama ben kilosunu, görüntüsünü kafasına takan biriyim. Ve şu an kendi içimde çok mutlu değilim. O yüzden kendime dürüst olmaya karar verdim.
Tekrar, en azından bir süreliğine, OMAD + evde spor düzenine giriyorum. Mükemmel olmak için değil; kendimi daha iyi hissetmek, giydigim kiyafettte mutlu hissetmek, disiplin kazanmak ve yeniden rutine girmek için.
Daha önce nasıl birlikte başardıysak, yine birlikte olur.
Başlamak isteyen, motivasyona ihtiyacı olan, “yalnız değilim” demek isteyen varsa buyursun bana katılsın
İster yavaş, ister hızlı… önemli olan yeniden başlamak.
Bu arada boy: 1.75 Kilo: Tahmini 70
Bilerek tahmini diyorum cunku odem vs atana kadar ne kaybedersem kardir diyorum cunku tartida o rakamlari gormek istemiyorum :) Beni anlarsiniz siz.
06/01: ilk OMAD gunu. 17:00 ilk ogun.
07/01:
08/01:
09/01:
10/01:
***************
Spor olarak da evde genelde Ergin Kirbac adli hocanin videolarini yapiyorum gunde 1 tane videosunu yapiyorum 10-20 dk araliginda. Cunku OMAD da yaptigim icin agir antrenman yorup yildiriyor daha cabuk. 10 kilo verdigim donemde de ergin hocanin viodeolarindan yapiyordum ya da yuruyordum o yuzden ben yine bildigim yoldan devam :)
Kendime de hep sunu soyluyorum 2 saat reels kaydirmak, yarim saat WC de oturmak yerine kalk 15 dk kendin icin bir sey yap. Ne kadar ertelersen donusu daha zor olacak..
Dedigim gibi, Başlamak isteyen, motivasyona ihtiyacı olan, “yalnız değilim” demek isteyen varsa buyursun bana katılsın
Son düzenleme: