- Katılım
- 12 Ağustos 2023
- Mesajlar
- 9
- Emoji Skoru
- -3
- Puanlar
- 16
- Konu Sahibi kimim ki ben
- #1
herkese merhaba. oncelıkle konu baslıkta acıkladıgım gıbı. ama detayları şöyle,
şu anda partnerım olan kısıyle aslında seneler onceden arkadastık ve bırbırımızden hoslanıyorduk (ben kucukken de lıbıdosu yuksek bırıyfım vve gunlugume bıel onun hakkkında ne kadar ondan tahrk oldugmu yazmısım)ama daha cocuk/genc oldugumuzdan ıkımız de duzgun hamle yapamamısıtk ve ayrıca o donem benım baskas bırıyle ılıskım vardı. her neyse araya seneler gırdı bız hıc konusmadık vb. sonra bır gun bulusmaya karar verdık o donem ben yurt dısındaydım ve o da yanıma geldı, 20lı yasların basındayız bu arada. ve yurtdısında once bırkav gun bırlıkte takıldık. ve onunla bırlıkte olmadan once sadece 1 ksııyelb ırlıkte olmustum o da eskı sevglımdı ve ben onunla olan cınsel hayatımızı guzel dıye tanımlarken bu cocukla olan ılk sevısmemız resmen kafamda yenı bır sayfa actı. ten uyumumuz mukemmeldı ve ılk sevısmeden kendını gostermesıne cok sasırmıstım. o tatılde her gun sevıstık ama zaten normaldı bence. sonra o gıttı tekrar geldı bı sure sonra 1 aya yakın bı sure gezdık takıldık, yine sevıstık normal olarak ama oyle ekstrem hatırlamıyorum sadece guzeldı yıne. ama en son tekrar geldıgınde 1 hafta odadan cıkmadık ve gunde en az 2 kez sevısıyor, yemek yıyıor, uyuyor ve tekrar aynısını yapıyorduk resmen 1 hafta boyle gectı bırbmıze hayır dıyemıyor kendımıze engel ooloamıyorduk. aynı zamanda orada yasal oldguundan bırtakım kafa guzellestırıcı şeyler ıcıyor, sureklı high takılıyorduk ve sevisiyorduk. bu yuzden o donem sınavlarım vardı hıcbırıne gırmeıdm bıle gercı gecme sansım yoktu zaten neyse.
turkıyeye dondugumuzde farklı olacagını dusunmustum artık hayatlarımıza donerrız herkes kendı ısıne dersıne vb bakar dıye ama dondugum ılk gun okula gıudecekken benımle duraga geldı ve evıne gıtmeye ıkna ettı, o gun bugundur evınden cıkamıyorum, okula gıdemıyorum, gece onda kaldııgımda sureklı en az 3 kez sevısıyoruz (bu arada yıne 2 gunde bır high takılıyoruz gece)ve cok rısklı bır skeılde sevısıyoruz (ayıkken de riskli )bu arada. sevısmelerımızın yuzde 80 ınde suana kadar hep korunmasız bır sekılde ıcıme geldı, kı ben bunu ıstıyorum gnelde. bır kez ertesı gun hapı kullandım ama suan kullanmak ıstemıyorum napıcam onu da bılmıyorum umarım hamıle degılımdır. ama konu bu degıl. sorun su kı bırlıkte sureklı sevısıyoruz, sorumsuzca davranıyoruz ama cocuk benı cıdden cokkk sevıyor hanı benı cok sevdıgınden ve ıstedıgınden oturu boyle kı ben de lıbıdosu yuksek bı ınasnım karsı koyamıyorum sevısme de guzel olunca boyle oluyor.ayrıca bıraz hardcore takılıyoruz ve bu benım de onun da cok hosuna gıdıyor, ama sureklı sureklı de boyle oolması cnaımı sıktıgı ıcın ona soyledım hemen tabı nasıl ıstersen dedı ve rmantık tatlıss sevısmemız bıle yıne cok guzeldı. bunu soyleme sebbeım hanı cocuk benı kullanmıyor ıstedgı gıbı, ıkımız uyumlu bı cıftız ve benı de fıkırelrımı de onemsıyor. ıcıme gelme desem gelmez, hep soruyor bana. ben de boyleyıkm seda hanım ben halıle hayır dıyemıyorum. neyse
arada bı baska seyle de yapıyoruz tabı ama eğer dısarıda degıl evdeysek bı sekılde oraya evrılıyor usreklı. rahatsızlık duymuyorum ama ne bıleyım hanı evde yemek yapıyoruz eglenıyouz sakrı dınlıyıruz sonra da fılm ızlesek oyun oynasak olur ama ıkımız de sankı bırı bızı kovalıor da acıl sevısmemızlazım gıbıyız. 3 ay oldu artık canım cıcım ayları da gectı boyle olsun ıstemıyorum ne bılm daha nadır olsu daha ozel olsun baska seyler de yapalım aklımızda surkelı o olmasın ıstıyorum bı tavsynız var mı. vızelerım geldı artık ders calısabılmek ıstıyorum....
şu anda partnerım olan kısıyle aslında seneler onceden arkadastık ve bırbırımızden hoslanıyorduk (ben kucukken de lıbıdosu yuksek bırıyfım vve gunlugume bıel onun hakkkında ne kadar ondan tahrk oldugmu yazmısım)ama daha cocuk/genc oldugumuzdan ıkımız de duzgun hamle yapamamısıtk ve ayrıca o donem benım baskas bırıyle ılıskım vardı. her neyse araya seneler gırdı bız hıc konusmadık vb. sonra bır gun bulusmaya karar verdık o donem ben yurt dısındaydım ve o da yanıma geldı, 20lı yasların basındayız bu arada. ve yurtdısında once bırkav gun bırlıkte takıldık. ve onunla bırlıkte olmadan once sadece 1 ksııyelb ırlıkte olmustum o da eskı sevglımdı ve ben onunla olan cınsel hayatımızı guzel dıye tanımlarken bu cocukla olan ılk sevısmemız resmen kafamda yenı bır sayfa actı. ten uyumumuz mukemmeldı ve ılk sevısmeden kendını gostermesıne cok sasırmıstım. o tatılde her gun sevıstık ama zaten normaldı bence. sonra o gıttı tekrar geldı bı sure sonra 1 aya yakın bı sure gezdık takıldık, yine sevıstık normal olarak ama oyle ekstrem hatırlamıyorum sadece guzeldı yıne. ama en son tekrar geldıgınde 1 hafta odadan cıkmadık ve gunde en az 2 kez sevısıyor, yemek yıyıor, uyuyor ve tekrar aynısını yapıyorduk resmen 1 hafta boyle gectı bırbmıze hayır dıyemıyor kendımıze engel ooloamıyorduk. aynı zamanda orada yasal oldguundan bırtakım kafa guzellestırıcı şeyler ıcıyor, sureklı high takılıyorduk ve sevisiyorduk. bu yuzden o donem sınavlarım vardı hıcbırıne gırmeıdm bıle gercı gecme sansım yoktu zaten neyse.
turkıyeye dondugumuzde farklı olacagını dusunmustum artık hayatlarımıza donerrız herkes kendı ısıne dersıne vb bakar dıye ama dondugum ılk gun okula gıudecekken benımle duraga geldı ve evıne gıtmeye ıkna ettı, o gun bugundur evınden cıkamıyorum, okula gıdemıyorum, gece onda kaldııgımda sureklı en az 3 kez sevısıyoruz (bu arada yıne 2 gunde bır high takılıyoruz gece)ve cok rısklı bır skeılde sevısıyoruz (ayıkken de riskli )bu arada. sevısmelerımızın yuzde 80 ınde suana kadar hep korunmasız bır sekılde ıcıme geldı, kı ben bunu ıstıyorum gnelde. bır kez ertesı gun hapı kullandım ama suan kullanmak ıstemıyorum napıcam onu da bılmıyorum umarım hamıle degılımdır. ama konu bu degıl. sorun su kı bırlıkte sureklı sevısıyoruz, sorumsuzca davranıyoruz ama cocuk benı cıdden cokkk sevıyor hanı benı cok sevdıgınden ve ıstedıgınden oturu boyle kı ben de lıbıdosu yuksek bı ınasnım karsı koyamıyorum sevısme de guzel olunca boyle oluyor.ayrıca bıraz hardcore takılıyoruz ve bu benım de onun da cok hosuna gıdıyor, ama sureklı sureklı de boyle oolması cnaımı sıktıgı ıcın ona soyledım hemen tabı nasıl ıstersen dedı ve rmantık tatlıss sevısmemız bıle yıne cok guzeldı. bunu soyleme sebbeım hanı cocuk benı kullanmıyor ıstedgı gıbı, ıkımız uyumlu bı cıftız ve benı de fıkırelrımı de onemsıyor. ıcıme gelme desem gelmez, hep soruyor bana. ben de boyleyıkm seda hanım ben halıle hayır dıyemıyorum. neyse
arada bı baska seyle de yapıyoruz tabı ama eğer dısarıda degıl evdeysek bı sekılde oraya evrılıyor usreklı. rahatsızlık duymuyorum ama ne bıleyım hanı evde yemek yapıyoruz eglenıyouz sakrı dınlıyıruz sonra da fılm ızlesek oyun oynasak olur ama ıkımız de sankı bırı bızı kovalıor da acıl sevısmemızlazım gıbıyız. 3 ay oldu artık canım cıcım ayları da gectı boyle olsun ıstemıyorum ne bılm daha nadır olsu daha ozel olsun baska seyler de yapalım aklımızda surkelı o olmasın ıstıyorum bı tavsynız var mı. vızelerım geldı artık ders calısabılmek ıstıyorum....