• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

pcos, kilo, tüp mide ameliyatı olanlar ve erken dönem gebe kalanlar bakar mısınız

Merhaba bende de pcos var adet 5 ay da bir oluyordum hormon testlerim kötü çıkıyordu saç dökülmesi cabası bende diyetle yapamadığım için 101 kiloyla mide ameliyatı oldum 9 ay önce.
Ameliyatın dördüncü ayı çok fazla saç dökülmem olmaya başladı yaklaşık 2 ay kadar sonra normale döndü dökülenler uzamaya başladı bile iki hafta önce genel kontrolde bütün tahlilerim temiz ve düzgün çıktı ama hala pcos görünümü var ultrason da ve bende 6 ayda korunmayı bırakmıştım ama hala hamile kalamadım ve üç senelik evliyim bir buçuk aydır da Ocean polysitol kullanmaya başladım belki hormonlarımın iyi çıkması inositole de bağlıdır
Rahim filmini de bu ay adet bitimi çektirdim tüplerim ucun da genişleme varmış belki hamile kalmama engel olan oda olabilir. 40 kilo verdim ne kadar ili iki ay zor olsada ameliyat olduğuma pişman değilim artık daha mutluyum diyabet şeker insülün hiçbiri yok
Birde eğer olcaksanız yada olduysanız kesinlikle diyetisyeni dinleyip içebildiğiniz kadar su için ben ne olabir ki dedim ve günde belki bir iki bardak içtim sonrası zaten safra kesesi taşı iş işten geçti şimdi günde bir buçuk litre içiyorum daha aldırmadım saframı
Benim hormon testlerimde bir sıkıntı yoktu. Lh, Fsh falan tarzı normale çıkıyordu ona rağmen yumurtlamalı döngülerim olmuyordu. Yazımda da yazdığım gibi şeker tansiyon gibi sıkıntım da yoktu ama insülin direncim çok yüksek olmasa da vardı.
Bu arada evet ameliyat oldum 6 nisanda. Şu an kendimi gözlemleyeceğim bakalım ameliyattan kaç ay sonra doğal yumurtlamam olacak ve adet olacağım…
Su olayında da dikkat etmeye çalışıyorum ama 1 litreden fazlasına çıkamıyorum saf su olarak. Protein tozunda da zorlanıyorum tadı hoşuma gitmiyor.
Sana gelcek olursam da tedavi şanslarını deneyin zayıfladım olacak diye bir kaide yok belki ama başarı şansı yükseliyor. Doğal yoldan olmasa bile en azından tedavinin etkinlik oranı artıyor. Doktora gidip femara , klomen veya Gonal F iğne tedavilerine başlamanı öneririm daha beklemek istemiyorsan. Tabii onların da garantisi yok ama denemekte fayda var
 
Benim hormon testlerimde bir sıkıntı yoktu. Lh, Fsh falan tarzı normale çıkıyordu ona rağmen yumurtlamalı döngülerim olmuyordu. Yazımda da yazdığım gibi şeker tansiyon gibi sıkıntım da yoktu ama insülin direncim çok yüksek olmasa da vardı.
Bu arada evet ameliyat oldum 6 nisanda. Şu an kendimi gözlemleyeceğim bakalım ameliyattan kaç ay sonra doğal yumurtlamam olacak ve adet olacağım…
Su olayında da dikkat etmeye çalışıyorum ama 1 litreden fazlasına çıkamıyorum saf su olarak. Protein tozunda da zorlanıyorum tadı hoşuma gitmiyor.
Sana gelcek olursam da tedavi şanslarını deneyin zayıfladım olacak diye bir kaide yok belki ama başarı şansı yükseliyor. Doğal yoldan olmasa bile en azından tedavinin etkinlik oranı artıyor. Doktora gidip femara , klomen veya Gonal F iğne tedavilerine başlamanı öneririm daha beklemek istemiyorsan. Tabii onların da garantisi yok ama denemekte fayda var
2 defa yaptırmıştım zaten birisin de klomen birisn fe femara kullandım şimdi bir kaç ay daha beklememi önerdi doktorum sonrasın da tekrardan yaptırıcam hayırlısı olsun bekliyoruz
 
2 defa yaptırmıştım zaten birisin de klomen birisn fe femara kullandım şimdi bir kaç ay daha beklememi önerdi doktorum sonrasın da tekrardan yaptırıcam hayırlısı olsun bekliyoruz
peki o dönemlerde büyüyüp çatlamış mıydı yoksa direkt etki mi etmemişti ilaç
 
peki o dönemlerde büyüyüp çatlamış mıydı yoksa direkt etki mi etmemişti ilaç
Birinde üç birinde dört yumurtam oluştu 22 cm olduğunda ertesi gün iğneyle çatlatma iğnesini vurdurmuştum doktor çatladığını ama tutmadığını söylemişti o zaman da kilom ve tahlillerim de sıkıntı olduğu için ona bağlamıştık bakalım bu seferkin de tutar inşallah birde benim dhso4 hormonum yüksek çıkıyordu pcostan dolayı bu ay ona da baktırıcam
 
Birinde üç birinde dört yumurtam oluştu 22 cm olduğunda ertesi gün iğneyle çatlatma iğnesini vurdurmuştum doktor çatladığını ama tutmadığını söylemişti o zaman da kilom ve tahlillerim de sıkıntı olduğu için ona bağlamıştık bakalım bu seferkin de tutar inşallah birde benim dhso4 hormonum yüksek çıkıyordu pcostan dolayı bu ay ona da baktırıcam
anladım canım inşallah tez zamanda bebeklerimize sağlıkla kavuşuruz :dua: sen şimdi diyorsun ki zayıflayınca yine direkt çözüm olmadığı için ve hemen tutmama ihtimali de olduğu için 6. ayda başla anca tutar diyorsun değil mi ? bende o mantıkla yaklaşıyorum çünkü
 
anladım canım inşallah tez zamanda bebeklerimize sağlıkla kavuşuruz :dua: sen şimdi diyorsun ki zayıflayınca yine direkt çözüm olmadığı için ve hemen tutmama ihtimali de olduğu için 6. ayda başla anca tutar diyorsun değil mi ? bende o mantıkla yaklaşıyorum çünkü
Doktor kesinlikle önermiyor en az bi sene bence doktoruna danış sağlık durumun kansızlığın vitaminlerin ne durumda olur bilemem vucüttan vucuda değişiyor ben vitaminlerle destekledim ikinci aydan kan yapıcak besinler tükettim çük şükür şuan tüp mideyle alakalı bi sorunum yok 6. Ayda korunmayı bıraktım hani zaten olmuyo düşüncesiyle olmadı da geçen haftalarda diyetisyenime söyledim ben inositol vs. Başlıcam olmazsa tedaviye başlıcam diye çok dikkatlı ol eğer hamile kalırsan da diyetisyene devam et bebeğin ve senin beslenmen çok önemli demişti
 
Back
X