Merhaba bende de pcos var adet 5 ay da bir oluyordum hormon testlerim kötü çıkıyordu saç dökülmesi cabası bende diyetle yapamadığım için 101 kiloyla mide ameliyatı oldum 9 ay önce.
Ameliyatın dördüncü ayı çok fazla saç dökülmem olmaya başladı yaklaşık 2 ay kadar sonra normale döndü dökülenler uzamaya başladı bile iki hafta önce genel kontrolde bütün tahlilerim temiz ve düzgün çıktı ama hala pcos görünümü var ultrason da ve bende 6 ayda korunmayı bırakmıştım ama hala hamile kalamadım ve üç senelik evliyim bir buçuk aydır da Ocean polysitol kullanmaya başladım belki hormonlarımın iyi çıkması inositole de bağlıdır
Rahim filmini de bu ay adet bitimi çektirdim tüplerim ucun da genişleme varmış belki hamile kalmama engel olan oda olabilir. 40 kilo verdim ne kadar ili iki ay zor olsada ameliyat olduğuma pişman değilim artık daha mutluyum diyabet şeker insülün hiçbiri yok
Benim hormon testlerimde bir sıkıntı yoktu. Lh, Fsh falan tarzı normale çıkıyordu ona rağmen yumurtlamalı döngülerim olmuyordu. Yazımda da yazdığım gibi şeker tansiyon gibi sıkıntım da yoktu ama insülin direncim çok yüksek olmasa da vardı.Birde eğer olcaksanız yada olduysanız kesinlikle diyetisyeni dinleyip içebildiğiniz kadar su için ben ne olabir ki dedim ve günde belki bir iki bardak içtim sonrası zaten safra kesesi taşı iş işten geçti şimdi günde bir buçuk litre içiyorum daha aldırmadım saframı
Bu arada evet ameliyat oldum 6 nisanda. Şu an kendimi gözlemleyeceğim bakalım ameliyattan kaç ay sonra doğal yumurtlamam olacak ve adet olacağım…
Su olayında da dikkat etmeye çalışıyorum ama 1 litreden fazlasına çıkamıyorum saf su olarak. Protein tozunda da zorlanıyorum tadı hoşuma gitmiyor.
Sana gelcek olursam da tedavi şanslarını deneyin zayıfladım olacak diye bir kaide yok belki ama başarı şansı yükseliyor. Doğal yoldan olmasa bile en azından tedavinin etkinlik oranı artıyor. Doktora gidip femara , klomen veya Gonal F iğne tedavilerine başlamanı öneririm daha beklemek istemiyorsan. Tabii onların da garantisi yok ama denemekte fayda var
sen şimdi diyorsun ki zayıflayınca yine direkt çözüm olmadığı için ve hemen tutmama ihtimali de olduğu için 6. ayda başla anca tutar diyorsun değil mi ? bende o mantıkla yaklaşıyorum çünkü