• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Sevgili

sivridil

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ağustos 2012
Mesajlar
1.492
Emoji Skoru
572
Puanlar
323
Sevgili üyeler merhaba öncelikle :)
Benimki bir dert değil, mazi , anılar ya da güncel yaşam..

Sevgiliniz var mı?
Birlikte neler yaparsınız? Ne zamandır birliktesiniz? İlk ele ele tutuşmanız, öpüşmeniz ne zaman oldu?
Aynı okulda ya da iş yerinde olanlar bir gününüz nasıl geçer?

Bana yardımcı olacaklar için şimdiden teşekkür ederim
Ve lütfen aktif bir konu olsun :)
 
bunları neden merak ediyorsunuz acaba ? önce siz paylaşsaydınız da biz dinleseydik anılarınızı ne dersiniz :)
 
Bunlar sana nasil yardimci olacak cok merak ediyorum
 
Geçmişe mazi, geleceğe niyazi....

Ergen yazısı gibi olmuş kusura bakma da.
 
Kadınların ve erkeklerin bakış açılarını karşılaştıran bir projem var.
Yanı sıra da 3-4 haftalık bir ilişkim.
Yardımcı olursanız, bilgilenebilirsem ne mutlu. Cevaplayan olursa, teşekkür ederim :)

Hiç sevgilim olmadı daha önce de :)
Ve 22 yaşındayım o yüzden sordum :)
 
Sevgili üyeler merhaba öncelikle :)
Benimki bir dert değil, mazi , anılar ya da güncel yaşam..

Sevgiliniz var mı?
Birlikte neler yaparsınız? Ne zamandır birliktesiniz? İlk ele ele tutuşmanız, öpüşmeniz ne zaman oldu?
Aynı okulda ya da iş yerinde olanlar bir gününüz nasıl geçer?

Bana yardımcı olacaklar için şimdiden teşekkür ederim
Ve lütfen aktif bir konu olsun :)

Birincisi burası dert bölümü sohbet değil. Bu uyarıyı yapmaktan bana gına geldi. İkincisi size ne?
 
Hım çok basit aslında kişiliğinden taviz verme , saygılı , nazik , mantık daha çok ön planda olursa ve kaybetme korkusu olazsa bir ilişkide gayet güzel yürüyor :eek: Tabi karşında ki erkek ne kadar '' ADAM'' ona da bağlı.:KK59:
 
Kadınların ve erkeklerin bakış açılarını karşılaştıran bir projem var.
Yanı sıra da 3-4 haftalık bir ilişkim.
Yardımcı olursanız, bilgilenebilirsem ne mutlu. Cevaplayan olursa, teşekkür ederim :)

Hiç sevgilim olmadı daha önce de :)
Ve 22 yaşındayım o yüzden sordum :)
Bitirme tezi falan mı bölümünüzü merak ettim
 
Hım çok basit aslında kişiliğinden taviz verme , saygılı , nazik , mantık daha çok ön planda olursa ve kaybetme korkusu olazsa bir ilişkide gayet güzel yürüyor :eek: Tabi karşında ki erkek ne kadar '' ADAM'' ona da bağlı.:KK59:

Çok sağolun en azından biri yargılamaya çalışarak üstüme atlamadı :)
 
Bölüm ne, sosyoloji mi?
 
Yaklaşık iki yıllık evliyim, eşimle ilişkimiz kafalar güzelken sevişerek başladı. Bir geceden bu günlere kadar geldik mutlu mutlu evcilik oynuyoruz. :KK70: Tanışmamız da arkadaş ortamında oldu. :) @sivridil
 
Yaklaşık iki yıllık evliyim, eşimle ilişkimiz kafalar güzelken sevişerek başladı. Bir geceden bu günlere kadar geldik mutlu mutlu evcilik oynuyoruz. :KK70: Tanışmamız da arkadaş ortamında oldu. :)

Bir yastıkta kocayın :)
 
Öğrencinin halinden öğrenci anlar 3 yıllık bir ilişkim var benimde ilk ilişkim :) Aynı yerde okuyoruz ama bütün gün neler yaptığımızı nasıl anlatacağım biraz daha basitleştiremiyor muyuz soruları :D
 
sevgili mevgili bizden geçti artık,

adamın tapusunu aldık, sevgililik mi kalırmış :KK71:
 
Öğrencinin halinden öğrenci anlar 3 yıllık bir ilişkim var benimde ilk ilişkim :) Aynı yerde okuyoruz ama bütün gün neler yaptığımızı nasıl anlatacağım biraz daha basitleştiremiyor muyuz soruları :KK70:

çok teşekkür ederim bu bana yeter :)
Biz sadece yüzeysel yazıyoruz zaten :)
Çok mutlu olun :)
 
Back
X