Bence sen o zamanki olayda dik duramayışında takılı kalmışsın. Yine dedikodunu yapsalardı ama sen dik dursaydın bu kadar takılı kalmazdın. Kavgan biraz da kendinle.
Kendine bu kadar yüklenme. Hepimiz hata yapa yapa öğreniyoruz, mükemmel olmak zorunda değiliz. Geçmişte niye şöyle yapmadım diye dövünürsek yol alamayız. Dik duramamışsın işte, nolacak, dünyanın sonu değil, bu durumu geride bırakmalısın. Artık öğrendin, tecrübelisin. Kendine yüklenme.