tekrarlayan 5 düşük sonrası genetik tüp bebek yaptırıp sonuç alan varmı?

pucky06

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2014
1.599
543
Merhaba arkadaşlar.
Yine bir düşükle karşı karşıyayım. Gözlerim ağlamaktan kurbağa gözüne dönmüş bi şekilde yazıyorum. Önceki süreçlerde hikayemi baya bayaaa uzun uzun anlattım. Şimdi ona bile takatim kalmadı. Nolur benim gibi yaşayanlar bana bi akıl fikir versin Allah rızası için.
2,5 sene önce ilk gebeliğim 6 haftalıkken ve hala kalbi atıyoken kanamayla düştü. Kürtaj oldum
2. gebelik yaklaşık 5 ay sonra 7 haftalıkken kalbi durduğunu gördük ve yine kürtaj.
Genetik testlerimin hepsiii yapıldı bi sıkıntı yok. sadece kan pıhtılaşma testlerim bu şekilde.
Protrombin Heterezigot
MTHFR A1298C homozigot
PAI-1 4G 5G heterezigot
Sonrasnda 8 ay bekledikten sonra tekrar gebe kaldım ve 7 haftalık boş gebelik. ve kürtaj
4. gebelik kimyasal. sonrasında hashimato çıktı bu kadar stresin üzerine TSH için ilaç kullandım levitron düzgün seviyeye indi. Eşimin sperm testinde de sıkıntı yok hareketlilik biraz az o da stresten sigara kullanması yüzünden.
Şuanki 5. gebeliğim ki daha adet olmadan öğrendim sabah levitron oksopar 0,4mg öğleden sonra tok karnına prednol 8mg akşam coraspin attım. Öyle de çok umutluydum ki sonuç. 6+3 te bebeğin kalbinin durması.
Yarın Kürtaja alınıyorum tekrar. Nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum artık. Çıldırıyorum ya ağlamaktan. Doktor dur bi artık normal denetmicem genetik tüp bebek yapıcaz sana diyo ama 7. haftayı göremiyorum bi türlü.
Doktorlarda kan pıhtılaşması yuzunden değildir 10 kadını çevirsek 7sinde bunlar görünür diyor.
Genetik tüp bebek yaptırıp tekrarlayan düşüklerde sonuç alan vardı lütfen bi içimi rahatlatsın yoksa kendime gelemiyorum.
merhaba canım, 2 normal gebelik ve 3 tüp bebek denemesi sonrası sorunumun kromozom olduğunu öğrendim bende. pct testine yollanacak dediler. 3 embriyo yolladık saglıksız geldi hepsi.. ama bunu deneyerek bulabiliriz. bence şükretmelisin sorun bulunsun ki çözüme ulaşsın. evet yasadıklarımız hiç normal değil ama güçlü olmalıyız
 

pucky06

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2014
1.599
543
bu genetik testinde sperm dnası falan da oluyormus. simdi ben memorial şişliye gideceğim tedavi için cok arastırdım. laboratuvar ve embriyologlar doktorlar kadar önemli bizim genetik ve kromozom isinde. hepsinin çözümü var yeter ki sorun belli olsun.
 

Rapunny

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2017
58
30
33
merhaba canım, 2 normal gebelik ve 3 tüp bebek denemesi sonrası sorunumun kromozom olduğunu öğrendim bende. pct testine yollanacak dediler. 3 embriyo yolladık saglıksız geldi hepsi.. ama bunu deneyerek bulabiliriz. bence şükretmelisin sorun bulunsun ki çözüme ulaşsın. evet yasadıklarımız hiç normal değil ama güçlü olmalıyız
Peki bundan sonra nasıl bir yol izlenecekmiş
 

Sem1221

Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2019
2
0
30
Merhaba arkadaşlar.
Yine bir düşükle karşı karşıyayım. Gözlerim ağlamaktan kurbağa gözüne dönmüş bi şekilde yazıyorum. Önceki süreçlerde hikayemi baya bayaaa uzun uzun anlattım. Şimdi ona bile takatim kalmadı. Nolur benim gibi yaşayanlar bana bi akıl fikir versin Allah rızası için.
2,5 sene önce ilk gebeliğim 6 haftalıkken ve hala kalbi atıyoken kanamayla düştü. Kürtaj oldum
2. gebelik yaklaşık 5 ay sonra 7 haftalıkken kalbi durduğunu gördük ve yine kürtaj.
Genetik testlerimin hepsiii yapıldı bi sıkıntı yok. sadece kan pıhtılaşma testlerim bu şekilde.
Protrombin Heterezigot
MTHFR A1298C homozigot
PAI-1 4G 5G heterezigot
Sonrasnda 8 ay bekledikten sonra tekrar gebe kaldım ve 7 haftalık boş gebelik. ve kürtaj
4. gebelik kimyasal. sonrasında hashimato çıktı bu kadar stresin üzerine TSH için ilaç kullandım levitron düzgün seviyeye indi. Eşimin sperm testinde de sıkıntı yok hareketlilik biraz az o da stresten sigara kullanması yüzünden.
Şuanki 5. gebeliğim ki daha adet olmadan öğrendim sabah levitron oksopar 0,4mg öğleden sonra tok karnına prednol 8mg akşam coraspin attım. Öyle de çok umutluydum ki sonuç. 6+3 te bebeğin kalbinin durması.
Yarın Kürtaja alınıyorum tekrar. Nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum artık. Çıldırıyorum ya ağlamaktan. Doktor dur bi artık normal denetmicem genetik tüp bebek yapıcaz sana diyo ama 7. haftayı göremiyorum bi türlü.
Doktorlarda kan pıhtılaşması yuzunden değildir 10 kadını çevirsek 7sinde bunlar görünür diyor.
Genetik tüp bebek yaptırıp tekrarlayan düşüklerde sonuç alan vardı lütfen bi içimi rahatlatsın yoksa kendime gelemiyorum.
Canim merhaba ben de seninle ayni durumdayim ve trombofoli panelimiz bilr ayni ve ben de haşimato hastasiyim. Şuan 7 haftalik gebeyim ve sanirim tekrar düşük yapiyorum. 3 yildir ugrasiyoruz bebek icin ne yazik ki tüm umutlarim tukenmek üzere bu 4. dusuk olacak senin bebegin var mi benim yok. Bu son gebeligim de tüp bebege basladik o ara oldu. 1 defa yumurta topladi doktorum sadece 4 yumurtam toplandi 2'si 5. Güne ulasti simdi artik bunun da dusecegine kanaat getirince keske pgtye baslasaydik dedim :KK43: çok yoruldum ... Bebeklerim gelismiyor ne yazik ki .. İlki 2018 yilinda boş gebelikti. 2. si 6+2 haftalik kalp atisi yoktu. 3. su 8+3 te kalbi durdu. Bu da 7 haftalik ama gecen kalbi çok duzensizdi. 2. yumurta toplama islemini beklerken yine dogal yollarla hamile kaldim.15 aydir ara vermistim cok yorulmustum 3 dusukten sonra ama demek ki ara verince de faydasi yok ben artik tüm umudumu kaybetmiş durumdayim.. Demek ki Allah nasip etmeyecek bosuna israr ediyormusum gibi:KK43:
 
Son düzenleme:

theiaa

Üye
Kayıtlı Üye
9 Mart 2020
79
70
Canim merhaba ben de seninle ayni durumdayim ve trombofoli panelimiz bilr ayni ve ben de haşimato hastasiyim. Şuan 7 haftalik gebeyim ve sanirim tekrar düşük yapiyorum. 3 yildir ugrasiyoruz bebek icin ne yazik ki tüm umutlarim tukenmek üzere bu 4. dusuk olacak senin bebegin var mi benim yok. Bu son gebeligim de tüp bebege basladik o ara oldu. 1 defa yumurta topladi doktorum sadece 4 yumurtam toplandi 2'si 5. Güne ulasti simdi artik bunun da dusecegine kanaat getirince keske pgtye baslasaydik dedim :KK43: çok yoruldum ... Bebeklerim gelismiyor ne yazik ki .. İlki 2018 yilinda boş gebelikti. 2. si 6+2 haftalik kalp atisi yoktu. 3. su 8+3 te kalbi durdu. Bu da 7 haftalik ama gecen kalbi çok duzensizdi. 2. yumurta toplama islemini beklerken yine dogal yollarla hamile kaldim.15 aydir ara vermistim cok yorulmustum 3 dusukten sonra ama demek ki ara verince de faydasi yok ben artik tüm umudumu kaybetmiş durumdayim.. Demek ki Allah nasip etmeyecek bosuna israr ediyormusum gibi:KK43:
Aynı düşünceleri defalarca kendime de söylüyorum hemde hergün :KK43: inanılmaz dua ediyorum. Hashimato bende 3. düşük ve kürtajdan sonra oldu. Malesef bu kadar strese vucudumda dayanmadı. Troidleri 7lerde 13 lerde olan arkadaşlarım vardı hepsi doğum yaptı. Ondan değildir diyorum e en sondaki gebeliğimde kan pıhtılaşması iğne ve ilaç kullandım yine kalbi durdu. Artık malesef genetik tüp bebekten baska düşünmüyorum. ve 4 kere kürtaj oldum düşün o antibiyotikleri ve ilaçları. Benimde çocugum yok ve 4 senedir evliyiz.
 

Sem1221

Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2019
2
0
30
Aynı düşünceleri defalarca kendime de söylüyorum hemde hergün :KK43: inanılmaz dua ediyorum. Hashimato bende 3. düşük ve kürtajdan sonra oldu. Malesef bu kadar strese vucudumda dayanmadı. Troidleri 7lerde 13 lerde olan arkadaşlarım vardı hepsi doğum yaptı. Ondan değildir diyorum e en sondaki gebeliğimde kan pıhtılaşması iğne ve ilaç kullandım yine kalbi durdu. Artık malesef genetik tüp bebekten baska düşünmüyorum. ve 4 kere kürtaj oldum düşün o antibiyotikleri ve ilaçları. Benimde çocugum yok ve 4 senedir evliyiz.
Mutlaka bir nedeni var tüm bu düşüklerimizin ama mesele sebebini bulmakta. Ben de haşimato 2. Duşukten sonra oldu ve her iki antikor seviyem de çildirmiş seviyede. Prof. olan bir endokrin uzmanina gidiyorum ilac kullanmazsan dusuk olur diyor suan degerlerim gayet iyi hep tiroide baglamistim ama son iki dusukten sonra onu da eledim ne yazik ki. Rabbim tez zamanda ikimize de şifa versin kuzum. Ben kendimi cok üzdüm yiprattim ama elime bir sey gecmiyor boyle yapinca sagligimi daha olumsuz etkiledigimi goruyorum. 2 gundur kahverengi lekeler ve cok kötü kasik agrilarim oldu muhtemelen bu bebegim de gitti. Bütün belirtilerim de gitti zaten diger tüm düşüklerim boyle oldu. Keske bilseydim hic olmayacagini ya da ilerde elbet nasip olacagini bu kadar kafaya takmaz ve kendimi olana hazirlardim. Belirsizlik ve çaresiz imtihanimizin en agir parcasi umut etmeden duramiyorum elimde degil. Surekli ayni şeyi yaşamama ragmen. Ama artik kesinlikle genetikle deneyecegim ben de. Elimden geldigi ve imkanlarim musade ettigi surece 30 yasindayiz ve hayatimizi yasamayi unuttuk derdimizden. Rabbim cani gonulden anne olmayi dileyen bizim ve bizim durumumuzda olan tum anne adaylarinin yardimcisi olsun tez zamanda evlatlarimiza saglik ve sihhatle kavustursun :KK43:
 

theiaa

Üye
Kayıtlı Üye
9 Mart 2020
79
70
Mutlaka bir nedeni var tüm bu düşüklerimizin ama mesele sebebini bulmakta. Ben de haşimato 2. Duşukten sonra oldu ve her iki antikor seviyem de çildirmiş seviyede. Prof. olan bir endokrin uzmanina gidiyorum ilac kullanmazsan dusuk olur diyor suan degerlerim gayet iyi hep tiroide baglamistim ama son iki dusukten sonra onu da eledim ne yazik ki. Rabbim tez zamanda ikimize de şifa versin kuzum. Ben kendimi cok üzdüm yiprattim ama elime bir sey gecmiyor boyle yapinca sagligimi daha olumsuz etkiledigimi goruyorum. 2 gundur kahverengi lekeler ve cok kötü kasik agrilarim oldu muhtemelen bu bebegim de gitti. Bütün belirtilerim de gitti zaten diger tüm düşüklerim boyle oldu. Keske bilseydim hic olmayacagini ya da ilerde elbet nasip olacagini bu kadar kafaya takmaz ve kendimi olana hazirlardim. Belirsizlik ve çaresiz imtihanimizin en agir parcasi umut etmeden duramiyorum elimde degil. Surekli ayni şeyi yaşamama ragmen. Ama artik kesinlikle genetikle deneyecegim ben de. Elimden geldigi ve imkanlarim musade ettigi surece 30 yasindayiz ve hayatimizi yasamayi unuttuk derdimizden. Rabbim cani gonulden anne olmayi dileyen bizim ve bizim durumumuzda olan tum anne adaylarinin yardimcisi olsun tez zamanda evlatlarimiza saglik ve sihhatle kavustursun :KK43:
Ahh amin canım benim hergün gözlerim doluyo bende geöen hafta çarşamba günü kürtaj oldum. Doktora her gittiğimde kalbim yerinden cıkacakmış gibi oluyodu ki korktugum basıma geliyo her seferinde. Aynı duygular içerisindeyim geçen haftadan beri genetik tüp bebek araştırması yapıyorum yaklaşık 7 8 merkezle 3 doktorla görüştüm. Adetim biter bitmez gidicem istanbula.İnşallah hayırlı haberlerimizide burdan paylaşmak nasip olur birbirimize ön ayak oluruz. Hayırlısı ile sağlıkla sıhhatle evlatlarımızı kucagımıza almamızı nasip etsin Rabbim. Herkes üzülme diyo düşük yaşıyosun en azından oluyo diyo ama gelde yüreğime anlat. Her hamilelikte ümitlenip bu sefer olacak diyosun, hayaller kuruyosun hepsinin suya düşüp kendi kendini ayaga kaldırmakta ayrı bi yoruyo insanı :KK43:
 

Eleanor Baker

Üye
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2019
48
20
35
Tasiyicilik testi yaptiniz mi esinizle ve siz?
Bebeklerin kromozomlari normal olabilir ama belki dusmelerine sebep olacak bir gen tasiyor olabilirler
 

Klymnte

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
11 Mart 2021
19
15
39
Arkadaslar merhaba genetik testlere de biz de sizin gibi umut bagladik cunku en son caremiz embriyolara genetik yaptirmakti bir dunya para harcadik ilk turda 10 tane embriyoya yaptirdik 1 tane saglikli dediler transfer oldum bebek tutmadi 2 tur da 19 emriyoya yaptirdik hic saglikli embriyo yok dediler ve biz ne yapacagimizi sasirdik artik genetik yaptirmadan tranfer olsa miydim belki yasarlar miydi diye simdi de bunu dusunuyorum umudunuzu kirmak istemem ama genetik yaptiracaksaniz da her turlu sonuca kendinizi hazirlalayin butun bu islemleri ben 4 kez yumurta toplama ile yaptirdim. Ilk denememde de 2 yumurtadan 1 tanesi dollendi 1 tanesine genetik yaptirdik ona da sagliksiz demislerdi. Umarim derdimi size anlatabilmisimdir Allahim isteyen herkesi en kisa zamanda saglikli evlatlarina kavustursun. Ben simdi bir de Aret Kamar a gidicem bakalim o ne diyecek
 

bir mucizee

kahretsin böyle de çok tatlıyım :D
Üyelik İptali
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
4.236
7.589
Arkadaslar merhaba genetik testlere de biz de sizin gibi umut bagladik cunku en son caremiz embriyolara genetik yaptirmakti bir dunya para harcadik ilk turda 10 tane embriyoya yaptirdik 1 tane saglikli dediler transfer oldum bebek tutmadi 2 tur da 19 emriyoya yaptirdik hic saglikli embriyo yok dediler ve biz ne yapacagimizi sasirdik artik genetik yaptirmadan tranfer olsa miydim belki yasarlar miydi diye simdi de bunu dusunuyorum umudunuzu kirmak istemem ama genetik yaptiracaksaniz da her turlu sonuca kendinizi hazirlalayin butun bu islemleri ben 4 kez yumurta toplama ile yaptirdim. Ilk denememde de 2 yumurtadan 1 tanesi dollendi 1 tanesine genetik yaptirdik ona da sagliksiz demislerdi. Umarim derdimi size anlatabilmisimdir Allahim isteyen herkesi en kisa zamanda saglikli evlatlarina kavustursun. Ben simdi bir de Aret Kamar a gidicem bakalim o ne diyecek
Arat kameri de çok duydum.. Gidince bize de bilgi verir misin
 

bir mucizee

kahretsin böyle de çok tatlıyım :D
Üyelik İptali
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Mart 2020
4.236
7.589
Arkadaslar merhaba genetik testlere de biz de sizin gibi umut bagladik cunku en son caremiz embriyolara genetik yaptirmakti bir dunya para harcadik ilk turda 10 tane embriyoya yaptirdik 1 tane saglikli dediler transfer oldum bebek tutmadi 2 tur da 19 emriyoya yaptirdik hic saglikli embriyo yok dediler ve biz ne yapacagimizi sasirdik artik genetik yaptirmadan tranfer olsa miydim belki yasarlar miydi diye simdi de bunu dusunuyorum umudunuzu kirmak istemem ama genetik yaptiracaksaniz da her turlu sonuca kendinizi hazirlalayin butun bu islemleri ben 4 kez yumurta toplama ile yaptirdim. Ilk denememde de 2 yumurtadan 1 tanesi dollendi 1 tanesine genetik yaptirdik ona da sagliksiz demislerdi. Umarim derdimi size anlatabilmisimdir Allahim isteyen herkesi en kisa zamanda saglikli evlatlarina kavustursun. Ben simdi bir de Aret Kamar a gidicem bakalim o ne diyecek
Arat kameri de çok duydum.. Gidince bize de bilgi verir misin