• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tok tutan kahve?

begumfln

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Kasım 2024
Mesajlar
177
Emoji Skoru
184
Puanlar
23
Yaş
26
Merhabalar bazen yeme atağı geçirip çok pişman oluyorum bildiğiniz tok tutan iştah kapatan kahve/çay var mı acaba hindiba kahvesini duydum ama pek emin olamadım deneyiminiz varsa lütfen yazın şimdiden teşekkürler
 
Hindiba çok dandik. Normal kahve gibi. İnce taneli. Açlığa bir etkisi yok.
Benim kullandığım, zayıflatan çaylar/ kahveler oldu ama geçici çözüm oldular. Kahveyi bıraktığımda kiloları da geri aldım.
 
jorma First class kahve almıştım,arkadaşım önerdi etrafındakiler onunla vermiş. o baya iyi gelmişti, ama fiyatı uçtu,trendyol favorilere atıp kampanya beklemiştim.
 
Merhabalar bazen yeme atağı geçirip çok pişman oluyorum bildiğiniz tok tutan iştah kapatan kahve/çay var mı acaba hindiba kahvesini duydum ama pek emin olamadım deneyiminiz varsa lütfen yazın şimdiden teşekkürler
Şöyle bir fikrim var. Çaylar kahveler içerikleri gereği tamam biraz tok tutucu veya metabolizma hızlandırıcı olabilir ama bizim daha az kalorili ve midede bağırsakta daha uzun süre kalacak bir şeye ihtiyacımız var.
Karnıyarık otu tozu diye bir şey var. Kalorisi çok çok düşük (1 çay kaşığı veya tatlı kaşığını düşününce).
Bu besin hem jelimsi bir yapı oluşturuyor hem sindirimi uzatıyor böylece daha uzun süre tokluk hissediliyor.

Uzun süre tokluk hissedilince de otomatik olarak açlık ataklarımız azalıyor, ara atıştırmalıklar yapmıyoruz, aburcubura kaymıyoruz ve kalori açığa çıkarığımız için kilo veriyoruz.


Bu Karnıyarık otu tozunu yoğurda, suyunuza ekleyip içebilirsiniz.
 
Bu arada çay,kahvelerde sibutramin de oluyor. O yüzden iştah kesiyor. Dozu yüksek olursa yan etki çok olur.yasak olduğu için içerikte yazmazlar.Bunları bilerek, araştırarak almak lazım.
 
Merhabalar bazen yeme atağı geçirip çok pişman oluyorum bildiğiniz tok tutan iştah kapatan kahve/çay var mı acaba hindiba kahvesini duydum ama pek emin olamadım deneyiminiz varsa lütfen yazın şimdiden teşekkürler
Ben bir tane ürün kullanıyorum. Filtre kahve modunda ve gerçekten çok güzel iştah kapattırıyor. 1bardak su içemeyen ben şimdi günde en az 2 .5 lt su içiyorum bu ürün sayesinde. Çok iştahı açık bir insan olmama rağmen ürünü kullandıktan sonra su dışında aklıma hiçbir şey gelmiyor neredeyse. İstersen ismini verebilirim
 
Back
X