- Katılım
- 2 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 30
- Emoji Skoru
- 3
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 26
- Konu Sahibi mucadeleicibiri
- #1
Testesteron değerim 58 çıktı doktor iyi dedi ama sivilce sorunum ve adet düzensizliği sorunum var son 5 aydır lhımda 11.99 çıktı nasıl dengeliycem bunları çok mu yüksek fsh:5,47 çıktı acaba ergenlikten kaynaklı mı oynadı kimsede böyle bir sorun yok ailede ve bu son 5 ah önceye kadar her şeyim çok düzgündü bianda oldu anlamadım bitkisel bildiğiniz yollar var mı