Kimseye söyleme sakın. Tüm bağını kes.
Elinde birşey varsa sakla.
Sana örnek vereyim: üniversitede 4lü kız grubuyduk. Sevgilerimizi bilirdik aynı şehirde olduğumuzda hepbirlikte gezerdik. Birgün bu gruptan kız arkadaşımın sevgilisi internet üzerinden bana açıldı. Ben şok oldum hemen engelledim ve tüm ilişkimi kestim. Yazışmaları da diğer iki kız arkadaşımıza gönderdim. Onlar da şok oldu ve konuyu kapattık. Aradan iki yıl geçti ve kız nişanlandı. Nişandan sonra kız messanger yazışmalarından nişanlısının iki çocuklu bir avukatla birlikte yaşadığını öğrendi ve ayrılacağını aynı zamanda bilgisayarındaki eski yazışmaları getirmek istediğini söyledi. Ben de diğer iki kıza danışarak ve ayrılacağına güvenerek iki yıl önce bana da uygunsuz şeyler yazdığını söyledim.
Zamanında konuşmaların ekran görüntülerini attığım iki arkadaşım dahi biz öncesini bilmiyoruz emin değiliz diyerek geri çekildi. Ve suçlu ben oldum kız da nişanlısı ile barışarak evlendi.