- Katılım
- 14 Ocak 2015
- Mesajlar
- 18.645
- Emoji Skoru
- 26.227
- Puanlar
- 598
- Yaş
- 35
- Konu Sahibi Angellinne
-
- #61
18 yaş altıysa normal, üstüyse anormal.Sizin konunuzu okuyunca tırstım.. benimde kaynim bana cok iltifat eder. Çok guzelsin cok guzel olmuşşun.. Seni seviyorum falan der. Ama yapısı bu diye ses cikarmam e
Ses kaydina al veya mesajlarini kayit altinda tut. Ben olsam eeski esime soylerdim. Ama kanitlarla. Yoksa basiniz agricak biliyorsunuzki erkek birsekilde siyriliyor olan kadina oluyor.