Uyku Problemi.

bak o kotu gece birsey yemeden abur cubur atıstırmadan duramıyorum ben
Allahım en azından yanlız olmadıgımı bılmekte rahatlattı Suan dıyettetım cok kılolu degılım ama buaralar gece yemelerı yuzunden kılo aldm Suan cok acım aclıktan aglıcam
 
Allahım en azından yanlız olmadıgımı bılmekte rahatlattı Suan dıyettetım cok kılolu degılım ama buaralar gece yemelerı yuzunden kılo aldm Suan cok acım aclıktan aglıcam

kahvaltı niyetine ye sende ac ac yatma ya hic uyuyamazsın valla
 
bizim vucutlar zaten artık geceyi gunduz olarak algıladıgı icin otomatik olarak bize gunduz yedigimiz kilo yapar
Sesli güldümm Ay aynen öle hatta suan yersem kahvaltımı yapmıs olacagım mantıklI Vucudumda sapıttı zavallım nezaman acıkacagını bılmıyo
 
Sesli güldümm Ay aynen öle hatta suan yersem kahvaltımı yapmıs olacagım mantıklI Vucudumda sapıttı zavallım nezaman acıkacagını bılmıyo

tersine calısıyor pek iyi yapmıyoruz boyle
konu sahibide uyudu bizde bekliyormusuz konu acılsada dokulsek diye
 
Hahahahah Suan avına sinsice yaklasan aslan gıbı dolaba ılerlıyorum Bakıcam en azından gözüm doysun
ben saat 6ise kahvalti yapip gune devam ediyorum.
gece tatli cektiyse kuruyemisle bastiriyorum.
sadece acikma ve notr isem yogurt yiyorum. hem saglikli hem uykuya da yariyor.
kilom nasil? boyle yapmasam 20kilo alirdim sanirim

isin ilginci kahve ve cay tuketimimi azalttigimda uykum hic gelmiyor...
 
Aynen cok dertlıymısız bu konuda atladık hemen
gecenlerde de acılmıstı benzer bi konu ben yine ordaydım kendine cekiyor bu konular beni ..bende kilo almaya calısıyorum hep derlerya işte gece oturunca kilo alınır yalan yalan o yuzden rahat rahat yemene bak sende
 
Geçen gün bi konuya yazmıştım buraya da kopyalıyorum. Hayır duasına ihtiyacım var da bu ara


-----
Milupa gece çayı var.. Humana da var ama milupa full uyku için önerilen bitkiler ve ben milupayı denedim hunana hakkında fikrim yok. İlle de milupa dedim aradım buldum:) e bebekte var mesela.

Uyumak istediğin saatten iki saat önce iç.. Allahhh o nasıl etki.. Elin kolun düşüyor bir yumuş yatak özlemi alıyor içini.. Uyuyosun ya baygın gibi uyuyosun böyle kaliteli bi uyku olamaz.. Ama bir problem var çok afedersin tuvalet için uyandığımda gözümü açamadım ciddiyim on adım atmışımdır gözümü açmaya çalışa çalışasonra kaldığım yerden devam uyumaya erkek arkadaşıma da götürdüm biraz o da bayılmış kendine de aldı. Ben de önce rezenesini kullanıyodum kutuda onu da gördüm bitsin alırım falan diyodum. Sonra ben de senin gibi konu açtım:) burdan biri önerdi. ALLAH RAZI OLSUN aklıma gelmişken

Canım eğer alerjin falan yoksa muhakkak al. (Bişey tavsiye ederken korkarım da ben. )

Bebekler yetişkinler ve küçük çocuklar için yazıyor üzerinde. Demek ki zararsız.

Önüme gelene anlatıp tavsiye edesim var öyle bir aşığıyım
-----------


İçin içirin
 
Ben Resmen malak gibi uykudan on kılo aldım hatta 11 Suan tarcın cayı ıcıyorum dıyet yapmadan ıkı kılo verdım bı haftada ama artık tutmam lazım yoksa yakında haberlerde obez kız kapıdan gecemedi diye reklam olucam
 
Konu basligini uyku problemi olanlar diye degistiriyorum. Bu ne yahu
Bende dedim simdi bana sunu yap bunu yap demislerdir hangi oneriden baslasam diye bi vesle girdim ki

Yasadigimiz sorunlar ayni.
Ben az once yemegimi yedim. Bildiginiz yemek

Neyse artik uyumaya gidiyorum muhtemelen bize yardim edecekler yarin gelecek olanlardir
cumleten İyi uykular
 
`