- Katılım
- 9 Şubat 2025
- Mesajlar
- 956
- Emoji Skoru
- 459
- Puanlar
- 23
- Yaş
- 34
Allah’ın verdıgı can degıl nedemek dinende vicdanende hamıle kaldığın andan ıtıbaren yenıde olsa aldırmak normal bıseymı neyse kıme ne anlatmaya calısıyosam
Allah’ın verdıgı can tabıkı dinen 10 haftalığa kadar alınabılır dıye bısey mı var nekadar bılmeden konusuyosunuz herkezın kendı fıkrı dıye başta yazdım aldırır doğurur kendı hayatı ınancı dıye belırttım dımı en basında ıstedıgını yapmakta özgür yanı ama buraya bı durum yazılmışsa bende kendı fıkrımı yazmakta özgürüm ayrıca mutsuz olduğumu nasıl anladınız 2tane evladım var 3. Bebegı olması ıcın çabalıyoruz hamd olsun cokta mutluyum rabbım verır vermez orası ona kalmıs bıseyı gördüğüm okuduğum halde onu günah olan bıseye yönledırmek mı mantıklı olanıydı ha ıster uyar ıster uymaz orası ona kalmıs rabbım yardımcısı olsun kolaylık versın sağlık versın evlatlarına ona dıyecek bıseyım yokAllahin verdigi can diyorsunuz ama islama gore daha 4 haftalik bi gebelikte ruh bile uflenmemis sayiliyor. yeni bir cocuga bakmaya gucu ve psikolojisi yetmeyecek birinin ahlak ve din dersini siz verecek degilsiniz. herkesin imtihani kendine Allahim insallah isteyen herkese evlat nasip etsin ama siz istediniz olmadi diye kararini coktan vermis, ilaveten bu karariyla vicdaninin rahat etmedigini soyleyen birinin moralini (diger cocuklarini konuya dahil ederek) bos yere bozmaya gerek yok diye dusunuyorum. Kendi mutsuzlugunuzu baskalarina vicdanî yük olarak yuklemeyin lutfen.