• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Yeni doğan bebeğimin beslenmesi

anneolmakisteyenbiriiii

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Temmuz 2025
Mesajlar
4
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
28
Biraz yardımınıza ihtiyacım var

Bebeğim 11 günlük ve 3750 kilosu her 2 2 buçuk saat arası emziriyorum 1 göğüsümü 15 dakika diğer göğüsümü 10 dakika emiyor ve doymuyor ek olarak sarılık geçirdiğimiz için mama takviyesi yapıyorum 30 yada 40 ml mama veriyorum ama iyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorum sadece emdiği zaman doymuyor ve mama verene kadar ağlıyor bazen 40 ml bile geçebiliyor lütfen yardımcı olur musunuz doktor iri bi bebek olcak en fazla 60 ml verebilirsin dedi ama içim hiç rahat değil
 
eğer mama verdiğinizde rahatlıyorsa doğru yapıyorsunuz demektir. hiç kafaya takmayın. benim oğluma da emzirdikten sonra mama vermeye basladım cünkü sürekli aranıyordu. bir hafta falan sürekli verdim ama her verdiğimde mamanın tamamını kusuyordu. doktora sordum, tok demek ki cocuk kes mamayı dedi. kestim. her ay bir kiloya yakın aldı. su an 15 aylık.

yani bebeğinizin tepkilerinden zaten en iyi siz anlarsınız. mama rahatlatıyorsa verin ama ilk önceliğiniz hep meme olsun ki sütünüz kesilmesin.
 
Biraz yardımınıza ihtiyacım var

Bebeğim 11 günlük ve 3750 kilosu her 2 2 buçuk saat arası emziriyorum 1 göğüsümü 15 dakika diğer göğüsümü 10 dakika emiyor ve doymuyor ek olarak sarılık geçirdiğimiz için mama takviyesi yapıyorum 30 yada 40 ml mama veriyorum ama iyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorum sadece emdiği zaman doymuyor ve mama verene kadar ağlıyor bazen 40 ml bile geçebiliyor lütfen yardımcı olur musunuz doktor iri bi bebek olcak en fazla 60 ml verebilirsin dedi ama içim hiç rahat değil
Ya sen bebeğinin yemek istediği kadar ver bence ne kadar içerse sarılığı o kadar çabuk atar
 
Biraz yardımınıza ihtiyacım var

Bebeğim 11 günlük ve 3750 kilosu her 2 2 buçuk saat arası emziriyorum 1 göğüsümü 15 dakika diğer göğüsümü 10 dakika emiyor ve doymuyor ek olarak sarılık geçirdiğimiz için mama takviyesi yapıyorum 30 yada 40 ml mama veriyorum ama iyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorum sadece emdiği zaman doymuyor ve mama verene kadar ağlıyor bazen 40 ml bile geçebiliyor lütfen yardımcı olur musunuz doktor iri bi bebek olcak en fazla 60 ml verebilirsin dedi ama içim hiç rahat değil
 
Biraz yardımınıza ihtiyacım var

Bebeğim 11 günlük ve 3750 kilosu her 2 2 buçuk saat arası emziriyorum 1 göğüsümü 15 dakika diğer göğüsümü 10 dakika emiyor ve doymuyor ek olarak sarılık geçirdiğimiz için mama takviyesi yapıyorum 30 yada 40 ml mama veriyorum ama iyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorum sadece emdiği zaman doymuyor ve mama verene kadar ağlıyor bazen 40 ml bile geçebiliyor lütfen yardımcı olur musunuz doktor iri bi bebek olcak en fazla 60 ml verebilirsin dedi ama içim hiç rahat değil
Doktorların her dediğini harfi harfine uygulamadım ben şahsen. Prematüre annesiyim oldukça zor süreçler geçirdik hem içgüdüsel olarak hareket ettim eğer anne sütü alsın istiyorsanız sağarak çoğaltma yapabilirsiniz. Biberon çok kolay gelir bebeklere bu yüzden biberonla süt ve mama verebilirsiniz yani biberonla beslemek için illa mama olmasına gerek yok zamanınız enerjiniz yetiyorsa sağın ben 7 ay sağımla besledim. Daha 11 günlük bebeğe iri olacak korkun demek kusura bakmayın ama anlamsız bir tavır. Daha 40 ı bile çıkmamış bir bebek hakkında yorum yapmak için erken en önemli olan aç kalmaması buna dikkat edin evet hassas oluyor insan ama eğer sütünüz yetmiyorsa sağımla da artmazsa mamaya devam edin tamamen mama ile büyüyen 1 döl anne sütü içmeyen bebekler ejderha olmuyor dimi sakin olun bebeğinizi ve kendi iç sesinizi dinleyin
 
Biraz yardımınıza ihtiyacım var

Bebeğim 11 günlük ve 3750 kilosu her 2 2 buçuk saat arası emziriyorum 1 göğüsümü 15 dakika diğer göğüsümü 10 dakika emiyor ve doymuyor ek olarak sarılık geçirdiğimiz için mama takviyesi yapıyorum 30 yada 40 ml mama veriyorum ama iyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorum sadece emdiği zaman doymuyor ve mama verene kadar ağlıyor bazen 40 ml bile geçebiliyor lütfen yardımcı olur musunuz doktor iri bi bebek olcak en fazla 60 ml verebilirsin dedi ama içim hiç rahat değido

Biraz yardımınıza ihtiyacım var

Bebeğim 11 günlük ve 3750 kilosu her 2 2 buçuk saat arası emziriyorum 1 göğüsümü 15 dakika diğer göğüsümü 10 dakika emiyor ve doymuyor ek olarak sarılık geçirdiğimiz için mama takviyesi yapıyorum 30 yada 40 ml mama veriyorum ama iyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorum sadece emdiği zaman doymuyor ve mama verene kadar ağlıyor bazen 40 ml bile geçebiliyor lütfen yardımcı olur musunuz doktor iri bi bebek olcak en fazla 60 ml verebilirsin dedi ama içim hiç rahat değil
Doğru yapıyosun canım bebeğin aç kalmasın sütün yetmiyor olabilir mamayı reddetmiyorsa ver ama biberona alışan bebek memeyi bırakabiliyor o yüzden eds yöntemini araştırıp dene yada şırınga veya kaşık biberonla verebilirsin
 
Back
X