• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

zeynep kamil hastahanesinde 2.aşılama sürecim..

eaglegirll

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Haziran 2022
Mesajlar
247
Emoji Skoru
80
Puanlar
48
Yaş
37
herkese merhabalar,

13.01.2026 reglimim 3.günü 2.aşılama için saat sabah 10 da hastaneye gittim.
muayene oldum ve herhangi bir sorun görünmediği için 2.aşılama süreci başlandı. reçetem için öğlen 14.30 da gelmemi söylediler.
bu arada hastanedeki tüm doktorlar asistanlar yine değişmiş sürece 1-0 umutsuz baslıyorum. ayrıca yıllardır pcos muyum değilmiyim bi türlü anlamadılar ben anlamıyorum. bir zamanlar amh 14 üstü idi geçen sefer kan sonucumda 10 lara düşmüştü. nasıl oldu anlamadım hadi hayırlısı. neyse dedikleri saatte gittim ilaçlarımı aldım ve aynı gün akşam 20:00 de iğnemi vurulmaya basladım.
13.01.2026 gonal f 75 doz onun yanı sıra gün içerisinde folik asit ve D3 K2 takviyesi almaya başladım. bu takviyeleride ben söyledim kullanayım mı diye asistanda kullanmıyor muydunuz tabiki kullanın dedi sanki daha önce kendileri öneride bulunmus gibiler hay Allah ım..

19.01.2026 günü sabah 8.30 da ilk kontrolüme gittim maalesef yumurtalarda büyüme görülmedi zaten ilk aşılamada da bu şekilde olmuştu. Sanırım pcos dan kaynaklı tedaviye geç cevap veriyor cağnım yumurtalarım. O yüzden moralimi bozmadım.21 Ocak ta tekrar kontrole çağrıldım bakalım..
21 ocakta kontrole gittim yine üzülerek maalesef yumurtalarımda bir gelişme olmamış☹️ o yüzden doktor gonalf 75 dozu 100 olarak değiştirdi 2 gün daha iğne ol tekrar 23 ocakta kontrole gel gelişme var mı bakalım dedi..
23 Ocak yine herhangi bir gelişme olmamış pazartesi tekrar kontrole gel gelişme olmazsa aşılamayı iptal edeceğiz dedi😭

bu arada bilmiyorum ama ilk asılamada folik asit ve d3 k2 vitamini kullanmamıstım vitaminlere baglamak istemiyorum ama iğnelerle beraber almaya basladıgımdan beri sürekli bir mide bulantısı ve geçmek bilmeyen bir baş ağrısı ile karsıkarsıyaydım .taki bugün sabahtan içmek istemedim inanırmısınız normalde halsizlik çeken ben bugün hem enerjik ve baş ağrısı olmadan gecirdim acaba gercekten bende yan etki olmus olabilir mi bilmiyorum yarın kontrolüm var gidince mutlaka soracagım..

Kontrole gittim ve maalesef yumurta büyümesi gercekleşmediği için aşılama sürecim iptal oldu..

Tekrar beklemeye geçiyorum🤍

Bu arada bu aşılamada pcos olup olmadığım belli değildi ama kafalar karıştı hemşire eğer pcos sanız size 3 klomen daha kullandırıp tüp bebeğe geçersiniz dedi ben istemedim çünkü şuana kadar yapmış olduğum aşılamalar boşuna olacaktı.. ama anlamadığım muayenelerde nasıl anlamazlar pcos olduğumu resmen insana külfet yapıyorlar 😭 ben kendi kendime teşhis koyuyorum bu aşılama süreçlerim çok saçma oldu☹️

neyse artık bu aşılama da burada son bulmuş oldu artık 3.aşılamada görüşürüzz☺️🌸
 
Son düzenleme:
Benimde yeni başlayacak Zeynep kamilde evrakları topladım Salı günü infertilite yönlendirecek sanırım kurul için aşılama için kurula bi ödeme yaptınız mı
 
Benimde yeni başlayacak Zeynep kamilde evrakları topladım Salı günü infertilite yönlendirecek sanırım kurul için aşılama için kurula bi ödeme yaptınız mı
merhaba bütün evrakları topladıysanız infertilite bölümünden size ait dosya olusturacaklar o dosyayı hemen yan tarafta olan sağlık kuruluna götüreceksiniz orada herhangir bir ücret ödemesi olmuyor size 10 yada 15 gün sonra raporunuz cıkacaktır diyecekler bu sürecte e nabızdan kontrol edebilirsiniz benm 1.haftada cıkmıstı ama bunun bir önemi olmuyor cünkü doktor size raporunuz cıktıktan sonra reglinizin 2 yada 3 günü gelin diyor. ve ozaman tedavi süreci baslıyor.
 
merhaba bütün evrakları topladıysanız infertilite bölümünden size ait dosya olusturacaklar o dosyayı hemen yan tarafta olan sağlık kuruluna götüreceksiniz orada herhangir bir ücret ödemesi olmuyor size 10 yada 15 gün sonra raporunuz cıkacaktır diyecekler bu sürecte e nabızdan kontrol edebilirsiniz benm 1.haftada cıkmıstı ama bunun bir önemi olmuyor cünkü doktor size raporunuz cıktıktan sonra reglinizin 2 yada 3 günü gelin diyor. ve ozaman tedavi süreci baslıyor.
Regl günümde yakın şansıma birde ben fmf hastasıyım doktorumdan yazı istediler o da tüp bebek yazmış aşılama içinde geçerli olur dedi abdulhamıthanda inşallah kabul ederler Rabbim ya yüzümüze baksın ne zormuş tek tek cevap vermişsin hepsine Rabbimde seni zorda darda bırakmasın inşallah
 
Regl günümde yakın şansıma birde ben fmf hastasıyım doktorumdan yazı istediler o da tüp bebek yazmış aşılama içinde geçerli olur dedi abdulhamıthanda inşallah kabul ederler Rabbim ya yüzümüze baksın ne zormuş tek tek cevap vermişsin hepsine Rabbimde seni zorda darda bırakmasın inşallah
Ya olurmu tabiki cevap veririm ne demek cevabını bildiğim herseyi mutlaka yanıtlarım için rahat olsun inşaAllah bizm ve isteyen herkesin kucakları bu sene dolsun taşsın Rabbim bizlerinde yüzünü güldürsün😢🤲🏻🌷
 
Ya olurmu tabiki cevap veririm ne demek cevabını bildiğim herseyi mutlaka yanıtlarım için rahat olsun inşaAllah bizm ve isteyen herkesin kucakları bu sene dolsun taşsın Rabbim bizlerinde yüzünü güldürsün😢🤲🏻🌷
Amin amin tüm kardeşlerime sana inşallah bizi evlatsız ve yalnız bırakmasın. Rabbim varislerin en hayırlısı çünkü 🥲💕
 
Amin amin tüm kardeşlerime sana inşallah bizi evlatsız ve yalnız bırakmasın. Rabbim varislerin en hayırlısı çünkü 🥲💕
Elhamdülillah canım umudumuzu kaybetmeyelim Rabbim herseyin en iyisini bilendir. Bizi evlat hasretiyle imtihan etmesin amin🥹🤲🏻🥀
 
Benimde yeni başlayacak Zeynep kamilde evrakları topladım Salı günü infertilite yönlendirecek sanırım kurul için aşılama için kurula bi ödeme yaptınız mı
Merhaba bende dün gittim Zeynep Kamile ultrason smear ve kültür testi istendi meme ultrason nerde yaptırdiniz bide kültür ve smear da Okmeydanı hastanesi bana yakın doye orda vermek istiyorum acaba olurmu
 
Merhaba bende dün gittim Zeynep Kamile ultrason smear ve kültür testi istendi meme ultrason nerde yaptırdiniz bide kültür ve smear da Okmeydanı hastanesi bana yakın doye orda vermek istiyorum
Yani yanlış hatırlamıyorsam ki yanlış da yönlendirmek istemem ama smear testleri ve kan tahlillerini Zeynep kamil kendi hastanesinde olsun istiyor diyebilirim emin değilim ama zaten jinekolojiden ikisni aynı anda yapıyorlar yani smear le kültür testini..ayrıca meme ultrasonunu ben Zeynep kamilde yaptırdım ama başka hastane ya da özel farketmiyor
 
Yani yanlış hatırlamıyorsam ki yanlış da yönlendirmek istemem ama smear testleri ve kan tahlillerini Zeynep kamil kendi hastanesinde olsun istiyor diyebilirim emin değilim ama zaten jinekolojiden ikisni aynı anda yapıyorlar yani smear le kültür testini..ayrıca meme ultrasonunu ben Zeynep kamilde yaptırdım ama başka hastane ya da özel farketmiyor
Meme ultrosan için 3 ay doktorumuz yok dedi dışardan yaptır dedi ama smear ve kültür testi için sormayı unuttum ya siz hangi doktora gidiyorsunuz orda aşılama için iyimi orası acaba iki ay önce özelde yaptırdım tutmadı femara ve çatlatma iğnesi kullandım sadece burası ilaçlar için rapor çıkaracağız dedi daha fazla ilaç veriyor anlamdım ve süreç evraklarımi hazırlıyanca çabuk ilerlemi aylarca ugrasirmiyim devlet sonuç ta çok tedirginim
 
Yani yanlış hatırlamıyorsam ki yanlış da yönlendirmek istemem ama smear testleri ve kan tahlillerini Zeynep kamil kendi hastanesinde olsun istiyor diyebilirim emin değilim ama zaten jinekolojiden ikisni aynı anda yapıyorlar yani smear le kültür testini..ayrıca meme ultrasonunu ben Zeynep kamilde yaptırdım ama başka hastane ya da özel farketmiyor
Bide aşılama ilaçlarla felan kaça bitti sizin acaba
 
Meme ultrosan için 3 ay doktorumuz yok dedi dışardan yaptır dedi ama smear ve kültür testi için sormayı unuttum ya siz hangi doktora gidiyorsunuz orda aşılama için iyimi orası acaba iki ay önce özelde yaptırdım tutmadı femara ve çatlatma iğnesi kullandım sadece burası ilaçlar için rapor çıkaracağız dedi daha fazla ilaç veriyor anlamdım ve süreç evraklarımi hazırlıyanca çabuk ilerlemi aylarca ugrasirmiyim devlet sonuç ta çok tedirginim
Doğru meme rahim filmi bunlar da çok talep var ve randevuyu çok geçe veriyolar siz özelde devlette herhangi bir yerde yaptırın.ben Zeynep kamil hastanesinde aşılama oldum suan da da 2. Aşılama için tedavi sürecindeyim bende gonal f ve çatlatma iğnesi kullandm. Evet ilaçlar iğneler için rapor çıkartıyorlar siz ne kadar ödediniz bende ilaçlar aynı fiyatlar her ay değişti neredeyse 2.700 3500 e de aldığım oldu. İnanın ben aşılamadan umutlu değilim benm amacım tüp bebek ve bu süreci prosedür olarak gördüğüm için aşılama yapıyorum. Ama Zeynep kamil genelde önerilen bir hastane siz nerede oturuyorsunuz geçen ay dan aşılaması tutan arkadaşlar var duyduğum nasip gerçekten🌸 ayrıca herhangi bir hastalığınz var mı ay ne çok yazdm😄
 
Doğru meme rahim filmi bunlar da çok talep var ve randevuyu çok geçe veriyolar siz özelde devlette herhangi bir yerde yaptırın.ben Zeynep kamil hastanesinde aşılama oldum suan da da 2. Aşılama için tedavi sürecindeyim bende gonal f ve çatlatma iğnesi kullandm. Evet ilaçlar iğneler için rapor çıkartıyorlar siz ne kadar ödediniz bende ilaçlar aynı fiyatlar her ay değişti neredeyse 2.700 3500 e de aldığım oldu. İnanın ben aşılamadan umutlu değilim benm amacım tüp bebek ve bu süreci prosedür olarak gördüğüm için aşılama yapıyorum. Ama Zeynep kamil genelde önerilen bir hastane siz nerede oturuyorsunuz geçen ay dan aşılaması tutan arkadaşlar var duyduğum nasip gerçekten🌸 ayrıca herhangi bir hastalığınz var mı ay ne çok yazdm😄
Çok değil bilgi almaya ihtiyacim var☺️Ben özelde yaptırdım Türkiye hastanesi 20 bin buldu ilaç femara beş gün bi kerede çatlatma iğnesi kullandım özelde pahali muayene ücreti 3, bin 3 ay gittim 9 30 mâl oldu bana ama tutmadı Arnavutköy de oturuyorum 4 vesairet geliyorum Zeynep Kamile ama mecbur özelde tüp Bebek çok pahalı hiç bir sorunum yok adetim düzenli eşimde sorun yok rahim flmim var tüpler açık sebepsiz olmuyor siz ilaç kullanımi nasıl oldu rapor çıkardınız haldemi o Fiyat oldu ilaç ücreti peki başka ücret odedinizmi hasteneye
 
Çok değil bilgi almaya ihtiyacim var☺️Ben özelde yaptırdım Türkiye hastanesi 20 bin buldu ilaç femara beş gün bi kerede çatlatma iğnesi kullandım özelde pahali muayene ücreti 3, bin 3 ay gittim 9 30 mâl oldu bana ama tutmadı Arnavutköy de oturuyorum 4 vesairet geliyorum Zeynep Kamile ama mecbur özelde tüp Bebek çok pahalı hiç bir sorunum yok adetim düzenli eşimde sorun yok rahim flmim var tüpler açık sebepsiz olmuyor siz ilaç kullanımi nasıl oldu rapor çıkardınız haldemi o Fiyat oldu ilaç ücreti peki başka ücret odedinizmi hasteneye
Anladım canım vallahi aşılama kısmını devlette yapın bence çünkü normal ilişkiden çok çok farkı yok. Hem bu tedaviler için hemen yüklü ödemeler yapmaya başlamışsınız maddi açıdan sizi çok yorar bu durum. Şimdi şöyle hastaneye gelince size bir evrak listesi veriyolar ki vermişlerdir onların hepsini yaptıktan sonra evraklarınızla beraber doktora gidiyorsunz onlar sizin adınıza bir dosyam oluşturuyorlar ve bu dosyayı hemen hastane yanında olan sağlık kuruluna götürmenizi istiyorlar rapor çıkması için sağlık kurulu da size 10 15 gün sonra çıkar diyor tabi siz arada e nabızdan kontrol edebilirsiniz. Zaten rapor çıktıktan sonra reglinizin 2 yada 3. Günü saat 10 da randevusuz hastaneye gidiyorsnz kuruldan raporunuzu alıp doktora götürüyorsunuz sizi muayene edip herhangi bir sorun yoksa tedavi süreciniz başlıyor doktor reçete yazıor ve öğlen 2 gelmenizi söylüyor 2 de gittiginzde reçete verip eczaneden ilaçlarınızı alın gelin diyor lar alıp geliyorsnz ve nasl yapacagınızı tarif ediyorlar artk kontrol süreci başlıyor. Fiyat konusu da şu şekilde bana 3 kutu gonal f 1 ovitrele çatlatma iğnesi yazıldı ben bunlara 3.500 ödedim sonra tedavi devam edip iğne yetersiz kalıyorsa tekrar reçete yazıyor ve ben aynı ilaçlara 2.kez 2.700 ödedim yani sadece ilaçlara ödeme yapıyorsunuz ekstra aşılama muayene ödemesi olmuyor. Ayrıca iğne ilaç fiyatlarıda sgk ya göre değişiyo sanırm çünkü benmle beraber aynı iğne ilacı alan arkadaşlar arasında1.700 tl ödeyende var baya uzun oldu inşallah açıklayıcı olmuştur sormak isteğin ve bildiğim soruların varsa yaz canım elimden geldiğince cevaplarım 🌸🥰
 
Anladım canım vallahi aşılama kısmını devlette yapın bence çünkü normal ilişkiden çok çok farkı yok. Hem bu tedaviler için hemen yüklü ödemeler yapmaya başlamışsınız maddi açıdan sizi çok yorar bu durum. Şimdi şöyle hastaneye gelince size bir evrak listesi veriyolar ki vermişlerdir onların hepsini yaptıktan sonra evraklarınızla beraber doktora gidiyorsunz onlar sizin adınıza bir dosyam oluşturuyorlar ve bu dosyayı hemen hastane yanında olan sağlık kuruluna götürmenizi istiyorlar rapor çıkması için sağlık kurulu da size 10 15 gün sonra çıkar diyor tabi siz arada e nabızdan kontrol edebilirsiniz. Zaten rapor çıktıktan sonra reglinizin 2 yada 3. Günü saat 10 da randevusuz hastaneye gidiyorsnz kuruldan raporunuzu alıp doktora götürüyorsunuz sizi muayene edip herhangi bir sorun yoksa tedavi süreciniz başlıyor doktor reçete yazıor ve öğlen 2 gelmenizi söylüyor 2 de gittiginzde reçete verip eczaneden ilaçlarınızı alın gelin diyor lar alıp geliyorsnz ve nasl yapacagınızı tarif ediyorlar artk kontrol süreci başlıyor. Fiyat konusu da şu şekilde bana 3 kutu gonal f 1 ovitrele çatlatma iğnesi yazıldı ben bunlara 3.500 ödedim sonra tedavi devam edip iğne yetersiz kalıyorsa tekrar reçete yazıyor ve ben aynı ilaçlara 2.kez 2.700 ödedim yani sadece ilaçlara ödeme yapıyorsunuz ekstra aşılama muayene ödemesi olmuyor. Ayrıca iğne ilaç fiyatlarıda sgk ya göre değişiyo sanırm çünkü benmle beraber aynı iğne ilacı alan arkadaşlar arasında1.700 tl ödeyende var baya uzun oldu inşallah açıklayıcı olmuştur sormak isteğin ve bildiğim soruların varsa yaz canım elimden geldiğince cevaplarım 🌸🥰
Çok teşekkür anlayışınız için peki kaç günde bir çağırıyor yumurta takibi için aynen normal ilişkiden pek farkı yok tabide hamile kalanda oluyor ya işte bi umut diyor insan ne bilim yaşınız kaç sizin peki kaç senedir olmuyor
 
Anladım canım vallahi aşılama kısmını devlette yapın bence çünkü normal ilişkiden çok çok farkı yok. Hem bu tedaviler için hemen yüklü ödemeler yapmaya başlamışsınız maddi açıdan sizi çok yorar bu durum. Şimdi şöyle hastaneye gelince size bir evrak listesi veriyolar ki vermişlerdir onların hepsini yaptıktan sonra evraklarınızla beraber doktora gidiyorsunz onlar sizin adınıza bir dosyam oluşturuyorlar ve bu dosyayı hemen hastane yanında olan sağlık kuruluna götürmenizi istiyorlar rapor çıkması için sağlık kurulu da size 10 15 gün sonra çıkar diyor tabi siz arada e nabızdan kontrol edebilirsiniz. Zaten rapor çıktıktan sonra reglinizin 2 yada 3. Günü saat 10 da randevusuz hastaneye gidiyorsnz kuruldan raporunuzu alıp doktora götürüyorsunuz sizi muayene edip herhangi bir sorun yoksa tedavi süreciniz başlıyor doktor reçete yazıor ve öğlen 2 gelmenizi söylüyor 2 de gittiginzde reçete verip eczaneden ilaçlarınızı alın gelin diyor lar alıp geliyorsnz ve nasl yapacagınızı tarif ediyorlar artk kontrol süreci başlıyor. Fiyat konusu da şu şekilde bana 3 kutu gonal f 1 ovitrele çatlatma iğnesi yazıldı ben bunlara 3.500 ödedim sonra tedavi devam edip iğne yetersiz kalıyorsa tekrar reçete yazıyor ve ben aynı ilaçlara 2.kez 2.700 ödedim yani sadece ilaçlara ödeme yapıyorsunuz ekstra aşılama muayene ödemesi olmuyor. Ayrıca iğne ilaç fiyatlarıda sgk ya göre değişiyo sanırm çünkü benmle beraber aynı iğne ilacı alan arkadaşlar arasında1.700 tl ödeyende var baya uzun oldu inşallah açıklayıcı olmuştur sormak isteğin ve bildiğim soruların varsa yaz canım elimden geldiğince cevaplarım 🌸🥰
Bide sizde sorun varmıydı yani sebepsiz mi olmuyor
 
Çok teşekkür anlayışınız için peki kaç günde bir çağırıyor yumurta takibi için aynen normal ilişkiden pek farkı yok tabide hamile kalanda oluyor ya işte bi umut diyor insan ne bilim yaşınız kaç sizin peki kaç senedir olmuyor
Rica ederim ne demek iğne ilaç verildikten sonra 4 5 gün sonra ilk kontrole çağırıyorlar yumurtlar büyüyormu diye sonrasında da 2 günde bir kontrole çağırıyorlar yumurta istenilen boyuta ulaştığı zaman size çatlatma iğnesini vurmanız gereken saati söylüyorlar ve aşılama günü veriyorlar eşinizle beraber sabah 8.30 da gidiyorsunuz eşiniz sperm örneği veriyor sizede öğlen 1.30 ta aşılama olacagınıızı ve sıkışık gelmenizi söylüyorlar.. bende bu yola sebebsiz infertilide diye başladım ama suan da pcos olma ihtimalim yüksek olarak devam ediliyor ona göre tedaviye devam ediyorum benm yaşım 37 6 yıldır evliyim hiç korunmadm 1 düşüğüm oldu kendiliğimden hamile kalmıstm. Herseyin hayırlısı tabiki umutsuz olmuyoruz Rabbim isteyen herkesin kucaklarını boş bırakmasın hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin🤲🏻 süreç uzun ve yorucu ama pes etmiyoruz olacak inşaAllah🌸🤲🏻🥰
 
Rica ederim ne demek iğne ilaç verildikten sonra 4 5 gün sonra ilk kontrole çağırıyorlar yumurtlar büyüyormu diye sonrasında da 2 günde bir kontrole çağırıyorlar yumurta istenilen boyuta ulaştığı zaman size çatlatma iğnesini vurmanız gereken saati söylüyorlar ve aşılama günü veriyorlar eşinizle beraber sabah 8.30 da gidiyorsunuz eşiniz sperm örneği veriyor sizede öğlen 1.30 ta aşılama olacagınıızı ve sıkışık gelmenizi söylüyorlar.. bende bu yola sebebsiz infertilide diye başladım ama suan da pcos olma ihtimalim yüksek olarak devam ediliyor ona göre tedaviye devam ediyorum benm yaşım 37 6 yıldır evliyim hiç korunmadm 1 düşüğüm oldu kendiliğimden hamile kalmıstm. Herseyin hayırlısı tabiki umutsuz olmuyoruz Rabbim isteyen herkesin kucaklarını boş bırakmasın hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin🤲🏻 süreç uzun ve yorucu ama pes etmiyoruz olacak inşaAllah🌸🤲🏻🥰
Anladım çok sağolun inşallah hayırlısı neyse o olsun bizim için benimde 6 yıl biti 7 yıl olcak 2 yıl kendim istemedim istedikten sonra 6. ayda boş gebelik yaşadım başka benimde olmadı sabırla bekliyorum 26 yaşındayım adetiniz felan düzenli ama demi neye göre pcos dediler belirtimi var
 
Anladım çok sağolun inşallah hayırlısı neyse o olsun bizim için benimde 6 yıl biti 7 yıl olcak 2 yıl kendim istemedim istedikten sonra 6. ayda boş gebelik yaşadım başka benimde olmadı sabırla bekliyorum 26 yaşındayım adetiniz felan düzenli ama demi neye göre pcos dediler belirtimi var
Yok ya reglim düzensiz pcos görüntüsü var diyolar ama işte her doktor farklı birsey diyor en son ben pcosum dedim de öyle not aldılar yani bazen kendi teşhisimizi kendimiz koyuyoruz hep başka doktor asistan olduğu için netleşmedi. Hayırlısı olsun canım Allahtan yaşın genç güçlüsün pes etme olana kadar devam et bende yaş da olunca artk vücudum da kaldırmıyor o yüzden bu yaşlarınızı iyi değerlendirin. Rabbim isteyen herkese nasip etsin🌸🤲🏻
 
Back
X