pazarlık yap nakit vermeye çalış erkek ama iyi bir radyolog benım arkadaşımda burada yaptırıyor sürekli o tavsıye ettı 2.500 olur mu de nakit vereceğim falan ? Sevtap benim ismim ben herşeyı orda yaptırdım pazarlık yapıyorum yanında başka bi laboratuvar var daha dogrusu yakınında ondan pazarlığa açıklar bana da 3000 dediler en son, önce dört dediler höst dedim

10 dk sürmüyor çünkü ama radyolog çok iyi bir doktor bütün detayına kadar anlattı bana utanma sağlık bu bizde bayılmıyoruz kimseye boşver yaptır çıksın sonra zeynep kamilde onaylattır