- Katılım
- 2 Haziran 2022
- Mesajlar
- 247
- Emoji Skoru
- 80
- Puanlar
- 48
- Yaş
- 37
- Konu Sahibi eaglegirll
- #1
herkese merhabalar,
13.01.2026 reglimim 3.günü 2.aşılama için saat sabah 10 da hastaneye gittim.
muayene oldum ve herhangi bir sorun görünmediği için 2.aşılama süreci başlandı. reçetem için öğlen 14.30 da gelmemi söylediler.
bu arada hastanedeki tüm doktorlar asistanlar yine değişmiş sürece 1-0 umutsuz baslıyorum. ayrıca yıllardır pcos muyum değilmiyim bi türlü anlamadılar ben anlamıyorum. bir zamanlar amh 14 üstü idi geçen sefer kan sonucumda 10 lara düşmüştü. nasıl oldu anlamadım hadi hayırlısı. neyse dedikleri saatte gittim ilaçlarımı aldım ve aynı gün akşam 20:00 de iğnemi vurulmaya basladım.
13.01.2026 gonal f 75 doz onun yanı sıra gün içerisinde folik asit ve D3 K2 takviyesi almaya başladım. bu takviyeleride ben söyledim kullanayım mı diye asistanda kullanmıyor muydunuz tabiki kullanın dedi sanki daha önce kendileri öneride bulunmus gibiler hay Allah ım..
19.01.2026 günü sabah 8.30 da ilk kontrolüme gittim maalesef yumurtalarda büyüme görülmedi zaten ilk aşılamada da bu şekilde olmuştu. Sanırım pcos dan kaynaklı tedaviye geç cevap veriyor cağnım yumurtalarım. O yüzden moralimi bozmadım.21 Ocak ta tekrar kontrole çağrıldım bakalım..
21 ocakta kontrole gittim yine üzülerek maalesef yumurtalarımda bir gelişme olmamış
o yüzden doktor gonalf 75 dozu 100 olarak değiştirdi 2 gün daha iğne ol tekrar 23 ocakta kontrole gel gelişme var mı bakalım dedi..
23 Ocak yine herhangi bir gelişme olmamış pazartesi tekrar kontrole gel gelişme olmazsa aşılamayı iptal edeceğiz dedi
bu arada bilmiyorum ama ilk asılamada folik asit ve d3 k2 vitamini kullanmamıstım vitaminlere baglamak istemiyorum ama iğnelerle beraber almaya basladıgımdan beri sürekli bir mide bulantısı ve geçmek bilmeyen bir baş ağrısı ile karsıkarsıyaydım .taki bugün sabahtan içmek istemedim inanırmısınız normalde halsizlik çeken ben bugün hem enerjik ve baş ağrısı olmadan gecirdim acaba gercekten bende yan etki olmus olabilir mi bilmiyorum yarın kontrolüm var gidince mutlaka soracagım..
Kontrole gittim ve maalesef yumurta büyümesi gercekleşmediği için aşılama sürecim iptal oldu..
Tekrar beklemeye geçiyorum
Bu arada bu aşılamada pcos olup olmadığım belli değildi ama kafalar karıştı hemşire eğer pcos sanız size 3 klomen daha kullandırıp tüp bebeğe geçersiniz dedi ben istemedim çünkü şuana kadar yapmış olduğum aşılamalar boşuna olacaktı.. ama anlamadığım muayenelerde nasıl anlamazlar pcos olduğumu resmen insana külfet yapıyorlar
ben kendi kendime teşhis koyuyorum bu aşılama süreçlerim çok saçma oldu
neyse artık bu aşılama da burada son bulmuş oldu artık 3.aşılamada görüşürüzz

13.01.2026 reglimim 3.günü 2.aşılama için saat sabah 10 da hastaneye gittim.
muayene oldum ve herhangi bir sorun görünmediği için 2.aşılama süreci başlandı. reçetem için öğlen 14.30 da gelmemi söylediler.
bu arada hastanedeki tüm doktorlar asistanlar yine değişmiş sürece 1-0 umutsuz baslıyorum. ayrıca yıllardır pcos muyum değilmiyim bi türlü anlamadılar ben anlamıyorum. bir zamanlar amh 14 üstü idi geçen sefer kan sonucumda 10 lara düşmüştü. nasıl oldu anlamadım hadi hayırlısı. neyse dedikleri saatte gittim ilaçlarımı aldım ve aynı gün akşam 20:00 de iğnemi vurulmaya basladım.
13.01.2026 gonal f 75 doz onun yanı sıra gün içerisinde folik asit ve D3 K2 takviyesi almaya başladım. bu takviyeleride ben söyledim kullanayım mı diye asistanda kullanmıyor muydunuz tabiki kullanın dedi sanki daha önce kendileri öneride bulunmus gibiler hay Allah ım..
19.01.2026 günü sabah 8.30 da ilk kontrolüme gittim maalesef yumurtalarda büyüme görülmedi zaten ilk aşılamada da bu şekilde olmuştu. Sanırım pcos dan kaynaklı tedaviye geç cevap veriyor cağnım yumurtalarım. O yüzden moralimi bozmadım.21 Ocak ta tekrar kontrole çağrıldım bakalım..
21 ocakta kontrole gittim yine üzülerek maalesef yumurtalarımda bir gelişme olmamış
23 Ocak yine herhangi bir gelişme olmamış pazartesi tekrar kontrole gel gelişme olmazsa aşılamayı iptal edeceğiz dedi
bu arada bilmiyorum ama ilk asılamada folik asit ve d3 k2 vitamini kullanmamıstım vitaminlere baglamak istemiyorum ama iğnelerle beraber almaya basladıgımdan beri sürekli bir mide bulantısı ve geçmek bilmeyen bir baş ağrısı ile karsıkarsıyaydım .taki bugün sabahtan içmek istemedim inanırmısınız normalde halsizlik çeken ben bugün hem enerjik ve baş ağrısı olmadan gecirdim acaba gercekten bende yan etki olmus olabilir mi bilmiyorum yarın kontrolüm var gidince mutlaka soracagım..
Kontrole gittim ve maalesef yumurta büyümesi gercekleşmediği için aşılama sürecim iptal oldu..
Tekrar beklemeye geçiyorum
Bu arada bu aşılamada pcos olup olmadığım belli değildi ama kafalar karıştı hemşire eğer pcos sanız size 3 klomen daha kullandırıp tüp bebeğe geçersiniz dedi ben istemedim çünkü şuana kadar yapmış olduğum aşılamalar boşuna olacaktı.. ama anlamadığım muayenelerde nasıl anlamazlar pcos olduğumu resmen insana külfet yapıyorlar
neyse artık bu aşılama da burada son bulmuş oldu artık 3.aşılamada görüşürüzz
Son düzenleme: