• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

zeynep kamil hastahanesinde 2.aşılama sürecim..

Yok ya reglim düzensiz pcos görüntüsü var diyolar ama işte her doktor farklı birsey diyor en son ben pcosum dedim de öyle not aldılar yani bazen kendi teşhisimizi kendimiz koyuyoruz hep başka doktor asistan olduğu için netleşmedi. Hayırlısı olsun canım Allahtan yaşın genç güçlüsün pes etme olana kadar devam et bende yaş da olunca artk vücudum da kaldırmıyor o yüzden bu yaşlarınızı iyi değerlendirin. Rabbim isteyen herkese nasip etsin🌸🤲🏻
Amin inşallah
 
Yok ya reglim düzensiz pcos görüntüsü var diyolar ama işte her doktor farklı birsey diyor en son ben pcosum dedim de öyle not aldılar yani bazen kendi teşhisimizi kendimiz koyuyoruz hep başka doktor asistan olduğu için netleşmedi. Hayırlısı olsun canım Allahtan yaşın genç güçlüsün pes etme olana kadar devam et bende yaş da olunca artk vücudum da kaldırmıyor o yüzden bu yaşlarınızı iyi değerlendirin. Rabbim isteyen herkese nasip etsin🌸🤲🏻
Kuzum inostol çok iyi diyorlar pkos için kullanıyor musun?
 
Zeynep Kamil de aşılama yapılırken eş yanimizda mi oluyor yoksa sabah örnek verdikten sonra gidebilir mi?Bir de aşılama günü için bize rapor yazıyor mu bilgisi olan var mı?
 
Zeynep Kamil de aşılama yapılırken eş yanimizda mi oluyor yoksa sabah örnek verdikten sonra gidebilir mi?Bir de aşılama günü için bize rapor yazıyor mu bilgisi olan var mı?
canım geçen gün bi arkadaş paylaşmıştı 0212 314 66 66 dahili 3149 ara bi sor bende merak ettim
 
Merhaba bende dün gittim Zeynep Kamile ultrason smear ve kültür testi istendi meme ultrason nerde yaptırdiniz bide kültür ve smear da Okmeydanı hastanesi bana yakın doye orda vermek istiyorum acaba olurmu
canım smear testi ve kültür testi cemil taşçı kadın doğumda yaptırabilirsin, meme ultrasonu ben şişli galende yaptırdım (pazarlık yap) muhakkak ilk söylenen fiyata okey verme yaptıracaksan arkadaşlarım falan geldi buraya vs dersen indirim yapıyorlar yoksa yüksek söylüyorlar
 
canım geçen gün bi arkadaş paylaşmıştı 0212 314 66 66 dahili 3149 ara bi sor bende merak ettim
Teşekkürler aradım ama açan yok ulaşamıyorum bir daha deneyecegim gün içinde bir de numara 0216 ile basliyor
 
Teşekkürler aradım ama açan yok ulaşamıyorum bir daha deneyecegim gün içinde bir de numara 0216 ile basliyor
canım buradan aldım valla :D ay kız Memorial ile karıştırmışım notlarımın arasında off
 
canım ilaçları hastanenin karşındakı eczaneden mı almıştın ? yada yakın bildiğin bi eczane var mı birde iğne aramayalım :D of sinirlerim bozuldu

canım buradan aldım valla :D
Bu arada ilaç için çocuk Hastanesi'ne doğru Trabzon eczanesinden aldım ben geçen hafta diğerleri kotam dolu dedi eğer hiç alamazsan biraz benim kalan var nerede oturuyorsunuz
 
Merhaba, görünce yorum yapmak istedim. Sürece başladığımda amh 12 küsürlerdeydi. Kilo ve vitamin takviyelerinin kesinlikle amh ile bağlantısı var. Özle gittiğim doktor inositol takviyesi başladı bana ve bol salata tüketerek kilo vermem gerektiğini söyledi. 72 kilodan 62 ye düştüğümde çatlatma iğnem olumlu sonuçlandı. 💫🌸
 
Bu arada ilaç için çocuk Hastanesi'ne doğru Trabzon eczanesinden aldım ben geçen hafta diğerleri kotam dolu dedi eğer hiç alamazsan biraz benim kalan var nerede oturuyorsunuz
ah benım canımsınn şişlide henüz kurula evraklarımı vermedim pazartesi gelip vereceğim yanı aşktım var ama merak ettım kuzum şimdi bilmiyorum çok oraları o yüzden dedim bi sorayım Allah razı olsun düşünmen söylemen bile yeterli
 
Zeynep Kamil de aşılama yapılırken eş yanimizda mi oluyor yoksa sabah örnek verdikten sonra gidebilir mi?Bir de aşılama günü için bize rapor yazıyor mu bilgisi olan var mı?
Sabah 8:30’da eşinle birlikte hastanede oluyorsun. bizim girişteki bankodan iki tane barkod alıyorsun aşılama olacak diyerekten birine eşine veriyorsun diğeri sende kalıyor. Eşin o Barkodla beraber hastanenin hemen yanındaki tüp bebek binasına gidiyor oradaki bankodan sıra alıp sperm örneğini veriyor. Bu sırada sana da aşamanın öğlen 1:30’da falan olacağını söylüyor ve 1 saat öncesinden su içip sıkışık halde gelmeni söylüyorlar. Yani aşılama esnasında eşin yanında olmuyor zaten herzmanki muayene odasında aşılama yapılıyor. eşine örneği verip gidebilir beklemesine gerek yok canım
 
Zeynep Kamil de aşılama yapılırken eş yanimizda mi oluyor yoksa sabah örnek verdikten sonra gidebilir mi?Bir de aşılama günü için bize rapor yazıyor mu bilgisi olan var mı?
Bu arada rapor yazıyor mu derken iş yerine vermek için mi istiyorsun. Vallahi şu an calismadigim için bilmiyorum ama vermeyebilir çünkü 1 saat sonra normal hayatınıza dönebilirsiniz gibi konuşuyorlar
 
canım ilaçları hastanenin karşındakı eczaneden mı almıştın ? yada yakın bildiğin bi eczane var mı birde iğne aramayalım :D of sinirlerim bozuldu
Evet canım hastanenin karşısında eczanelerden aldım hatta Zeynep eczanesinden aldım bilmiyorum ama iğne ilaç konusunda hiç eksiğim olmadı ne zaman gitsem hep var🤍
 
Back
X