• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

zeynep kamil hastahanesinde 2.aşılama sürecim..

merhaba bütün evrakları topladıysanız infertilite bölümünden size ait dosya olusturacaklar o dosyayı hemen yan tarafta olan sağlık kuruluna götüreceksiniz orada herhangir bir ücret ödemesi olmuyor size 10 yada 15 gün sonra raporunuz cıkacaktır diyecekler bu sürecte e nabızdan kontrol edebilirsiniz benm 1.haftada cıkmıstı ama bunun bir önemi olmuyor cünkü doktor size raporunuz cıktıktan sonra reglinizin 2 yada 3 günü gelin diyor. ve ozaman tedavi süreci baslıyor.
Merhabalar bende aşılama yaptırdım 2 gün sonra kan testi vericem kan aynı gün çıkıyor mu birde ara lekelenme oldu dün bir kaç damla adet mi olucam hamilemiyim deliricem hemen öğrenmek istiyorum
 
Merhabalar bende aşılama yaptırdım 2 gün sonra kan testi vericem kan aynı gün çıkıyor mu birde ara lekelenme oldu dün bir kaç damla adet mi olucam hamilemiyim deliricem hemen öğrenmek istiyorum
Merhabalar evet kan aynı gün çıkıyor zaten size kan sonucuna kadar bekletiyorlar o yüzden erken gitmeniz sizin yararınıza olur. Tabi yinede 1 2 saat bekliyorsunuz sonuç için..ara lekelenme reglinize yakın tarihte olduysa yerleşme lekelenmeside olabilir ki inşaAllah öyledir🤲🏻 az kalmıs zaten sonucu öğrenmek için bu saatten sonra stres yapmayın olan olmuştur İnşaAllah pozitif sonuç görürsünüz 💖🤲🏻
 
İyi akşamlar kızlar bende 3 defa aşilama yaptırdım
1 cı aşilamam özelde yaptırdım tutmadı
2 cı aşilama Zeynep kamil hastanede yaptırdım aralık ayında yaptırdım 2025 de
3 aşilamayı yine özelde yaptırdım yani 15 günüm tutmadı adettimi bekliyorum olursam zeynep kamile geleceğim Allah af etsın ramazana dek geliıyırum ama orda
2 hakım var aşilama yaparım sonra tüp bebeğe geçmek için çünkü çok pahalı ve devlet de ilaç parasını yar yarıya ödeniyor rapor çıkarmam lazım
 
Zeynep kamilde aşilamala hamile kalan oldu mu ben Kocaeli’de gidiyorum Üsküdar’a okadar yol gidiyorum ve dönuyorum
 
Zeynep kamilde aşilamala hamile kalan oldu mu ben Kocaeli’de gidiyorum Üsküdar’a okadar yol gidiyorum ve dönuyorum
Yani umutsuz olmanı istemem ama benimle beraber 5 arkadaş daha hemen hemen aynı dönemlerde aşılama olduk hiçbirinin tutmadı malesef 😢 ama bu senin tutmayacak anlamına gelmiyor hersey nasip kısmet 🤲🏻 bu arada aşılamanın normal ilişkiden bir farkı yok keşke özelde deneme yapacağına devlette deneseydin senin için iyi olurdu hayırlısı olsun 🤲🏻🌸
 
Yani umutsuz olmanı istemem ama benimle beraber 5 arkadaş daha hemen hemen aynı dönemlerde aşılama olduk hiçbirinin tutmadı malesef 😢 ama bu senin tutmayacak anlamına gelmiyor hersey nasip kısmet 🤲🏻 bu arada aşılamanın normal ilişkiden bir farkı yok keşke özelde deneme yapacağına devlette deneseydin senin için iyi olurdu hayırlısı olsun 🤲🏻🌸
Doğru ama aşilamamın yumurta büyütüp catladıgında ve o gün tutma olası çok yüksek oluyor ama her doktor farklı nasıp dedim ama bilemedim o yüzden yine Zeynep kamile gitcemde😔🥹
 
Yani umutsuz olmanı istemem ama benimle beraber 5 arkadaş daha hemen hemen aynı dönemlerde aşılama olduk hiçbirinin tutmadı malesef 😢 ama bu senin tutmayacak anlamına gelmiyor hersey nasip kısmet 🤲🏻 bu arada aşılamanın normal ilişkiden bir farkı yok keşke özelde deneme yapacağına devlette deneseydin senin için iyi olurdu hayırlısı olsun 🤲🏻🌸
Ya ben tüp bebek işlemleri ağır o yüzden aşilama yapıyorum ay üzüldüm ya o ay neden kimsinin tutmadı ya ve sende mi gidiyorsun Zeynep kamile ve yanliş anlamasan sizin ne sıkıntı var acaba bende pkos var ve eşim değerleri iyi ama artık aşilamada pek umutum kalmadı tüp bebek görünüyor
 
Ya ben tüp bebek işlemleri ağır o yüzden aşilama yapıyorum ay üzüldüm ya o ay neden kimsinin tutmadı ya ve sende mi gidiyorsun Zeynep kamile ve yanliş anlamasan sizin ne sıkıntı var acaba bende pkos var ve eşim değerleri iyi ama artık aşilamada pek umutum kalmadı tüp bebek görünüyor
Evet bende Zeynep kamilde tedavi görüyorum suan 3.aşılmaa için regli tarihimi bekliyorum ama ben tüp bebek istiyorum o yüzden aşılamayı sadece prosedür olarak görüyorum. Bende de pcos var şimdi olmayan yokki eşimde de bir sorun yok çok şükür ama işte nasip olmayınca olmuyor maalesef.kaç yaşındasın ne zman başladın tedavi sürecine
 
kızlar gonalf yazdıkları gun çatlatma iğnesini de reçete ediyorlar mı bilginiz varmı Zeynep kamilde ?
 
Evet canım hastanenin karşısında eczanelerden aldım hatta Zeynep eczanesinden aldım bilmiyorum ama iğne ilaç konusunda hiç eksiğim olmadı ne zaman gitsem hep var🤍
canım gonalf yazdıkları gun çatlatma iğnesini de reçete ediyorlar mı bilgin varmı Zeynep kamilde ?
 
ne yapayım canım valla aynı devam oraya koş buraya koş bıraz ara verdim şimdi tekrar başlayacağım
Anladm canm hayırlısı olsun.. süreç yavaş işliyor maalesef üstüne bide psikolojik çok etkileniyoruz Allah yardımcımız olsun🥹🤲🏻
 
Back
X