• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

15 gündür 10 aylık oğlunu bir kez olsun aramadı boşanalım diye de bir hamle yapmadı amacı ne bunun ?

Ben aldatildigimi öğrendiğim günlerde cenaze haberi almış gibiydim yani o acıyı tarif eşemem yataklara düştüm ve hayatımda öyle bir acı üzüntü yaşamadım..Sonrasında çok daha kötülerini yaşayınca acıya duyarsizlasiyorsun malesef.. Boşanıp mutlu olanlara çok özeniyorum bende.. ama Maddi güç, psikolojik güç çok önemli oluyor bu aşamada.. yıllarca manipüle edilmiş , yetersiz hissettirmiş olduğum için çok yara aldım şimdi nefret etsemde icim huzursuz geleceğe dair, çocuklarıma yetebilirmiyim başarabilmeliyim diye..çünkü bana hep beceremedigim , eksik yanlarım söylendi :(
Başarırsın eminim, Bir kadının isteyipte yapamayacağı şey yok cidden. Hemen bir iş bul, zaten çalıştıkça biriyle meşgul oldukça duyduğun acıda azalacak eminim. Çok güzel günler gör inşallah🙏🌻 Sen zor olanı yapmışsın zaten boşanmışsın
 
O kadar benzer ki bende de aldatma yok tabi bildiğim kadarıyla.. Ama sen bana karışamazsan sen kimsin lafları falan aynı… Annem hep diyor ki gitme daha kötüsü olacak yarın bir gün aldatırda bu seni… Çok haklılar… İçimde gelsin isteyen bir tarafta var ama olmayacağına çok çok eminim. En iyisi kangreni kesip atmak…
Inan bunu boşandıktan sonra bile hissettim.. Yanı bence bu bir alışkanlık ta oluyor bence yillar süren bi alışkanlığı bırakmak zor belkide. insan çok emek verip , çok çabalayıp yine nankorluk gördüğü vakit yavaş yavaş bitiriyor beklentiyi.. Karşında seni bisey yerine koymayan bir adam varsa senin üzüntüne biraz olsun üzülmüyorsa hic bisey hallolmuyor.. Ben çok duygusalım genele tartışınca hep ağlardım bir gun benim ağlamam ile dalga geçti o gün ağlamayı bile bıraktım.. Dedim ki onun yanında ağlamak yok tek başına aglayio ona göz yaşını gösterme. Mahkemeden çıkınca bile duygularım alınmış gibi hıc bisey hissedemedim ama 3 gündür sabah 5 de uyanıp uyuyamiyorum..dökülmeyen göz yaşı başka şekilde çıkıyor insandan işte . O bu hepsi bi yana insan en çok kendini sevmeliymiş diyorum
 
Başarırsın eminim, Bir kadının isteyipte yapamayacağı şey yok cidden. Hemen bir iş bul, zaten çalıştıkça biriyle meşgul oldukça duyduğun acıda azalacak eminim. Çok güzel günler gör inşallah🙏🌻 Sen zor olanı yapmışsın zaten boşanmışsın
Aminn Inşallah 🤲
 
Inan bunu boşandıktan sonra bile hissettim.. Yanı bence bu bir alışkanlık ta oluyor bence yillar süren bi alışkanlığı bırakmak zor belkide. insan çok emek verip , çok çabalayıp yine nankorluk gördüğü vakit yavaş yavaş bitiriyor beklentiyi.. Karşında seni bisey yerine koymayan bir adam varsa senin üzüntüne biraz olsun üzülmüyorsa hic bisey hallolmuyor.. Ben çok duygusalım genele tartışınca hep ağlardım bir gun benim ağlamam ile dalga geçti o gün ağlamayı bile bıraktım.. Dedim ki onun yanında ağlamak yok tek başına aglayio ona göz yaşını gösterme. Mahkemeden çıkınca bile duygularım alınmış gibi hıc bisey hissedemedim ama 3 gündür sabah 5 de uyanıp uyuyamiyorum..dökülmeyen göz yaşı başka şekilde çıkıyor insandan işte . O bu hepsi bi yana insan en çok kendini sevmeliymiş diyorum
Bu kadar aynı olur… Benimki de ben ağlarken dalga geçti hatta bir kere hemen ağlarsın şimdi sen zayıfsın demişti… Ben üzdüm kırdım demiyorlar da… Kesinlikle doğru insan en çok kendini sevmeli kendine değer vermeli…. Beni hırsız yerine bile koydu oysa 22 ayda kendime 1 pantolon bile almamıştım :) şimdi çok pişmanım keşke parasını yeseydim tutmaya çalışmasaydım… Sen adamın verdiği paraları harcama biriktir o sana hırsız desin
 
Adam kötü, adamın babalikta gözü olsa çocuğunu doğuran kadına acır, sen daha neyi aramadı sormadı diyorsun ki.... Hâlâ ne düzeninden bahsediyorsun git gel git gel suyu çıkmış evlilik mi kalmış.
 
Okurken gözlerim doluyor üzüldüğümden değil aklım başıma geliyor böyle düşününce…. Üniversite okurken karşı çardakta bir kızla sevgilisi kavga ediyordu çocuk kıza öyle bir bağırdı ki küfür etti herkes duydu sonra oturdu konuşuyorlar ‘hayvana bak ya kız nasıl böyle saygısızlığa susar bugün bunu yapan yarın döver’ demiştim hatta çocuk falan duyup ters ters bakmıştı… 2 yıl sonra eşimle tanıştım ilk 1 yıl falan muhteşemdi, bir de herşeyi onda gördüm sevmeyi ilgiyi herşeyi çok güzeldi yani tabi benim gördüğüm, sonra kavgalar başladı önce bağırma sonra küfür hep bir sonraki daha fazlası oldu, evlendik şiddet oldu bir iki defa ben hep şey dedim kendi kendime önce ben ittim ama bende küfür ettim falan, önce hep ben derdim evden gideceö babama gidecem diye bu kızardı sonra o evden kovmaya başladı, sonra hırsız dedi en son orospu dedi…. Hep bir fazlası oldu yani… Ve inanır mısın benim o çardaktaki kız ve çocuk hep aklımda… çok büyük konuştum kınadım… Şuan gelsin bir tarafım deli gibi istiyor diğer tarafım gelmesin bitsin bu defa diyor. Heee gelse ne olucak asla düzelmez aramız 1 ay iyi olur sonrası orospunun da üstüne çıkan bir saygısızlık olur bir kere o duvarlar yıkıldı çünkü…. Ben mi bu duruma gelmesine sebep oldum o mu bilmiyorum ama ilk zamanlarda aşk yaşayan o iki insana çok yazık oldu… Şuan da kendime üzülmüyorum insan tercihlerinin sonucunu yaşar boşanmakta bir tercih sonrası toparlanırım da ama anneme babama ve günahlarımın vebalini çeken oğluma çok üzülüyorum
Şu kavgalarda herkes bir ayarını bilse aslında işler bu noktaya gelmeyecek ama olmuyor bazen. Kendinizi bu hakareti duyacak pozisyona sokmayın, ilk ben temas ettim ilk ben hakaret ettim diyorsunuz ya, siz alevlendirmediğinizde de diyelim, olaylar bu noktaya geliyor mu yoksa daha sakin mi tartışmalar buna bir bakın derim. Ama yok siz sükunetinizi korudukça hala tansiyon düşmüyor ve hakaret içeren söylemler devam ediyorsa kesinlikle oturun ciddi ciddi düşünün boşanma işini. Bana kalsa şimdi bile yeterli sebebiniz var ayrılmak için ama bebeğiniz de var anne babanızı düşünüyorsunuz bir yandan.. zor tabiki.
 
benim anlamadığım bir sey var. boşanmaktan korkan herkesi neden “boşanmak istemiyorsun, sana müstehak” muamelesi çekiliyor burda?

boşanmak korkulacak bir dırum arkadaslar. bekara karı boşamak kolay derlermiş, doğruymus. ben konu sahibinin mesajından boşanmayı isteyen, fakat değişecek olan hayatından korkan birini gördüm. zaten zor günler yasayan insanlara bu kadar yüklenmek nasıl bir nefret, öfke ben ilk kez bu sitede gördüm.

neyse sevgili konu sahibi, gecmiste yanlış kararlar vermiş ve bu noktaya gelmiş olabilirsiniz fakat yasadıklarınızın hiçbirini hiç kimse haketmez. siz de haketmiyorsunuz. bu durumda evet, bosanmak tek çözüm. ve bu yola girmeden de size ne kapılar açılacağını bilemezsiniz. Allah yüzünüze gülsün, yolunuzu açsın insallah.

bu arada araba satış işlemi iptal edilebilir. boşanmadan 6 ay önceki satıs, devir işlemleri sorgulanabilir. mal kaçırmaya calismis bence cünkü. bir avukat bulup görüsün.

üzülmeyin diyemem, kimse diyemez. ama siz de bir kere yasıyorsunuz. zorlu gececek bir iki yıl, zehir olacak bir ömürden daha iyidir emin olun
Beni de fena halde "boşanmazsın" diye zorbalamışlardı. Ha ben çok maldım duygusal duygusal yazılar yazıyordum sığırın teki için ama olsun herkesi yanılttım 🤣 mesajınız çok hoşuma gitti, kaleminize sağlık
 
Başarırsın eminim, Bir kadının isteyipte yapamayacağı şey yok cidden. Hemen bir iş bul, zaten çalıştıkça biriyle meşgul oldukça duyduğun acıda azalacak eminim. Çok güzel günler gör inşallah🙏🌻 Sen zor olanı yapmışsın zaten boşanmışsın
Aminn Inşallah senin içinde hayırlısı neyse o olsun 💗
 
Şu kavgalarda herkes bir ayarını bilse aslında işler bu noktaya gelmeyecek ama olmuyor bazen. Kendinizi bu hakareti duyacak pozisyona sokmayın, ilk ben temas ettim ilk ben hakaret ettim diyorsunuz ya, siz alevlendirmediğinizde de diyelim, olaylar bu noktaya geliyor mu yoksa daha sakin mi tartışmalar buna bir bakın derim. Ama yok siz sükunetinizi korudukça hala tansiyon düşmüyor ve hakaret içeren söylemler devam ediyorsa kesinlikle oturun ciddi ciddi düşünün boşanma işini. Bana kalsa şimdi bile yeterli sebebiniz var ayrılmak için ama bebeğiniz de var anne babanızı düşünüyorsunuz bir yandan.. zor tabiki.
Ben çıkarmazsam tartışma çıkmaz.. Eşimde buna sığınır bende sorun yok sensin problemli ben kaçtıkça sen geliyorsun diye ama sorun varda geliyor demez, ailesinin saygısızlıklarına göz yumar sesini çıkarmaz onları geçtim işi yoğun diye evde değil günde 1-2 saat belki evde, vakti olduğunda da konağa içmeye gidiyor karımla oğlumla vakit geçireyim demiyor, ve ne olursa olsun 15 -16 gün oğlunu görmeyen bir insan normal olabilir mi ? Ne kadar tartışsakta nefrette etsek bizim ortak evladımız var oğlan nasıl diye sorabilirdi beni bırak babamı arayabilirdi ama yok bizden nefret ediyor çocuktan da ediyor beyfendi… Hayatı annesi, kardeşi, para üzerine kurulu
 
Beni de fena halde "boşanmazsın" diye zorbalamışlardı. Ha ben çok maldım duygusal duygusal yazılar yazıyordum sığırın teki için ama olsun herkesi yanılttım 🤣 mesajınız çok hoşuma gitti, kaleminize sağlık
Nasıl boşandın peki cesareti nasıl buldun
 
Okurken gözlerim doluyor üzüldüğümden değil aklım başıma geliyor böyle düşününce…. Üniversite okurken karşı çardakta bir kızla sevgilisi kavga ediyordu çocuk kıza öyle bir bağırdı ki küfür etti herkes duydu sonra oturdu konuşuyorlar ‘hayvana bak ya kız nasıl böyle saygısızlığa susar bugün bunu yapan yarın döver’ demiştim hatta çocuk falan duyup ters ters bakmıştı… 2 yıl sonra eşimle tanıştım ilk 1 yıl falan muhteşemdi, bir de herşeyi onda gördüm sevmeyi ilgiyi herşeyi çok güzeldi yani tabi benim gördüğüm, sonra kavgalar başladı önce bağırma sonra küfür hep bir sonraki daha fazlası oldu, evlendik şiddet oldu bir iki defa ben hep şey dedim kendi kendime önce ben ittim ama bende küfür ettim falan, önce hep ben derdim evden gideceö babama gidecem diye bu kızardı sonra o evden kovmaya başladı, sonra hırsız dedi en son orospu dedi…. Hep bir fazlası oldu yani… Ve inanır mısın benim o çardaktaki kız ve çocuk hep aklımda… çok büyük konuştum kınadım… Şuan gelsin bir tarafım deli gibi istiyor diğer tarafım gelmesin bitsin bu defa diyor. Heee gelse ne olucak asla düzelmez aramız 1 ay iyi olur sonrası orospunun da üstüne çıkan bir saygısızlık olur bir kere o duvarlar yıkıldı çünkü…. Ben mi bu duruma gelmesine sebep oldum o mu bilmiyorum ama ilk zamanlarda aşk yaşayan o iki insana çok yazık oldu… Şuan da kendime üzülmüyorum insan tercihlerinin sonucunu yaşar boşanmakta bir tercih sonrası toparlanırım da ama anneme babama ve günahlarımın vebalini çeken oğluma çok üzülüyorum
anlattığınız her şeyin psikolojik çözümlemesi yapılır ama sizin boşandıktan sonra onun için çok vaktiniz olacak zaten.
türü fark etmeksizin şiddet olan ilişkiler dediğiniz gibi sürekli doz arttırarak gidiyor. tencereye atılan kurbağa misali.
en sonunda artık ya o kadar çok dayak yemiş oluyorsunuz ki ya da kafanızın içi o kadar tükenmiş, o kadar çok ağlamış, bağırmış oluyorsunuz ki ayrıldığınızda içinizde hiçbir şey kalmıyor. bakın hiçbir duygu hissedemiyorsunuz hiçbir şeye karşı. hatta ölmek istiyorsunuz bu yüzden. böyle mi olmak istiyorsunuz?
bu adamdan her şeyi bilmenize yaşamanıza rağmen çocuk yaparak çocuğunuza haksızlık ettiniz evet ama bari en azından onun hayatını kurtarmak için boşanın. ha şunu da şimdiden iyice kavrayın. bu çocuk babasız büyüyecek. ne yaparsanız yapın gerçek bu. en azından mutsuz bir ortamdan uzak dursun. siz de doktora gidin. ilaç tedavisine başlayın. paranız varsa terapiye gidin. çocuk mutsuz bir anneyle de büyümesin. adama olan takıntınızı yenmek için yollar arayın. bu ilişkiden bir cacık olmaz, olmayacak. sizi sevmiyor, siz de onu. bunu bir doktorla görüşün lütfen. boşanma konusunda da söylenenleri dikkate alın bakın cevap bile vermemişsiniz hiçbirine ya da ben göremedim.

eşiniz avukat ile görüşmüş. sizden mal kaçırabilmek ve size/bebeğe daha az nafaka vermek için işlemler yapmaya başlamış. Arabayı satmış ve başka bir aracı başkasının üstüne almış. Evlilik içindeyken satıldığı için arabanın yarısını talep edemeyin diye. Boşanma davası açıldıktan sonra, evlilik içinde alınan mallara satılmaması için mahkeme şerh koyar. Davayı açmadan önce kendisini garanti altına alıyor. Ayrıca evden gittiğiniz için kusurlu sayılıyorsunuz. Keşke gitmeseydiniz. Kendisi sizi "beni terketti ve baba evine gitti " diye dava edecek muhtemelen
 
anlattığınız her şeyin psikolojik çözümlemesi yapılır ama sizin boşandıktan sonra onun için çok vaktiniz olacak zaten.
türü fark etmeksizin şiddet olan ilişkiler dediğiniz gibi sürekli doz arttırarak gidiyor. tencereye atılan kurbağa misali.
en sonunda artık ya o kadar çok dayak yemiş oluyorsunuz ki ya da kafanızın içi o kadar tükenmiş, o kadar çok ağlamış, bağırmış oluyorsunuz ki ayrıldığınızda içinizde hiçbir şey kalmıyor. bakın hiçbir duygu hissedemiyorsunuz hiçbir şeye karşı. hatta ölmek istiyorsunuz bu yüzden. böyle mi olmak istiyorsunuz?
bu adamdan her şeyi bilmenize yaşamanıza rağmen çocuk yaparak çocuğunuza haksızlık ettiniz evet ama bari en azından onun hayatını kurtarmak için boşanın. ha şunu da şimdiden iyice kavrayın. bu çocuk babasız büyüyecek. ne yaparsanız yapın gerçek bu. en azından mutsuz bir ortamdan uzak dursun. siz de doktora gidin. ilaç tedavisine başlayın. paranız varsa terapiye gidin. çocuk mutsuz bir anneyle de büyümesin. adama olan takıntınızı yenmek için yollar arayın. bu ilişkiden bir cacık olmaz, olmayacak. sizi sevmiyor, siz de onu. bunu bir doktorla görüşün lütfen. boşanma konusunda da söylenenleri dikkate alın bakın cevap bile vermemişsiniz hiçbirine ya da ben göremedim.
Haklısınız. Boşanma ile ilgili şeylere cevap verdim aslında. Evden gitme olayını da araştırdım, başka yol bırakmamıştı zaten evden gitmeseydim yine barışılırdı… İnanaın kurtulmak istiyorum barışığ her gittiğimde ben niye geldim ne işim var burda diyorum gitme istiyorum ama buraya her geldiğimde gelsin uğraşsın istiyorum uğraş falan da yok zaten saplantılı bir ilişki sevgi böyle olmaz tamamen saplantılı bir döngü. Bu defa kırılacak hayatımı artık düzene koymak istiyorum zor olacak ama istiyorum
 
Haklısınız. Boşanma ile ilgili şeylere cevap verdim aslında. Evden gitme olayını da araştırdım, başka yol bırakmamıştı zaten evden gitmeseydim yine barışılırdı… İnanaın kurtulmak istiyorum barışığ her gittiğimde ben niye geldim ne işim var burda diyorum gitme istiyorum ama buraya her geldiğimde gelsin uğraşsın istiyorum uğraş falan da yok zaten saplantılı bir ilişki sevgi böyle olmaz tamamen saplantılı bir döngü. Bu defa kırılacak hayatımı artık düzene koymak istiyorum zor olacak ama istiyorum
hah ne güzel söylediniz saplantılı bir döngü. ilk olarak adamdan her türlü beklentiyi kesin o yüzden. kafada bitirin yani. beyniniz sizi kandırıyor. travma bağını araştırın.
vakit kaybetmeden avukatla görüşün ki eyleme geçmiş olun. ayrıca diğer arkadaşların uyardığı konularda darbe almamak için elinizi çabuk tutun. mutlaka psikiyatriden, psikologtan destek alın. geçmiş olsun
 
hah ne güzel söylediniz saplantılı bir döngü. ilk olarak adamdan her türlü beklentiyi kesin o yüzden. kafada bitirin yani. beyniniz sizi kandırıyor. travma bağını araştırın.
vakit kaybetmeden avukatla görüşün ki eyleme geçmiş olun. ayrıca diğer arkadaşların uyardığı konularda darbe almamak için elinizi çabuk tutun. mutlaka psikiyatriden, psikologtan destek alın. geçmiş olsun
Teşekkür ederim geçecek inşallah
 
Eski sorularımdan da anlaşılacağı üzere nişan döneminden beri sorunlu bir ilişkiydi maalesef evlendim ve çocuğum oldu…. Bu 4-5. Annemin evine gelişim hep bir şekilde barışıyorduk (aileler falan değil biz barışıyorduk) yada evimin önüne geliyordu ben salak gibi gidp barışıyordum. Türlü türlü kavgalar saygısıxlıklar ama bu sonuncu 4.5 yıldır hiç söylemediği bir kelime söyledi zaten sorunlu olan şey bende iyice koptu…Alkollü geldiği bir gün instagram yüzünden kavga ettik Bana orospu kimlerle olduğunu biliyorum dedi böyle birşeyin imasını bile yapmayan adam şok oldum orda ve kendisi ilk sevgilim ondan başka biri asla olmadı hayatımda…. Zaten son 1 aydır evleilgilenmez di oğluyla ilgilenmezdi sürekli işte yolda vs zaten çocuk doğdu doğalı annesi bunun yanında çalışmaya başladı o zamandan beri biriktirdiğim parayı bulup bana benden para çaldın dedi en son bu orospu sondu yani o gece zaten baya tartıştık bende öc dedim bana şişko dedi sıfatsız dedi (sen çocuk doğur 30 kilo al ilte adam olamamış birini baba yapınca böyle oluyor) al çocuğunu git dedi söz seni boşucam, bir daha evinin önüne gelmicem söz dedi bana vs vs ertesi gün evden çıktı gitti bende babamlara geldm 15 gündür bir kez oğlunu arayıp sormadı bir kez oğlunu sorsa arkasından boşanmayı ama yok insan eşinden nefrette etse artık sevmese de nasıl evladını özlemez merak etmez… Ve öğrendim ki arabasını satmış yeni araba almış onuda başkasının üzerine almış… Bu gelişten 1 ay önce o bana ben ona anlaşmalı boşanalım demiştik ben dedim hadi tamm gel gidelim yarın ama kaldı öyle devam ettik. Yani şuan boşanalım desek karşısnda hayır diyecek biri yok. Bu yaptığı ne ? Yemin ederim neye üzüleceğimi şaşırdım… Onu özlediğim yada sevdiğimden değil ama istesen bile boşanma zormuş kurulu düzen, yıllar, alışkanlıklar… Çocuğumu da düşünüyorum bir şekilde hayata tutunacaksın zor olacak ama başaracaksın diyorum kendime ama 15 gündür bir kez ağlamasam da içimde garip bir üzüntü var…
boşanmayın ortada çocuk var geçim zor bir süre için sabır edin ,sonra yine karar verirsiniz hayat zor dayanın , bu fedakarlık çocuğunuz için
 
Back
X