• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Anne Grupları 2027 Ocak Anneleri Paylaşım Alanı

Bebeğimin cinsiyeti ...

  • ikiz kız

    OY: 0 0,0%
  • ikiz erkek

    OY: 0 0,0%
  • ikiz kız / erkek

    OY: 0 0,0%

  • Ankete Katılan
    12
Ya kıyamam sırf büyük ismi koyulacak diye cocuklara cok demode isimler koyulmasına da karşıyım ben ya, anlamı güzel olmasına rağmen muzaffer gerçekten zorbalığa aşırı açık bir isim. Ben muhtemelen tek isim koyacağım ya
Bazen aileler gönül koyuyor ama bence isim anne babanın hakkı onlar karar vermeli diye düşünüyorum 🙏
 
Ya kıyamam sırf büyük ismi koyulacak diye cocuklara cok demode isimler koyulmasına da karşıyım ben ya, anlamı güzel olmasına rağmen muzaffer gerçekten zorbalığa aşırı açık bir isim. Ben muhtemelen tek isim koyacağım ya

Ailemin kültüründeki en iyi şey çocuklara ayıp olur diye büyüklerin ismini koymamak 😂 annem çok garipserdi, çocuğuna kayınpederinin ismini falan verenlere, ay çok ayıp diye.
 
Erkek olursa Emir kız olursa belli değil kız hissetiyorum bakalım
isim çocuğun karakterine yansıyor sizi doğurmak istemem ben öğretmenim ve şu ana kadar çok sayıda emir tanıdım uslu olanı hiç görmedim bence biraz daha dusunun ismi
 
Benim de öyle oluyor hele akşamları 5 6 aylık hamile gibi şişiyorum. Hormonlar yapiyor
Ay normal o zaman 🥹 artık bize normal gelmemeye başladı herkes de çevremde bu aylarda karın bu kadar çıkmaz 4. Ayda başlar diyip duruyor
 
Ay normal o zaman 🥹 artık bize normal gelmemeye başladı herkes de çevremde bu aylarda karın bu kadar çıkmaz 4. Ayda başlar diyip duruyor
Benim de normal de karnım dümdüzdü 10+2 deyim baya çıktı göbeğim. Progestan fitile bağlıyordum ama kullanmayanlar da aynı şeyi söylüyor
 
Ay aynısını yaşıyorum, yıllarca dedikodum yapıldı, kısa sürede nişan düğün yaptım diye - nişanı düğüne yakın olsun diye kendimiz tercih ettik, aileler ne kadar az dahil olsa ı kadar iyi diye - hamile ondan erken düğün yaptı demişler 😂 toplu taşımada yer veriyorlardı özür dileyip kusura bakmayın görmedik diye 😂 bunları yaşarken de düz 36 bedendim ama göbeğim bir karış öndeydi. Hamile kaldığımdan beri de bel bölgem ve göbeğim iyice beter oldu. Hala 58 kiloyum ama karnım beni korkutuyor 😬
Bebek mi göbek mi anlayamıyorum ben de ya hahah. Sizinkiler baya kötü niyetliymis ama.. pis dedikoducular onlara ne ayrıca hamile kalıp evlensen de.
 
Ailemin kültüründeki en iyi şey çocuklara ayıp olur diye büyüklerin ismini koymamak 😂 annem çok garipserdi, çocuğuna kayınpederinin ismini falan verenlere, ay çok ayıp diye.
Bizde de öyle bi kültür yok. Kim ki bizim büyüklerimiz fatih sultan mehmet mi 😂
 
Ben çok dümdüz isimler seviyorum 😂
Oğlum olursa Burak, Mete, Emre falan gibi isimler 😂 kızım olursa da Ada başta olmak üzere, Duru, Nil, Ece, bildiğiniz dümdüz yani 😂😂

Hiç sevmiyorum böyle yeni nesil isimleri😂 kimin çocuğunun ismini görsem Liva, Lina, Neva, Eva 😂
 
Bera berra’dan ötürü biraz kız ismi gibi geldi bana. Ben isimlerin çağrışımlarına da dikkat ederim, bera belayı akla getiriyor. Tabi şahsi tercihiniz gün sonunda.
Berre (İyi/Temiz): Bu ismi taşıyanların "nefsini temize çıkardığı" (kendini kusursuz gördüğü) gerekçesiyle eşi Zeyneb bint Cahş, Cüveyriye ve üvey kızı Zeyneb binti Ebi Seleme'nin isimlerini değiştirmiştir. Peygamberimiz bu ismi kullanmamış belki size bu yönden fikir olur
 
Ev ahalisini bu duruma şaşırıyor kimse acıkmıyor ben sürekli birşey yiyorum sofradan yeni kalktın ya deniyor
Eşim de diyor böyle yersen iyice kilo alırsın diye. Diyorum bebek istiyo🙂 küçücük bebek o kadar etkili mi diyor
 
Back
X