- Konu Sahibi Evlatkbr91
- #5.461
Bazen aileler gönül koyuyor ama bence isim anne babanın hakkı onlar karar vermeli diye düşünüyorumYa kıyamam sırf büyük ismi koyulacak diye cocuklara cok demode isimler koyulmasına da karşıyım ben ya, anlamı güzel olmasına rağmen muzaffer gerçekten zorbalığa aşırı açık bir isim. Ben muhtemelen tek isim koyacağım ya