2o14`e fit gir, sen de seneyi fit geçir!

sessiz86

10.10.2010 evlendik :)
Kayıtlı Üye
5 Mart 2010
771
9
sessizcim hedef ölçülerin neler canım? (;

Canım boyum 1.60 olduğu için kalçamin 87 veya 86 olmasını üst bacağımında şuan ilk hedefim 47 olması eğer daha sonrasında yapabilirsem 45 ama olmazsada 47 yi korumak isterim
Üniversitesiye giderken çok zayıftım ve fotolara bakıyorum ne bacak var ne popo o kadar olmasa bile en azından 44-45 kiloyu görmem lazim yağdan vererek
Gerçi düşünüyorum ödemimi falanda attım bundan sonraki kilolarim yağdan gider dimi?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2395 gün geçti.

Sottile

titan`arum
Pro Üye
18 Şubat 2013
2.650
941
Canım boyum 1.60 olduğu için kalçamin 87 veya 86 olmasını üst bacağımında şuan ilk hedefim 47 olması eğer daha sonrasında yapabilirsem 45 ama olmazsada 47 yi korumak isterim
Üniversitesiye giderken çok zayıftım ve fotolara bakıyorum ne bacak var ne popo o kadar olmasa bile en azından 44-45 kiloyu görmem lazim yağdan vererek
Gerçi düşünüyorum ödemimi falanda attım bundan sonraki kilolarim yağdan gider dimi?

Aynen canım hedefimiz aynı..
Ben 1.62yim..
Kalça 86-87, üst bacak hedefim ise 45.. :-)
Ben kiloyu takmıyorum esasen, çok gevşek olduğum için epey sıkılaşırım gibime geliyor..
Ölçülerim bunlar olsun da kilo fark etmez ama 45 civarı olur muhtemelen..
 

sessiz86

10.10.2010 evlendik :)
Kayıtlı Üye
5 Mart 2010
771
9
Aynen canım hedefimiz aynı..
Ben 1.62yim..
Kalça 86-87, üst bacak hedefim ise 45.. :-)
Ben kiloyu takmıyorum esasen, çok gevşek olduğum için epey sıkılaşırım gibime geliyor..
Ölçülerim bunlar olsun da kilo fark etmez ama 45 civarı olur muhtemelen..

Ama biraz kilo vererek sıkılaşmak daha iyi oluyor 45 civarı bizim için ideal zaten
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2395 gün geçti.

Tiramisukahve

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2013
3.493
118
Olur canım, geçmiş olsun, ağır atlatıyorsun sen..
Bol bol sıvı tüket..

Sorma canim agri bir yandan, bulanti bir yandan, dun afedersin ogurerek yedim o yediklerim de yasamak icindi :KK43:
Olculerim

Gogus:80
Kol:23
Gobek:66
Bel:64
Kalca:91
Ust bacak:48(sanirim regl sisligi soka girdim ben de :)
Kilo:46
 

AKovser

Guru
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2013
20.256
108.738


Canim hemen sana uc link vereyim aciklama olarak Tibetle ilgili :)

http://kozmikbakim.blogspot.com/2013/09/tibet-egzersizleri-tibetin-genclik-pnar.html
http://hayalperestgunlukleri.blogspot.com/2013/01/tibetin-genclik-pnar-kitabndaki-5-temel.html
http://www.youtube.com/watch?v=HpBHS-AVLA8

Tum sorularinin cevabi bu ilk iki linkte, eger yapmak istersen de 3. linkte gosteriyor videodaki abla:)

Bu arada bugun yapamadim Tibet sabah unutmusum, simdi de regl oldum kalkamiyorum yerimden:KK17:
Bugun baya yedim:)

Sabah kahvalti: 1 gevrek, yumurta, peynir, zahter, zeytinyagi
Ara: Mandalin
Oglen: 1 tam ekmek arasi kavurma, limonata
Aksam: Burger king Big king menu, patates ve kola buyuk boy:KK17:
Birazdan asure yiyicem, sonra da sahlep icicem :21:



Çok teşekkür ederim güzelim :)
Çok kolaya benziyor ve güzel haraketler belki ben de yaparım :)


Hanımlar gribim tekrarladı, sabah tartılıp ölçülemedim, yarın sabah bildirimimi yapacağım..
Geçen hafta spor yapamadım pek, epey misafirli bir hafta idi..
Spor düzenimi tekrar oturtmak istiyorumm.. :KK5:

Geçmiş olsun güzelim..
Dikkat et, geçmek bilmiyor nedense bu grip..
Üst-üste ben de bi kaç defa grip oldum..
Daha yeni kendime gele biliyorum..



Kuzumm bugün pazartesii, nerelerdesin?? :-)
Squat önce kalçadaki yağları yakar, sonrasında kaslar gelişir.. (;
O büyüme olayı öyle hemencik olmaz.. (;
Yağları fazlasıyla yakacaksın ki kaslar iyice yırtılıp genişleyecek.. (;


Geldimmm :KK3:
Dün ölçülerimi yazacak fırsat bulamadım..
Temizlik yaptığım için dün spor da yapamadım..

Kahvaltım hep aynıdır zaten diyet yaptığımda başka bişey yiyemiyorum sabahları.. Peynir, çavdar ekmeği yerim ve şekersiz çay içerim
Dün ve bu gün aynı şekilde kahvaltı yaptım.. Dün 2 dilim, bu gün 3 dilim ekmek yedim sadece :KK17:
Öğlen de dün yoğurt çobası yedim.. Akşam bişey yiyemedim..

Bu gün öğlen de sebze çorbası yedim..

Tekrar squata başlayacağım, keşke hiç bırakmasaydım diyorum şimdii :KK50: Spor yapmasam bile ona devam etmem güzel olurdu..

Kilo - 53.8
Göğüs - 89
Bel - 73
Göbek - 87
Kalça - 92
Üst bacak - 54
Üst kol - 28
 
Son düzenleme:

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 555 gün geçti.

justudy

Üye
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2013
34
0
30
sporu hala düzene oturtamadım derslerimden dolayı ama bu hafta düzene oturturum umarım :) ölçülerimde pek bir değişiklik yok
göğüs:90
göbek:71
bel:69
kalça:88
bacak:49
kilo:50,7
hedefim 45 kilo umarım yeni yıla kadar hedefime ulaşırım :)
 

ozdens

sil baştan
Kayıtlı Üye
1 Mart 2012
605
11
Kızlar hic beklemedigim bi yerden gorusmeye cagirdilar.bugun gittim ve yarin is basi yapiyorum.yogun gunler beni bekliyo o yuzden buraya giremeyebilirim ve sporsuz gunler basliyo ins kilo almam :44:arada ugrarim, yazarim :KK16:
Herkese bol sporlu gunlerr :KK16:
 

ToFFie

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mart 2012
86
5
arkadaslar bu egzersizlerin hepsinimi yapiyosunuz yada nekadar araliklarla yapiyosunuz ?

ben göbek ve bacaklarda hafif kas olsun istiyorum..bileklerim cok zayif yumruk gibi ellerimi sktigimda gücsüz oldugumu hissediyorum.. buna karsida kollarimi calistirsam ise yararmi ki ?

boyum 1.60 kilom 52.. kilo vermekten ziyade fit olmak istiyorum neler önerirsiniz bana?
 

AKovser

Guru
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2013
20.256
108.738
Kızlar hic beklemedigim bi yerden gorusmeye cagirdilar.bugun gittim ve yarin is basi yapiyorum.yogun gunler beni bekliyo o yuzden buraya giremeyebilirim ve sporsuz gunler basliyo ins kilo almam :44:arada ugrarim, yazarim :KK16:
Herkese bol sporlu gunlerr :KK16:

Hayırlısı olur İnşaAllah senin için :)
Başarılar dilerim..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 555 gün geçti.

exelanss

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Haziran 2013
4.061
3.151

Ne durumdasın canım, düzenini oturtabildin mi?
Bisiklet olayını bir uzmana sormalısın, gerçi benim spor eğitmenim basen yapmaz demişti ama epey bir hurafe var bu konuda..
Önerim bizzat kendin bir eğitmene sorman doğrultusunda canım.. (;
İçin daha rahat etmiş olur hem.. (;




Kuzumm bugün pazartesii, nerelerdesin?? :-)
Squat önce kalçadaki yağları yakar, sonrasında kaslar gelişir.. (;
O büyüme olayı öyle hemencik olmaz.. (;
Yağları fazlasıyla yakacaksın ki kaslar iyice yırtılıp genişleyecek.. (;

canım benim evet yavaş yavaş düzenimi oturtmaya başladım şu şekilde; evde kendim bisiklet yapıyorum 15 dk yapıp 1 2 dk durup bi 15 dk daha yapıp yarım saate tamamlıyorum öncelikle daha fazla yapmalımıyım? birde evde egzersiz hareketleri yapıyorum netten bakıp bu şekilde hem sıklaştırıcı hemde yap yakıcı egzersiz öneri linklerin var mı? haftada 2 pilatese gidiyorum ekmeği kestim bu arada :KK34:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 886 gün geçti.

Sottile

titan`arum
Pro Üye
18 Şubat 2013
2.650
941
Hanımlar merhaba, burayı aksatmamı mazur görün birkaç gün..
Ağır grip oldum 1o tane iğne verdi doktor, artıdan haplar da cabası.. :2:
 

Sottile

titan`arum
Pro Üye
18 Şubat 2013
2.650
941
canım çok geçmiş olsun dikkat et kendine :KK6:

Teşekkür ederim canım yaa, çöktüm bu sene resmen..
Başımı zor kaldırdım bugün, onda da acile gittim..
2. iğneden sonra biraz daha iyiceyim sanki.. :-)
Sizler de çok dikkat edin kendinize yaa, kapmayın sakın şifayı..
 

Tiramisukahve

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2013
3.493
118

Teşekkür ederim canım yaa, çöktüm bu sene resmen..
Başımı zor kaldırdım bugün, onda da acile gittim..
2. iğneden sonra biraz daha iyiceyim sanki.. :-)
Sizler de çok dikkat edin kendinize yaa, kapmayın sakın şifayı..
Düzenli kullan saatlerini şaşır a iğnelerinin bol bol meyve tüket canım:KK54: