Benim halamların maddi durumu kötü, evleri 2+1di. Bir kız bir erkek çocukları var. Çocukken aynı odada kaldılar ama büyüyünce erkek olan salona geçti. Uygun değil farklı cinsiyetten iki kardeşim yetişkinken aynı odada kalması. Bunu kültürel bir şey olarak falan söylemiyorum. Amerikan dizilerinde bile kız kardeşler bir odada erkek kardeşler bir odada yatarlar paylaşmaları gerekirse. Ailenizin sorumsuzluğu ve umursamazlığı sınır tanımıyor maşallah. Bir an önce üniversiteyi kazanın gidin kurtulun o evden. Kesinlikle başka şehir yazın.