bende kizkardesimin surekli pesindeyim bir hata yapsa duzeltmeye calisirim ornek olmaya calisirim kizarim kuserim belki ama o benim KARDESIM. ne kadar ayip yazdigin seyler yok gelmesin yanlis dusuncelerden korkuyorum vs. boyle insanlarin olduguna inanamiyorum bir insan kardesinden bu kadar nefret edebilirmi. bana kalirsa sen onu kiskaniyorsun ayrica yazilarinin hepsini okudum 18yasindaymissin zaten , nasil evleniceksin cok merak ettim cunku buyuyememissin sende daha .. yazik diyorum baska birsey demiyorum, yaptigin cok buyuk ayip bunu unutma. eger o kiz daha fazla hata yaparsada sorumlusu sensin , uzaklara gitmekle sorunlar hallolmuyor