Anlamıyorum ?

Flowergirl32

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Ekim 2016
Mesajlar
118
Emoji Skoru
20
Puanlar
98
Yaş
32
5 senelik evliyim iki cocuk annesiyim ..

Esimi anlamiyorum ..
Benim konularimi okuyanlar bilir esimin nasil biri oldugunu ve bu evliligi ..

Ama ..

Simdi hersey cok normal gidiyor
Ne kavga var ne kufur hakaret

Her an olabilir diye tedirgin geziyorum

Ben ailemin yanina gidip bosanmayi kafama yerlestirmistim kendisinin haberi yoktu

Ama

Ben herseyi tam icimde bitirdim derken bu sefer o cok guzel davraniyor alttan aliyor ne istesem yapiyor ilgili davraniyor vs vs vs ...

Dedigim gibi kendisi bilmiyordu bosanmak istedigimi ama ne oldu da eski esim gitti bu hali geldi ?
 
Farkında olmadan taktik uygulamışsınız. Tipik erkek kaybedeceğini anlayınca ya da kaybedince anlıyor değeri
 
Bana da oyle geliyor cunku bi kavc hafta once onu gormezden geldim surekli yokmus gibi davrandim istedigi seyleri yapmadim vs .. bi zaman o da umursamadi benim o halimi sonra ne oluyor sana ne bu tavir neyin tavrini yapiyorsun demeye basladi aslinda tavir degildi o sadece icimden geldigi gibi davraniyordum
Sonrasi bu gundeyiz iste
 
Eşin buraya açtığın konuları okumuş olabilir.
Eğer şans vermekten yanaysan,bu süreci iyi değerlendir.
Belki okuyunca senin duygularını ve değerini anlamıştır.Sen de evliliğinizin olmasını istediğin şekilde davranabilirsin.
 
Zannetmiyorum konulari okuyabilecegini cunku boyle bi sitenin var oldugundan bile haberi yok
 
Görmezden gelinmeyi hazmedemeyen erkek milleti ! Güzel yapmışsınız ..
Elimden baska bisey gelmedi ..
O bana nasil davrandiysa bende oyle davrandim ama ona tuhaf geldi
Niye boyle davrniyorsun diye sorunca ' nasil oluyormus umursanmamak istenmemek dedim ve sadece guldu ..
 
Hatasını mı anladı acaba?
 
Bazen hatasını anlayıp kendine çeki düzen verir insan.. umarım böyle olmuştur.. samimi mi siz anlarsiniz bunu zaten..
 
Zannetmiyorum konulari okuyabilecegini cunku boyle bi sitenin var oldugundan bile haberi yok

Sitede tesadüfen görmek değil.Belki telini karıştırmıştır veya pc geçmişine bakmıştır.Hangisinden giriyorsan...
 
Elimden baska bisey gelmedi ..
O bana nasil davrandiysa bende oyle davrandim ama ona tuhaf geldi
Niye boyle davrniyorsun diye sorunca ' nasil oluyormus umursanmamak istenmemek dedim ve sadece guldu ..

Keşke hiç açıklama yapmasaydınız, eşiniz daha güzel tutuşsaydı .
Canınızı sıktığında hep böyle devam edin ama açıklama yapmayın
 
Susmuşsunuzdur...beklentilerinizin bitmesinin sonucudur susmak umursamamak. Bi kadın kafasında bitirdiyse belli olur illaki. Oda anlamış demekki
 
`