• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Antral gastrit ?

ya çok şükür kefir falan içiyorum gunluk bak o çok iyi gelıyor laktozsuz baharat ve stresten uzak durmaya çalışıyorum nasıl olacaksa :)))
Zaten hepsinin başı stres ve malesef stresle nasıl başa çıkılır nasıl stres yapılmaz bilmiyorum. . bizler mi çok detayciyiz ince düşünceliyiz yoksa insanlar mı çok vurdumduymaz bilmiyorum
 
Valla o kadar fena oldum ki midem delindi falan sandım o derece , ama değilmiş sanırım ultrason da çıkardı , antibiyotik te verdi belki bakteri de var ama her ne olduysa çok fena, çok doğru söylüyorsun azıcık sinirlensem kalp gibi ağrıyıp batıyor midem , sağlık çok önemliymiş stres vücütta birikip saatli bomba gibi patlıyormuş bunu çok iyi öğrendim acı bir şekilde , ama artık çok geç insan hiç bir şeyi kendine dert etmemeli ama elinde olmuyor işte.
Çok geçmiş olsun 🙏 şuan nasıl oldunuz acaba? Kalp gibi batma bende de oluyor kaç defa kardiyolojiye gittim birşey çıkmadı midedendir denildi ne yapacağımı ne kullanacağımı şaşırdım artık 🥹 siz neler yaptınız nelerden fayda gördünüz
 
Başka ne gibi belirtileriniz vardı? Benimde az yesem bile çok yemis gibi siskinlik gaz oluyor yemeklerden sonra çarpıntım oluyor. Hiç endoskopi olmadım ultrason ve kan temizdi. Bitkisel biseyler denediniz mi
Fmf diye bi genetik rahatsızlık çıktı canım bende
 
Bakteriyi antibiyotiksiz nasıl yendiniz? Benimde gaita da zayıf pozitif çıkmıştı doktor varda diyemem yokda diyemem dedi ilaç vermedi. Bende bitkisel karışımlar kullanıyorum şuan bal sığla yağı sarı kantaron yağı kudret narı yağı çörek otu yağı damla sakızı tozu akgünluk tozu olan bir karışım sabah aç karnına bir tatlı kaşığı şeklinde
Antibiyotik kullandım işte bazı doktorlar gerek Yok desede ben bitkisel çok kullandım bilmiyorum ney beni tam kurtardı ama çok çektim sabahları patetes suyu bile içtm organik bal sarı kantaron karışımli mide macunları sarı kantaron kendisi zeytinyağ çok zor bi süreç her yediğinize dikkat et özellikle kızartma yağlı acılı asit bunlardan uzak durun salata bile
 
Antibiyotik kullandım işte bazı doktorlar gerek Yok desede ben bitkisel çok kullandım bilmiyorum ney beni tam kurtardı ama çok çektim sabahları patetes suyu bile içtm organik bal sarı kantaron karışımli mide macunları sarı kantaron kendisi zeytinyağ çok zor bi süreç her yediğinize dikkat et özellikle kızartma yağlı acılı asit bunlardan uzak durun salata bile
Çok geçmiş olsun 🙏 şuan nasılsınız peki antibiyotikle tamamen kurtuldunuz mu bu bakteriden antibiyotik kullanırken destekleyici takviye vitamin kullandınız mı probiyotik lactofermin vs. Patates suyu bende içtim suyunu aç karnına tahin denedim çörek otu yağı denedim propolis denedim kudret narı macunu denedim ama ondan bir fayda hofmesdim açıkçası. Onu da kendim alıp temin edip yapmayı düşünüyorum sarı kantaron da aynı şekilde hakiki zeytinyağında bekletip kendimiz yapıyoruz dağ kekiği çayından da spazm tarzı ağrılarda fayda gördüm. İnşallah şifa olur geçer
 
Çok geçmiş olsun 🙏 şuan nasılsınız peki antibiyotikle tamamen kurtuldunuz mu bu bakteriden antibiyotik kullanırken destekleyici takviye vitamin kullandınız mı probiyotik lactofermin vs. Patates suyu bende içtim suyunu aç karnına tahin denedim çörek otu yağı denedim propolis denedim kudret narı macunu denedim ama ondan bir fayda hofmesdim açıkçası. Onu da kendim alıp temin edip yapmayı düşünüyorum sarı kantaron da aynı şekilde hakiki zeytinyağında bekletip kendimiz yapıyoruz dağ kekiği çayından da spazm tarzı ağrılarda fayda gördüm. İnşallah şifa olur geçer
Probiyotk kullandım bide balık yağı iştah açmak için gaviscon nexsium kullandım
 
Back
X