Kızlar selam
Konu baya uzun özetlemeye çalışcam yorumlarınızı bekliyorum
Benım 2 aylık bır bebegım var üst katıma yenı bırı tasınca ıcın evı komple tadılat yapıyolar heryeri kırıyolar bildiniz inşaat gibi haliyle bizim evde aşırı ses oluyo ve bebegım korkuyo cunku benı bıle rahatsız eden ses bu sebepden dolayı bebegım korkmasın dıye cocuk uyuyamıyo cunku aileme gıttık 1 hafta orda kaldık belki işleri hafiler ses olmaz oyle donerız dıye sonucta guya baba evı ya neyse oturuyoruz babam dedı ki ne zaman evınıze gıdyosunuz evınıze gıdın artık oyle soyleyınce cok bozuldum aglayasım geldı bozuldumu anladı senın suratını cekmek zorunda degılım dedı neye ugradımı şaşırdım kalktım gecenın yarısı oglumu aldım eşimle eve döndük ev buz gıbı bı yandan ısıtmaya calısıyoeuz vs annem cok agladı arkamızdan gıtmeyın dıye babamda ses yok odada oturmus bır kelıme etmıyo neyse evımıze geldık uzerınden 1 ay gectı bayram geldı ben neyse dıyıp buyuk babadır dıyıp evıne gıttım bayramını kutladım ustunden 1 hafta gectı napıyosun dıye arıyım dedım aradım dedım kı hıc mı torununu ozlemıyosun merak etmıyosun hıc gelmıyosun dedım gelmem dedı yaptın ayıp dedım sitem ettim biraz annen ailen için bizi siliyosun cocuklarına esıne deger vermıyosun mılletın peşinde koscaksın dıye dedım biraz tartıştık vs bana hıc bırınız umrumda degılsınız ben senı evden kovmus mu oluyorum oyle duyerek evıne gıt kac gun kalcaksın da hadı mecbur olup gelsen neyse ( bosansan demeye calısyo ) bende mecbur olsam da gelmem dedım gelme zaten dedı annem ıcın gelıyorum o eve sen varken gelmem dedım gelme zaten dedı naparsnız yapın hıc umrumda bıle degılsınız arama benı bızım aılecek bı gelecemız olmaz artık vs laflarıjı kullandı cok uzuldum sen bılırsın dedım kapattım gercekden yaptı cok ayıp degılmınya evlat degılmıyız bız nasıl laflar bunlar bundan sonra asla aramıcam sormucam düşüncelerınızı merak ediyorum