• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Belkide sadece alışkanlık

O kadar çalışacak 20 km git gel yapınca aracın yaktığı mazotu mu hesaplayacak boşan böyle de düz adam olmasın yani millet büyük şehirlerde 2 saatte evıne zor varıyor ama varıyor .

cinsellik nerde? Haftada iki gün inekten tarladan müsait olursa öyle mi ? yok daha neler 😏

Herşey para mı ?
karnınız doyuyor ama ruhunuz aç çocuklara ayrılan vakit yok eşe ayrılan vakit yok cocukları hastalansa baba yok siz hastalansanız eşiniz yok bütün çocuk ev sorumluluğu sizde haftasonu gelirse çocuklar babayı görecek eeee çocuklara mı size mi haftasonu ayırdığı vakti ? Muhtemelen size bi vakti bile yok çocuklar evde die haftasonu geliyor .

gençliğini tarlaya hayvana harcayan bi eş için , ömrünüzü evde oturup 4 duvar arasında taşa duvara harcamayın .

Yiyecegınız iki lokma ekmek günde 3-4 saat uykusuz kalıcak kadar çok çalışıp kazanıyorsa 20 km yolun mazot parasınıda bi zahmet etmesin

Kocaya fedakarlık güzellemesi yapılmış da kimse elinde çocukla tüm evin yükü üstünde 20 km ötesindeki kocasıyla haftada iki gün görüşüp yaşamaz bide tarla tapan yardıma gidiyormuşsunuz 😔
Yazdınız herşye imzamı atarım öyle çok içimi yazmışsınız ki. Cinsellik zaten çocuklardan vs en aza inmişti ayriyetten evde olmaması da bitirir dereceye getirdi. Evet para kazanılsa da herşey maddiyat değil eşim bunu görmüyor belki de görmek istemiyor. Diğer hanımların dediği gibi belki de kazancım olmadığı için bu şekilde olmaya alıştım çaıssaydım asla durmazdım amamalesef bu şekilde durmaya katlanmam lazım gibi
 
Siz niye köye gitmiyorsunuz? Mesleğiniz var mı? İş için mi ayrı kalıyorsunuz?
Ben şahsen imkanım olsa çocuklarımı köyde büyütmeyi çok isterdim. Dört duvarın arasında sıkışıp kalmaktansa doya doya mis gibi dağ bayır gezdirirdim.
Köye gitme planımız var önceki konularımdan bilenler bilir. Eşim köye ev yapana kadar buradayım. Ama dediğiniz gibi doya doya dağ bayır gezerim olmuyor. Köy hayatı çok daha zor ben köy hayatı bilen biri değildim bu şekilde anlaşarak da evlenmedik ben gitmek istemiyorum köye aslında. Hiçbir şekilde merkezle olanakları biri tutulamaz zaten
 
Valla neye karar verirsin bilmiyorum da başka çocuk yapma bari. Çocuklar babalarini görmeden büyüyor :(
Konuyu okuyunca benim de aklıma ilk gelen çocuklar oldu, biri 3,5 diğeri henüz 1 yaşına girmemiş 2 çocuk baba görmeden büyüyor.
Eşinizi seviyorsanız neden siz gitmiyorsunuz, 20 km çok uzak bir mesafe değil gider gelirsiniz, köy işinden ziyade asıl işi de orda arta kalan zamanlarında tarla tapan işine bakıyor ek olarak,
anladığım kadarıyla size daha iyi bir hayat sunmak için yapıyor, siz de öyle demişsiniz zaten, evlilik iki kişilik ve karşılıklı fedakarlık gerektirir günde 2,3 saat uykuyla iki iş birden yapan insan için fedakarlık yapılabilir diye düşünüyorum.

Kamrhan’ların durumu ülke şartlarına göre kötü değil, birini kiraya verdikleri diğerinde oturdukları 2 daireleri, iyi kötü bir arabaları var, adamın düzenli yatan maaşı var + ailesine ait tarladan bağ bahçeden haftada birkaç gün ilgilenerek de ek gelir elde ediyordu vaktiyle.

Gençken birikim yapmalı fedakarlıklar da yapılmalı ama çocuklar babadan ayrı da büyümemeli.

Kamrhan’ın eşi evlenmeden önce köyle işimiz yok deyip sonra köye sarmış bir adam, kadın yeterince fedakarlık yapıyor bence eşi de evlatları için fedakarlık yapıp kendisinden mahrum etmemeli, bugün çocuklar küçük baba evde mi değil mi o kadar anlamıyor olabilirler lakin bu düzen hep böyle devam ederse büyüdüklerinde sırf kız çocuk diye baba otorite kurmaya kalkarsa kızlar sen de kimsin diyebilir, ki çocuk sadece annenin değildir sadece anne sevgisiyle olmaz, babanın sevgisi varlığı da çok önemli.
 
Konuyu okuyunca benim de aklıma ilk gelen çocuklar oldu, biri 3,5 diğeri henüz 1 yaşına girmemiş 2 çocuk baba görmeden büyüyor.


Kamrhan’ların durumu ülke şartlarına göre kötü değil, birini kiraya verdikleri diğerinde oturdukları 2 daireleri, iyi kötü bir arabaları var, adamın düzenli yatan maaşı var + ailesine ait tarladan bağ bahçeden haftada birkaç gün ilgilenerek de ek gelir elde ediyordu vaktiyle.

Gençken birikim yapmalı fedakarlıklar da yapılmalı ama çocuklar babadan ayrı da büyümemeli.

Kamrhan’ın eşi evlenmeden önce köyle işimiz yok deyip sonra köye sarmış bir adam, kadın yeterince fedakarlık yapıyor bence eşi de evlatları için fedakarlık yapıp kendisinden mahrum etmemeli, bugün çocuklar küçük baba evde mi değil mi o kadar anlamıyor olabilirler lakin bu düzen hep böyle devam ederse büyüdüklerinde sırf kız çocuk diye baba otorite kurmaya kalkarsa kızlar sen de kimsin diyebilir, ki çocuk sadece annenin değildir sadece anne sevgisiyle olmaz, babanın sevgisi varlığı da çok önemli.
Abla ben üyenin bütün konularına hakim olmadığımdan "Evlenmeden önce bana köyde hiçbir işlerinin olmadığını söylemişti ama evlenince gerek maddiyat gerek hayat şartları onu ekstra işlere itti" demesinden yola çıkarak fikir yürüttüm, bir zamanlar mecburiyet olan ek iş zamanla alışkanlığa dönmüş bence, anlattığı kadarıyla başka bir sorunları da yok gibi, çok fazla ayrı kaldıkları için araya soğukluk girmiş haliyle, üye zamanında kendisi de köye taşınmak istediğinden mantıklı olabileceğini düşünüyorum, karşıdaki insan gerçekten iyi sadık düzgün biriyse yapılan yapılan fedakarlık suiistimal edilmiyorsa ya da edilmeyecekse sen yaptın ben daha çok yaptım yarışına girmeyi pek doğru bulmuyorum açıkçası ama tabii bu şekilde hayat devam etmez, dediğin gibi evde baba otoritesinin önemi çok büyük ayrıca evli barklı kadının bekar gibi yaşaması da manevi açıdan kadına büyük haksızlık ve eziyet, bu konuda sonuna kadar haklı, ama eşler arasında anlaşmazlıktan soğukluktan değil de zamanla hayatın akışında bu duruma gelinmesi beni bir miktar düşündürdü. Konu sahibinin eşi, ailesi köye yerleştiğinde daha da kopacak arsızlaşacak tepesine çıkacak, kadının yaptığı bütün fedakarlıkları görmezden gelecek potansiyelde bir adamsa bir dakika durmasın zaten boşansın.

Ben değer kıymet bilmeyen insanlarla bağların uzatmadan koparılmasından yanayım her zaman, çözümsüz olabileceğini düşündüğüm konulara da hep yollarınızı ayırın boşanın bundan olmaz derim ama bu konuda tereddütte kaldım açıkçası, düzeltilebilmesi pek çok konuya göre daha mümkün geldi bana.

Ekleme; konu sahibinin yazdıklarını şimdi gördüm, şu an köye gitmek istemiyor ve çalışmadığım için boşanmayı düşünemedim ve düşünemiyorum diyor, bu noktadan sonra fedakarlık yapmanın hiç bir faydası yok mesela gerekte yok zaten.
 
Son düzenleme:
Abla ben üyenin bütün konularına hakim olmadığımdan "Evlenmeden önce bana köyde hiçbir işlerinin olmadığını söylemişti ama evlenince gerek maddiyat gerek hayat şartları onu ekstra işlere itti" demesinden yola çıkarak fikir yürüttüm, bir zamanlar mecburiyet olan ek iş zamanla alışkanlığa dönmüş bence, anlattığı kadarıyla başka bir sorunları da yok gibi, çok fazla ayrı kaldıkları için araya soğukluk girmiş haliyle, üye zamanında kendisi de köye taşınmak istediğinden mantıklı olabileceğini düşünüyorum, karşıdaki insan gerçekten iyi sadık düzgün biriyse yapılan yapılan fedakarlık suiistimal edilmiyorsa ya da edilmeyecekse sen yaptın ben daha çok yaptım yarışına girmeyi pek doğru bulmuyorum açıkçası ama tabii bu şekilde hayat devam etmez, dediğin gibi evde baba otoritesinin önemi çok büyük ayrıca evli barklı kadının bekar gibi yaşaması da manevi açıdan kadına büyük haksızlık ve eziyet, bu konuda sonuna kadar haklı, ama eşler arasında anlaşmazlıktan soğukluktan değil de zamanla hayatın akışında bu duruma gelinmesi beni bir miktar düşündürdü. Konu sahibinin eşi, ailesi köye yerleştiğinde daha da kopacak arsızlaşacak tepesine çıkacak, kadının yaptığı bütün fedakarlıkları görmezden gelecek potansiyelde bir adamsa bir dakika durmasın zaten boşansın.

Ben değer kıymet bilmeyen insanlarla bağların uzatmadan koparılmasından yanayım her zaman, çözümsüz olabileceğini düşündüğüm konulara da hep yollarınızı ayırın boşanın bundan olmaz derim ama bu konuda tereddütte kaldım açıkçası, düzeltilebilmesi pek çok konuya göre daha mümkün geldi bana.

Ekleme; konu sahibinin yazdıklarını şimdi gördüm, şu an köye gitmek istemiyor ve çalışmadığım için boşanmayı düşünemedim ve düşünemiyorum diyor, bu noktadan sonra fedakarlık yapmanın hiç bir faydası yok mesela gerekte yok zaten.
Ben de normalde konu sahiplerinin her konusuna hakim değilim çoğunun eski konularını bilmem ama Kamrhan’ın bazı konuları aklımda çünkü hem kendi babasıyla hem eşiyle alakalı çok sıkıntıları olduğundan pek çok kez konu açtı, mesela Kamrhan artık dile getirmiyor ama 6 yıllık evliliğinin 4 yılı şiddetle geçmiş bir kadın.

Bugün bu noktaya geldiyse geçmişte yaşadıklarından, he kendisini eleştirdiğim bir konu var ki Allah kızlarına sağlıklı uzun ömürler versin 🙏 ama bu adama 2 çocuk yapmayacaktı, zira bugün boşanmak istese Kamrhan’ın annesinden başka ona kol kanat gerecek kimse yok, Kamrhan’ ın babası da problemli bir adam annesini döven söven kadına saygısı olmayan birisi.
 
Ben de normalde konu sahiplerinin her konusuna hakim değilim çoğunun eski konularını bilmem ama Kamrhan’ın bazı konuları aklımda çünkü hem kendi babasıyla hem eşiyle alakalı çok sıkıntıları olduğundan pek çok kez konu açtı, mesela Kamrhan artık dile getirmiyor ama 6 yıllık evliliğinin 4 yılı şiddetle geçmiş bir kadın.

Bugün bu noktaya geldiyse geçmişte yaşadıklarından, he kendisini eleştirdiğim bir konu var ki Allah kızlarına sağlıklı uzun ömürler versin 🙏 ama bu adama 2 çocuk yapmayacaktı, zira bugün boşanmak istese Kamrhan’ın annesinden başka ona kol kanat gerecek kimse yok, Kamrhan’ ın babası da problemli bir adam annesini döven söven kadına saygısı olmayan birisi.
Şiddet varsa konuya bakış açım ve fikrim tamamen çürüdü zaten, dümdüz monotonlaşmış bir evlilik olduğunu düşünerek yorumlamıştım, konu sahibi için çıkmaz sokağa giren bir evlilikmiş, çok üzücü.
@Kamrhan eşinize hissettirmeden birikim yapmaya başlayın bence, ilerde kendinize yeni bir hayat kurabilmenize katkı sağlar en azından.
 
Köye gitme planımız var önceki konularımdan bilenler bilir. Eşim köye ev yapana kadar buradayım. Ama dediğiniz gibi doya doya dağ bayır gezerim olmuyor. Köy hayatı çok daha zor ben köy hayatı bilen biri değildim bu şekilde anlaşarak da evlenmedik ben gitmek istemiyorum köye aslında. Hiçbir şekilde merkezle olanakları biri tutulamaz zaten
Şu an oturduğunuz ev sizin mi, siz çalışıyor musunuz?
Köy hayatı kolay değildir tabi ki ama yıllardır özel sektörde çalışan bir anne olarak köy hayatı şehrin stresinden çok daha cazip geliyor bana.

Tabi herkes için aynı olacak değil ancak şartlarınız nedir bilmeden de net yorum yapamıyorum.
Mesleğiniz var ve çalışıyorsanız zaten köyden merkeze git gel olmaz, ancak çalışmıyorsanız düşünülebilir derim.
 
Konuya gelen yorumlar şey gibi olmuş; dövmüyor,sövmüyor, içkisi, karı kızı yok, kır dizini otur:)
Hadi sizi geçtim çocuklarını da mı özlemiyor bu adam, alsın bir motosiklet gelsin gitsin, 20 km nedir ki yani?
Kendi mutluluğunuzu düşünün, çünkü zaten adamın sizinle de çocuklarla da bir işi kalmamış.
Görmek istiyorsa boşanınca h.sonu gelip görür zaten. Bu şekilde kaç sene katlanacaksınız ?
 
Back
X