- Katılım
- 23 Ekim 2025
- Mesajlar
- 195
- Emoji Skoru
- -33
- Puanlar
- 11
- Yaş
- 25
- Konu Sahibi Ruhsuzbirisi
- #21
Biraz inatlastim. O uzağa gittiğinden beri görüşmemiştik aydan fazladırSiz en son ne zaman yüz yüze geldiniz Allah aşkına. Konuşarak, telefondan ilişki ne kadar yürütülür. Adam olduğun şehre gelip, görüşmek istemiş, seninle yüz yüze görüşmek istemiş gereksiz bahaneler sunmuşsun. Adamı sevsen, azıcık hevesin olur görüşür, buluşurdun.
Olmayan ilişkileri varmış gibi yaşıyorsunuz çok şaşırıyorum okudukça. Sevmediğiniz, görmek istemediğiniz adamlarla neden sevgilisiniz?
İnsanın azıcık hevesi, tatlı telaşı olur ilişkideyken.