• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bir erkek neden değişir?

Ruhsuzbirisi

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ekim 2025
Mesajlar
195
Emoji Skoru
-33
Puanlar
11
Yaş
25
Bir erkek gerçekten birden neden değişir son görülmesini kapatmış asla aramıyor devamlı birileriyle konuşuyor. Ben işe gireli birkaç ay oldu işe girdigimden beri onunla ilgilenmedim yorucu bir işti devamlı uyuyup kalırdım gün içinde molalarda bile mesaj atmazdım unuturdum ve yeni oldugum için biraz stres yaptım ama ona da defalarca dedim geçici bir süre böyleyim idare et beni stres yapıyorum diye tabi bu 1 2 ay devam etti akşamları rahat oluyorduk o zamanlar konuşalım istiyordum onun akşam işi olup az konuşunca da ona kükrüyordum üstüne gidiyordum çok kızıyordum insan akşama kadar çalışıyor evet gün içinde bende mesaj atmıyorum aramiyorum ama en azından akşam konuşabiliriz rahat oluruz diye düşünüyordum molalarimiz da denk değildi ama o ne zaman ararsan açarım diyordu. Neyse böyle bi hataya düştüm. Zaten genel olarak az konuşma konusunda isyanım vardı ona ben onu bu zamana kadar idare ettim o da beni etsin falan diyordum 1 2 aydan ne olacak diyordum. Neyse biraz abartmışım yinede çok üstüne gittim. O da Allah için kendisini düzeltmeye calisti bir süre hep görüntülü falan aradı çabaladı.İş için uzak bir yere gitmişti. 1 aylığına bayram tatilinde geri geldi. Oraya gitti ama çok yorucu ve stresli geçti onun için hastalandı kalp çarpıntısı yaşadı vs. O yüzden fazla üstüne gitmiyorum son zamanlarda. Ev almaya çalışıyor para ayarlamaya çalışıyor insanlarla uğraşıyor. Yanında oldum bu zamana kadar elimden geldikçe. Ama son 1 haftadır 10 dk bile zor konuştuk. Artık canıma tak etti ailemde devamlı beni kısıtlayıcı baskilayici davranınca bir yere gitmek istediğimde büyük tepkiler verince çıldırdım sinir krizi geçirdim kendimi dövdüm resmen. Ve girdim wp a baktım kendisi cevrimici ama bana yazmıyor bende kavga ettim ve engelledim onu aradı defalarca başka numaradan en sonunda açtım ama yine güzel güzel konuştu kendini açıkladı ve yumuşadım.Ne zamandır bunalıyorum bende insanim Ev iş derken evdeki işlerde hep bana bakıyor onca şey yapmama rağmen hala ailem beni kısıtlayınca dışarı arkadaşımla buluşmaya gitmek bile bana bir ödül gibi sunulunca hayatımdaki insanda devamlı beni görmezden gelip arka plana atınca çok kötü oldum kendime zarar vermeye kadar düşündüm çünkü haykırsam da kendimi dövsemde beni anlayan kimse yok. Neyse beni aradı konuşunca yine yumusadim ona karşı ama bunca zaman beni devamlı oteledi arka plana attı her zaman bahanesi var hep stresli hep işi var sadece kendi işi yok çevresinin işi de var ve ben hep bekleyen tarafım hem idare ediyorum bu durumu.Bu 1 haftadır evdeydi bir 10 15 dk bile konuşamadık gün içinde düşünün. Bana hak veriyor özür diliyor. Ama devamlı beni geri plana atması devamlı işi olması ya kendinin ya başkalarının işi olur gider yardım eder vs. Yani kısaca hep meşgul hep işi var hep bahanesi var birgun zaman ayirirsa birkaç gün ayırmaz düzenli istikrarlı konuşamıyoruz. Son zamanlarda ev derdine düştü anlıyorum ama tatile geldi bir hafta benimle konuşmadı sonra bana diyor ki ben kizgindim sana ben tatile buraya geliyorum kaç kere söyledim 1 2 saatte olsa buluşalım gelmedin dedi o yüzden kızdım dedi. Evet söyledi geçtiğimiz salı günü demişti ama bayrama var 3 gün bütün evin işi bana bakıyor mecburen gidemezdim o da ona sinirlenip o günden beri bana böyle yapmış birde ev işiyle uğraşıyormuş çok stresliymiş para denklestiremiyormus vs ama artık ne kadar sevsem de yapamıyorum beklemekten bekletilmekten başkaları yüzünden arka plana atilmaktan yorulmuşum evet cok seviyorum kiyamiyorum ama bitmişim şuan engelli hala 2 saat bana dil döktü sizce ne yapmalıyım 😔İlişkim var ama yalnızım tekim ne bileyim insan niye böyle yapar bilmiyorum niye zaman ayirmaktan bu kadar aciz olur her zamn her zaman nasıl işi olur işi varsa bile o iş dışında biraz uykusundan feragat edemez mi ne kadar yorulsa da
 
Çok zor okudum da siz de çok yoğunsunuz anladığım kadarıyla akşama kadar bakamıyorsunuz onun yoğunluğunu niye kabullenmiyorsunuz? Ev almaya çalışıyormuş stresli bi süreymiş konuştuğunuz zaman da sürekli kavga ediyorsunuz belki artık ondan konuşmak istemiyordur. Kaldı ki geldiği zaman ona yine vakit ayıramamışsınız. Bilmiyorum çok kavga odaklı konuşmak uzaklaştırır bence.
 
Sende değişmişsin, o da değişmiş, ilişkinizin ömrü dolmuş, rutinde iyi gibiymişsiniz, düzen değişince ilişkinizin maskesi düşmüş.
 
bence siz de değişmişsiniz o da.
İlgi ilgi diye çabalamayın artık, akışa bırakın siz de. Bukadar üstüne düşmenin gereği yok ilgi zorla göstertilmez.
Kendi hayatınıza, işinize bakın, üstüne düşmeyi bırakın bir de öyle bakın sevgilinizin hal ve hareketlerine
 
Seven erkek gününün nasıl geçtiğini merak eder. Gün içinde arar, sorar. Evde olduğu günlerde bile on dakika zaman ayırmayı çok görmüş. Bir de üstüne son görülmesini kapatmış ve onu çevrimiçi görüyormuşsunuz. Belli ki size olan sevgisi ve ilgisi bitmiş. Siz engelleyince peşinizden koşuyor evet ama bu sevgiden dolayı değil. İlişki dediğin ilgi ister emek ister sizin gibi ona başkası bu şekilde tahammül edemez diye bu ilişkiyi devam ettiriyor.
 
yarısını okudum seven insan merak eder zorunlu bir durum varsa 2 dk konuştu diye sevinir ayrılın uzatmaya gerek yok
 
Sende değişmişsin, o da değişmiş, ilişkinizin ömrü dolmuş, rutinde iyi gibiymişsiniz, düzen değişince ilişkinizin maskesi düşmüş.
Yalnız o mu değişmiş
Ben niye degismeyeyim ki artık tahammülüm kalmadı çünkü bu bahanelere hayatıma girdiğinden beri doğru düzgün konuşamadık sohbet edemedik ben degismeyecem de kom değişecek. Yalnız ağlıyorum yalnız gülüyorum ilişki içerisinde tekim sanki asker yolu gözlüyorum kim buna dayanır ki
 
yarısını okudum seven insan merak eder zorunlu bir durum varsa 2 dk konuştu diye sevinir ayrılın uzatmaya gerek yok
Ya normalde konuşurduk ama o zamanlarda az konuşunca şikayet ederdim bana biraz zaman ayır derdim üstüne gittim tabi baya uğraştı birara sonra hasta oldu falan yine aynısı oldu şimdi birkaç haftadır yine aynı ve son bi haftadır hiç muhabbet yok son görülmesini kapatmış nedeni de bana kızmış birde evle uğraşıyormuş falan
 
Ben niye degismeyeyim ki artık tahammülüm kalmadı çünkü bu bahanelere hayatıma girdiğinden beri doğru düzgün konuşamadık sohbet edemedik ben degismeyecem de kom değişecek. Yalnız ağlıyorum yalnız gülüyorum ilişki içerisinde tekim sanki asker yolu gözlüyorum kim buna dayanır ki
Ayrıl o zaman ne diyelim
 
Çok zor okudum da siz de çok yoğunsunuz anladığım kadarıyla akşama kadar bakamıyorsunuz onun yoğunluğunu niye kabullenmiyorsunuz? Ev almaya çalışıyormuş stresli bi süreymiş konuştuğunuz zaman da sürekli kavga ediyorsunuz belki artık ondan konuşmak istemiyordur. Kaldı ki geldiği zaman ona yine vakit ayıramamışsınız. Bilmiyorum çok kavga odaklı konuşmak uzaklaştırır bence.
Böyle yazınca o haklı oldu ama ben aylardır sabrediyordum onun bu haline hep beni geri plana atıyor devamlı işi var beni hep erteliyordu ya o da bunun farkında bana hak veriyor insan devamlı bekletilmekten yoruluyor ben hep anlayış gösterdim ona ama artık bıktım ne kadar sevsem de bıktım
 
Ya normalde konuşurduk ama o zamanlarda az konuşunca şikayet ederdim bana biraz zaman ayır derdim üstüne gittim tabi baya uğraştı birara sonra hasta oldu falan yine aynısı oldu şimdi birkaç haftadır yine aynı ve son bi haftadır hiç muhabbet yok son görülmesini kapatmış nedeni de bana kızmış birde evle uğraşıyormuş falan
seni seven insan denk gelince anlarsın ittirmeyle giden ilişkiler vakit kaybı allah nasip etsin inşallah
 
Siz molalarda sevgilinize mesaj atmayi "unutmussunuz", o da sizi aramayi unutuyor. Biraz adami bogmussunuz, biraz da karsilikli inada dönmüş iş. Bu soğukluk, bikkinlik girdikten sonra duzeltmek zor.

Bir de ayni sehirde degilsiniz sanirim. Adam sizin olduğunuz yere geldiginde butun tatil boyunca 1-2 saat bile gorusememek fazla degil mi? Yani gerekirse bir gun erken kalkarsiniz, biraz islerinizi halleder yine kisa da olsa gorusursunuz. Uc gun boyunca 24 saat ev isi yapmamıssinizdir diye dusunuyorum.

Ikinizin de hatalari var, misilleme olmus artik.
 
seni seven insan denk gelince anlarsın ittirmeyle giden ilişkiler vakit kaybı allah nasip etsin inşallah

seni seven insan denk gelince anlarsın ittirmeyle giden ilişkiler vakit kaybı allah nasip etsin inşallah
Bilmiyorum öyle mi ? Burda herkes beni de suçlu görmüş ama ben devamlı işi olan bir adamı beklemekten sohbetin devamlı kesilip durmasindan her an bir işi çıkmasından şuan konuşuyoruz biri arıyor diyor dönüyor sonra akşamları devamlı uyuyakaliyor gün içinde yoğun klabilir işi olabilir ama bende artık istikrar istiyorum günde bana 1 saatini ayırsın istiyorum 10 dk 15 dk zorla yarim saat değil de devamlı konuşalım o da benim gibi can atsın konuşmak için diyorum idare ettim bekledim bekledim iş bu noktaya geldi çok üzgünüm barıştık gibi ama biri yazmış ki eskisi gibi olmazsınız. Evet onunda çok fazla emeği oldu bana karşı ozguvenimi yerime getireyim diye çok destek oldu benim kabuğumu kırdı elimden tuttu gönlümü aldi defalarca derdiyle dertlendi simdi bana sırtını dönse toparlamak çok zor olacaktır çünkü o da cabasiz olmadı aslında sevmedi diyemem sevmeyen bunları da yapmazdi bunları yaparken de çok içtendi ona şüphem yok belki de inat etmek yerine yanına 2 saatte olsa gitmeliydim
 
Siz molalarda sevgilinize mesaj atmayi "unutmussunuz", o da sizi aramayi unutuyor. Biraz adami bogmussunuz, biraz da karsilikli inada dönmüş iş. Bu soğukluk, bikkinlik girdikten sonra duzeltmek zor.

Bir de ayni sehirde degilsiniz sanirim. Adam sizin olduğunuz yere geldiginde butun tatil boyunca 1-2 saat bile gorusememek fazla degil mi? Yani gerekirse bir gun erken kalkarsiniz, biraz islerinizi halleder yine kisa da olsa gorusursunuz. Uc gun boyunca 24 saat ev isi yapmamıssinizdir diye dusunuyorum.

Ikinizin de hatalari var, misilleme olmus artik.
Evet biraz hata yaptım ama yeni işe girdim alışamadım insanlar hayatimsa biri olduğunu bilsin istemedim bilmiyorum birde arkadaşımla girmiştim ise o kıza da hiç guvenmiyordum sürekli xibimdeydi o da ondan da saklamak istedim biraz açıkçası
 
Siz yaparken gerekçeleriniz var da o yapınca niye değişti oluyor?
Ama ben devamlı idare ediyorum bu durumu devamlı işi gücü var herkesin işi var cevresindekilerin ona ihtiyacı var ve ben devamlı geri plandayim evet onunda bana kattığı weyler çok oldu elimden tuttuğu yerler çok oldu beni bi karanlıktan çıkardı kabugumu kirmamda yardımcı oldu bu hepsinden önemli buluşmalara en çok o ısrar ederdi plan yapardi hevesliydi ben sönüktüm ama bir sorun vardı ki malesef şu bulusamadigimiz günlerde aramalar az mesajlar ve konuşmaya da vakit yok hep orda burda o çağırıyor bu çağırıyor eve gelince pestili çıkıyor uyuyup kalıyor sorun tam bu sohbet edemiyoruz konuşamıyoruz ben artık bunalmistim devamlı beklemekten bekletilmekten yorulmustum
 
Bir erkek gerçekten birden neden değişir son görülmesini kapatmış asla aramıyor devamlı birileriyle konuşuyor. Ben işe gireli birkaç ay oldu işe girdigimden beri onunla ilgilenmedim yorucu bir işti devamlı uyuyup kalırdım gün içinde molalarda bile mesaj atmazdım unuturdum ve yeni oldugum için biraz stres yaptım ama ona da defalarca dedim geçici bir süre böyleyim idare et beni stres yapıyorum diye tabi bu 1 2 ay devam etti akşamları rahat oluyorduk o zamanlar konuşalım istiyordum onun akşam işi olup az konuşunca da ona kükrüyordum üstüne gidiyordum çok kızıyordum insan akşama kadar çalışıyor evet gün içinde bende mesaj atmıyorum aramiyorum ama en azından akşam konuşabiliriz rahat oluruz diye düşünüyordum molalarimiz da denk değildi ama o ne zaman ararsan açarım diyordu. Neyse böyle bi hataya düştüm. Zaten genel olarak az konuşma konusunda isyanım vardı ona ben onu bu zamana kadar idare ettim o da beni etsin falan diyordum 1 2 aydan ne olacak diyordum. Neyse biraz abartmışım yinede çok üstüne gittim. O da Allah için kendisini düzeltmeye calisti bir süre hep görüntülü falan aradı çabaladı.İş için uzak bir yere gitmişti. 1 aylığına bayram tatilinde geri geldi. Oraya gitti ama çok yorucu ve stresli geçti onun için hastalandı kalp çarpıntısı yaşadı vs. O yüzden fazla üstüne gitmiyorum son zamanlarda. Ev almaya çalışıyor para ayarlamaya çalışıyor insanlarla uğraşıyor. Yanında oldum bu zamana kadar elimden geldikçe. Ama son 1 haftadır 10 dk bile zor konuştuk. Artık canıma tak etti ailemde devamlı beni kısıtlayıcı baskilayici davranınca bir yere gitmek istediğimde büyük tepkiler verince çıldırdım sinir krizi geçirdim kendimi dövdüm resmen. Ve girdim wp a baktım kendisi cevrimici ama bana yazmıyor bende kavga ettim ve engelledim onu aradı defalarca başka numaradan en sonunda açtım ama yine güzel güzel konuştu kendini açıkladı ve yumuşadım.Ne zamandır bunalıyorum bende insanim Ev iş derken evdeki işlerde hep bana bakıyor onca şey yapmama rağmen hala ailem beni kısıtlayınca dışarı arkadaşımla buluşmaya gitmek bile bana bir ödül gibi sunulunca hayatımdaki insanda devamlı beni görmezden gelip arka plana atınca çok kötü oldum kendime zarar vermeye kadar düşündüm çünkü haykırsam da kendimi dövsemde beni anlayan kimse yok. Neyse beni aradı konuşunca yine yumusadim ona karşı ama bunca zaman beni devamlı oteledi arka plana attı her zaman bahanesi var hep stresli hep işi var sadece kendi işi yok çevresinin işi de var ve ben hep bekleyen tarafım hem idare ediyorum bu durumu.Bu 1 haftadır evdeydi bir 10 15 dk bile konuşamadık gün içinde düşünün. Bana hak veriyor özür diliyor. Ama devamlı beni geri plana atması devamlı işi olması ya kendinin ya başkalarının işi olur gider yardım eder vs. Yani kısaca hep meşgul hep işi var hep bahanesi var birgun zaman ayirirsa birkaç gün ayırmaz düzenli istikrarlı konuşamıyoruz. Son zamanlarda ev derdine düştü anlıyorum ama tatile geldi bir hafta benimle konuşmadı sonra bana diyor ki ben kizgindim sana ben tatile buraya geliyorum kaç kere söyledim 1 2 saatte olsa buluşalım gelmedin dedi o yüzden kızdım dedi. Evet söyledi geçtiğimiz salı günü demişti ama bayrama var 3 gün bütün evin işi bana bakıyor mecburen gidemezdim o da ona sinirlenip o günden beri bana böyle yapmış birde ev işiyle uğraşıyormuş çok stresliymiş para denklestiremiyormus vs ama artık ne kadar sevsem de yapamıyorum beklemekten bekletilmekten başkaları yüzünden arka plana atilmaktan yorulmuşum evet cok seviyorum kiyamiyorum ama bitmişim şuan engelli hala 2 saat bana dil döktü sizce ne yapmalıyım 😔İlişkim var ama yalnızım tekim ne bileyim insan niye böyle yapar bilmiyorum niye zaman ayirmaktan bu kadar aciz olur her zamn her zaman nasıl işi olur işi varsa bile o iş dışında biraz uykusundan feragat edemez mi ne kadar yorulsa da

Siz en son ne zaman yüz yüze geldiniz Allah aşkına. Konuşarak, telefondan ilişki ne kadar yürütülür. Adam olduğun şehre gelip, görüşmek istemiş, seninle yüz yüze görüşmek istemiş gereksiz bahaneler sunmuşsun. Adamı sevsen, azıcık hevesin olur görüşür, buluşurdun.

Olmayan ilişkileri varmış gibi yaşıyorsunuz çok şaşırıyorum okudukça. Sevmediğiniz, görmek istemediğiniz adamlarla neden sevgilisiniz?

İnsanın azıcık hevesi, tatlı telaşı olur ilişkideyken.
 
Siz en son ne zaman yüz yüze geldiniz Allah aşkına. Konuşarak, telefondan ilişki ne kadar yürütülür. Adam olduğun şehre gelip, görüşmek istemiş, seninle yüz yüze görüşmek istemiş gereksiz bahaneler sunmuşsun. Adamı sevsen, azıcık hevesin olur görüşür, buluşurdun.

Olmayan ilişkileri varmış gibi yaşıyorsunuz çok şaşırıyorum okudukça. Sevmediğiniz, görmek istemediğiniz adamlarla neden sevgilisiniz?

İnsanın azıcık hevesi, tatlı telaşı olur ilişkideyken.
Galiba ona fazla nazlaniyorum bilmiyorum fazla nazlanip usanirsa naparım onu da bilmiyorum hayattan bezmiş gibiyim bu ona da yansıyor işte. Buarada gitmeme nedenim biraz da sinir olmuştum Ya aslında ben gerçekten bu konuda haklıyım bu az konuşma konusunda ama işte bunu yanlış zamanda dolup patladım şuan o gerçekten stresli bir iş yapıyor her yönden stresli hastalandı falan bende ramazanda geldiğinde gidecektim ne yazık ki inat oldu onun öncesinde pek konusamamistik sinir olmuştum birkaç şeye ondan gitmedim bayramın ilk günü de çağırdı ama ilk günü misafir vs geliyor diye olmaz dedim sonraki bir iki günde onun işi çıktı zaten
 
Back
X