Boşanıyoruz ve nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum

Kiralık evde ne düzen bozmamasi bacım? Al bebeni çık git ailenin evine. Ne güzel arkandalarmış. 3 aylık bebeği kimse annesinden alamaz. Ha bu herif alsa bile 3 gün sonra bakamaz geri getirir merak etme. Ayyaş işe yaramazın teki, sanki derdi evlat mi ki zorluğuna katlansın . Maksat sana eziyet etmek, korkutmak.
Milletin ne dediğini de umursama. Aldatan alkolik eşi boşadin diye sana laf eden nasıl bir kafa anlamak mümkün değil. İnsanların kendine saygısı yok, kendilerine kıymet vermiyorlar diye herkesi de öyle zannediyorlar.
 
Aile mahkemesinden uzaklaştırma talep edebilirsiniz evde de sizin oturmak istediğinizi yazarsınız. Tabi geçerli nedenlerinin varsa. Eşinizi gönderir polis evden. Kilidi degistirirsiniz.
 
Kiralık ev ise tabiki ayrılın oradan. Kirayı kim ödeyecek, ayrıca boşanma evresi üç aylık bebek, ailenizin yanında olmak daha iyi olur. Bebekle yalnız kalmak sağlıklı evlilikte bile zor
 
Çocuğu almak için herşeyi yapacak ta kendi mi emzirecek 3 aylık yavruyu.
 
Yahu 3 aylık çocuğu kaç saat alabilecek bu erkeklerin kendini bişey sanması bırakın alsın. Siz de kendinize iyi bir avukat bulun, haklarınızı öğrenin. Kontrat onun üstüne olsa dahi sizin o evde oturma hakkınız var bildiğim kadarıyla. Bunu teyit edin, atmanız gereken adımları avukat söyler. Anlaşmalıya ok ise zaten daha kolay, ama yokuş yapacaksa da tedbir nafakası talep edin yolunuza bakın. Lohusa karısına acımayan insan merhametsizdir, siz de hiç merhamet etmeyin. Eğer aileniz destekleyici yapıdaysa onların da desteğini alın. Şu güzelim günlerinizi zaten heba etmiş, daha fazla yıpratmayın kendinizi.
Sebeplerinizi bilmiyorum ama lohusayken yapıcı olmayan bir adamın haklılık payı olacağını sanmıyorum
 
Bence iyi düşünmüşsün düzenini bozma. Maddi durumum da var diyorsun.

Ailen yardımcı olacaksa gelip evde bebek bakımına yardım etsinler.
 

3 aylık bebeğin nesini alacakmış yanına, neyin velayetini alacakmış. Allah aşkına inanmayın şunlara ya, düzen bozmak zor ama eğer o gitsin istiyorsanız, açın davayı aile konutunun size özgülenmesini isteyin, adam için de uzaklaştırma alın olsun bitsin
 
Maalesef alkol hem geçmeyen hem de zamanla derecesi artan bir şey Ben 10 yıllık evliyim az az almadım alkol şimdi haftanın her günü alınıyor Normalde sinirli olan bir insan Alkol alınca 10 kat sinirli oluyor ama alkol almadığında sesini bile zor duyarsınız öyle bir insan ama alkol aldığında başka bir insan oluyor beni hep tutan o sesinin çıkmamış hali bana ve çocukların olan düşkünlüğü oldu ama çocukların yanında hakaret ve şiddet olması ve çocukların buna şahit olması beni mahvetti şu an boşanma aşamasındayım ve kendimi çok değersiz ne işe yaramaz hissediyorum bir işim gücüm yok Ben de nasıl bir yol çizeceğimi bilmiyorum ailem arkamda 10.000 nafaka veriyor eşim İki çocuğum var ikisinin de okul masraflarını karşılayacak oturduğumuz ev kendimizin o evde omurilik oturabilirsin evlenirsen satarım yarısını alırım diyor Ama ben bu evde durmayı hiç istemiyorum ailemin yanına gitmek istiyorum bir yandan da sizin gibi düzenimi bozmak istemiyorum çok zor bir durum seni çok iyi anlıyorum arkadaşım
 
Mecburen geldim ailemin yanına 20 gün oluyor 20 gün boyunca ne eşim ne ailesinde bi adım olmadı sadece 1 gün önce ailesi geldi dön diye ve eşim ondan sonra çocuk için barışalım dedi 20 gündür adım atmadı özür dilemedi ama bende tamamen bitti geri dönüşü yok avutkatla görüştüm
 
Ne işiniz var iki çocukla ailenizin yanında adam düzeni size bırakmış sıkıntısız bu çok iyi bakın konu sahibine, çocukların alıştığı düzen var,kendi düzenin varken neden bir evin bir odasına mahkum olasın ki
 
sen de gittin üstüne böyle bi adamdan çocuk yaptın afferriiinn sanaaaa
 
Oğlum biraz küçük bir iş bulamadım diye atanmaya çalışıyorum Bir de o sebeplerden ötürü
 
`