- Katılım
- 1 Mart 2014
- Mesajlar
- 1.446
- Emoji Skoru
- 3.329
- Puanlar
- 333
- Konu Sahibi aslanannes
-
- #21
Aile mahkemesinden uzaklaştırma talep edebilirsiniz evde de sizin oturmak istediğinizi yazarsınız. Tabi geçerli nedenlerinin varsa. Eşinizi gönderir polis evden. Kilidi degistirirsiniz.3 yıllık evliyiz 3 aylık bebeğim var ve boşanma kararı aldım bitik durumdayım devam edemiyorum eşimde asla düzelme umudu yok çünkü hatalarını asla görmüyor günlerdir hatta aylardır deli gibiyim lohusalığım herşeyim zehir oldu ama boşanmak istediğim için ben suçluyum beni buna mecbur bırakanlar asla suçlu değil. Eşim artık kabul etti boşanmayı ama nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum ailem arkamda gel diyorlar ama evimi düzenimi bırakmak istemiyorum eşim ben gitmem diyor boşanmak isteyen benmişim ben gidecekmişim çocuğu almak için de elinden geleni yapacakmış ailemin yanına gitsem ayrı dert tüm düzenimi bozacağım ama oda gitmiyor babama daha söylemedim 1 dakika tutmaz burda işler çirkinleşmesin bayramın ilk gününü çocuğuyla geçirsin istiyorum ama ben gitmek istemiyorum bu sefer sen gelme çocuğumu alırım diyor delirmek üzereyim
Çocuğu almak için herşeyi yapacak ta kendi mi emzirecek 3 aylık yavruyu.3 yıllık evliyiz 3 aylık bebeğim var ve boşanma kararı aldım bitik durumdayım devam edemiyorum eşimde asla düzelme umudu yok çünkü hatalarını asla görmüyor günlerdir hatta aylardır deli gibiyim lohusalığım herşeyim zehir oldu ama boşanmak istediğim için ben suçluyum beni buna mecbur bırakanlar asla suçlu değil. Eşim artık kabul etti boşanmayı ama nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum ailem arkamda gel diyorlar ama evimi düzenimi bırakmak istemiyorum eşim ben gitmem diyor boşanmak isteyen benmişim ben gidecekmişim çocuğu almak için de elinden geleni yapacakmış ailemin yanına gitsem ayrı dert tüm düzenimi bozacağım ama oda gitmiyor babama daha söylemedim 1 dakika tutmaz burda işler çirkinleşmesin bayramın ilk gününü çocuğuyla geçirsin istiyorum ama ben gitmek istemiyorum bu sefer sen gelme çocuğumu alırım diyor delirmek üzereyim
Yahu 3 aylık çocuğu kaç saat alabilecek bu erkeklerin kendini bişey sanması3 yıllık evliyiz 3 aylık bebeğim var ve boşanma kararı aldım bitik durumdayım devam edemiyorum eşimde asla düzelme umudu yok çünkü hatalarını asla görmüyor günlerdir hatta aylardır deli gibiyim lohusalığım herşeyim zehir oldu ama boşanmak istediğim için ben suçluyum beni buna mecbur bırakanlar asla suçlu değil. Eşim artık kabul etti boşanmayı ama nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum ailem arkamda gel diyorlar ama evimi düzenimi bırakmak istemiyorum eşim ben gitmem diyor boşanmak isteyen benmişim ben gidecekmişim çocuğu almak için de elinden geleni yapacakmış ailemin yanına gitsem ayrı dert tüm düzenimi bozacağım ama oda gitmiyor babama daha söylemedim 1 dakika tutmaz burda işler çirkinleşmesin bayramın ilk gününü çocuğuyla geçirsin istiyorum ama ben gitmek istemiyorum bu sefer sen gelme çocuğumu alırım diyor delirmek üzereyim
Çalışıyorum ev kira düzenimi bırakmak istemiyorum sadece ailem arkamda eşim de kabul etti boşanmayı istedi değil ama çünkü hatası olmadığını düşünüyor. Bayramı bebekle geçirmesini istemiyorum ben gelmezsem bile bayramda çocuğu yanında olacakmış düşman olmak istemiyorum çirkinleşmek istemiyorum eş olmayı beceremedik anne babalığımız kalsın istiyorum dediğiniz gibi o kadar çıkmazdayım ki
Mecburen geldim ailemin yanına 20 gün oluyor 20 gün boyunca ne eşim ne ailesinde bi adım olmadı sadece 1 gün önce ailesi geldi dön diye ve eşim ondan sonra çocuk için barışalım dedi 20 gündür adım atmadı özür dilemedi ama bende tamamen bitti geri dönüşü yok avutkatla görüştümMaalesef alkol hem geçmeyen hem de zamanla derecesi artan bir şey Ben 10 yıllık evliyim az az almadım alkol şimdi haftanın her günü alınıyor Normalde sinirli olan bir insan Alkol alınca 10 kat sinirli oluyor ama alkol almadığında sesini bile zor duyarsınız öyle bir insan ama alkol aldığında başka bir insan oluyor beni hep tutan o sesinin çıkmamış hali bana ve çocukların olan düşkünlüğü oldu ama çocukların yanında hakaret ve şiddet olması ve çocukların buna şahit olması beni mahvetti şu an boşanma aşamasındayım ve kendimi çok değersiz ne işe yaramaz hissediyorum bir işim gücüm yok Ben de nasıl bir yol çizeceğimi bilmiyorum ailem arkamda 10.000 nafaka veriyor eşim İki çocuğum var ikisinin de okul masraflarını karşılayacak oturduğumuz ev kendimizin o evde omurilik oturabilirsin evlenirsen satarım yarısını alırım diyor Ama ben bu evde durmayı hiç istemiyorum ailemin yanına gitmek istiyorum bir yandan da sizin gibi düzenimi bozmak istemiyorum çok zor bir durum seni çok iyi anlıyorum arkadaşım
Ne işiniz var iki çocukla ailenizin yanında adam düzeni size bırakmış sıkıntısız bu çok iyi bakın konu sahibine, çocukların alıştığı düzen var,kendi düzenin varken neden bir evin bir odasına mahkum olasın kiMaalesef alkol hem geçmeyen hem de zamanla derecesi artan bir şey Ben 10 yıllık evliyim az az almadım alkol şimdi haftanın her günü alınıyor Normalde sinirli olan bir insan Alkol alınca 10 kat sinirli oluyor ama alkol almadığında sesini bile zor duyarsınız öyle bir insan ama alkol aldığında başka bir insan oluyor beni hep tutan o sesinin çıkmamış hali bana ve çocukların olan düşkünlüğü oldu ama çocukların yanında hakaret ve şiddet olması ve çocukların buna şahit olması beni mahvetti şu an boşanma aşamasındayım ve kendimi çok değersiz ne işe yaramaz hissediyorum bir işim gücüm yok Ben de nasıl bir yol çizeceğimi bilmiyorum ailem arkamda 10.000 nafaka veriyor eşim İki çocuğum var ikisinin de okul masraflarını karşılayacak oturduğumuz ev kendimizin o evde omurilik oturabilirsin evlenirsen satarım yarısını alırım diyor Ama ben bu evde durmayı hiç istemiyorum ailemin yanına gitmek istiyorum bir yandan da sizin gibi düzenimi bozmak istemiyorum çok zor bir durum seni çok iyi anlıyorum arkadaşım
sen de gittin üstüne böyle bi adamdan çocuk yaptın afferriiinn sanaaaaEş evlilik sorumluluğunu hala alamadı şöyle özetleyeyim 3 senedir duş başlığı kırık bu kadar alakalı yani yoruldum düzeltmeye çalıştıkça çocuk oldu yine bi değişiklik yok daha önceden yaptıklarını hazmedemiyorum hala asla arkamda durmuyor
Madem maddi durumum iyi bıraktı git ben olsaydım hiç ona minnet etmezdim.Yeni hayat kurardımMaddi olarak çok şükür iyi durumdayım
Oğlum biraz küçük bir iş bulamadım diye atanmaya çalışıyorum Bir de o sebeplerden ötürüNe işiniz var iki çocukla ailenizin yanında adam düzeni size bırakmış sıkıntısız bu çok iyi bakın konu sahibine, çocukların alıştığı düzen var,kendi düzenin varken neden bir evin bir odasına mahkum olasın ki