- Katılım
- 7 Mart 2023
- Mesajlar
- 17
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 16
- Yaş
- 30
Merhaba arkadaşlar ben 4 senedir evliyim. Eşimin evlendiğim günden beri psikolojik şiddeti ile mücadele ediyorum. Biz evlendik çok seviyorduk birbirimizi . Neyse evlendiğim günden itibaren psikolojik şiddet başladı . Mesela asla 4 senedir ben bir şeyi anlattığımda beni hiç dinlemedi . Yani ben ona küçük bir şey anlatmak istiyorum diyelim boş boş telefonuna bakar yada ben anlatıyorum mesela - neyse canım ben maçımı izleyeyim der anlatırken konunun ortasında gider - lavaboya gidecem der konuşurken ben gider - bana hiç bir soru sormaz - ben ona çocukluğunu sorarım anlatır mesela yada bildiği bir şey sorarrım konuşur - ama ben hiç onun bana bir şey sorup anlattırdığını bilmiyorum - hatta konuyu uzatırsam kısa kesmem gerektiğini başının çok ağrıdığını söyler gülerek halbuki zaten bir cümle yeni etmişimdir . Sadece onun konuştuğu bir evlilik neyse . Biz bir yere oturmaya yemeğe gittik diyelim 10 dakika geçmez yemeğin yarısında migrenim tuttu der kalkarız . Önceden bu insani geliyordu ama sonra bilerek yaptığını düşünmeye başladım 1 sene içinde diyelim 3 kere onun talebiyle yemeğe gittik ben hazırlandım . Üçündede 10dakika içinde yemek yarım kalkıyoruz migrenim tuttu diyor . Son 6 aydır işsizim 13 yıllık mesleğimden istifa edip bu mesleği yapmama kararı aldım . Evdeyim ve artık yapılanlar daha ağır geliyor. Bir yere giderim mesela ben söylemesem merak etmez sormaz . Aldatıldım bir kere gittim ev tuttum ama işsizdim o süreçte kendim döndüm( annem babam boşandı başkasıyla evliler evlerinde yaşayamam bunu da biliyor arkamda kimsem yok . Mesela evde çeşit çeşit elbise Süsleniirim evde bir kere görmez . Sevmiyor yani konunun özeti .Neyse boşanmak istiyorum çocuk yok . Ama şuan 13 yıllık kırumsal mesleğimden istifa ettim bu kadar tecrübe eğitimle küçük bir işte çalışırsam ki denedim kısa bir süre iyice psikolojim bozuldu . O yüzden kurumsal şirketlere iş te başvuruları yaptım büyük şirketlere ama hiç dönüş olmadı birinden bile yüksek lisansım var eğitimim var oyuzden büyük bir şirkette kendi seviyemde insanlarla çalışmak istiyorum ama dönmüyorlar . Oyuzden kafamı toplayıp boşanamak istiyorum kafamı ve maddi özgürlüğümü elime alıp ondan tek celsede boşanacağım onun sürekli eleştirip beni küçümsemesi beni mahvetti . Çıkmazdayım . İş için dönmüyorlar allahım deyip yalvarıyorum iş bulayım birazcık kafamı toplayıp ev falan tutarım . Duha süresi okuyorum inşirah okuyorum çekmediğim Esma kalmadı . Dayanacak gücüm de kalmadı . Lütfen bana mantıklı , dalga geçmeyecek insanlar yorum ve nasıl hareket etmem gerektiği bu süreci yaşayan varsa nasıl hallettiğini yazarsa sevinirim belki bir ihtimal bir fikir edinirim