• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Boşanmak istiyorum yapamıyorum

rosalinxx

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Mart 2023
Mesajlar
17
Emoji Skoru
4
Puanlar
16
Yaş
30
Merhaba arkadaşlar ben 4 senedir evliyim. Eşimin evlendiğim günden beri psikolojik şiddeti ile mücadele ediyorum. Biz evlendik çok seviyorduk birbirimizi . Neyse evlendiğim günden itibaren psikolojik şiddet başladı . Mesela asla 4 senedir ben bir şeyi anlattığımda beni hiç dinlemedi . Yani ben ona küçük bir şey anlatmak istiyorum diyelim boş boş telefonuna bakar yada ben anlatıyorum mesela - neyse canım ben maçımı izleyeyim der anlatırken konunun ortasında gider - lavaboya gidecem der konuşurken ben gider - bana hiç bir soru sormaz - ben ona çocukluğunu sorarım anlatır mesela yada bildiği bir şey sorarrım konuşur - ama ben hiç onun bana bir şey sorup anlattırdığını bilmiyorum - hatta konuyu uzatırsam kısa kesmem gerektiğini başının çok ağrıdığını söyler gülerek halbuki zaten bir cümle yeni etmişimdir . Sadece onun konuştuğu bir evlilik neyse . Biz bir yere oturmaya yemeğe gittik diyelim 10 dakika geçmez yemeğin yarısında migrenim tuttu der kalkarız . Önceden bu insani geliyordu ama sonra bilerek yaptığını düşünmeye başladım 1 sene içinde diyelim 3 kere onun talebiyle yemeğe gittik ben hazırlandım . Üçündede 10dakika içinde yemek yarım kalkıyoruz migrenim tuttu diyor . Son 6 aydır işsizim 13 yıllık mesleğimden istifa edip bu mesleği yapmama kararı aldım . Evdeyim ve artık yapılanlar daha ağır geliyor. Bir yere giderim mesela ben söylemesem merak etmez sormaz . Aldatıldım bir kere gittim ev tuttum ama işsizdim o süreçte kendim döndüm( annem babam boşandı başkasıyla evliler evlerinde yaşayamam bunu da biliyor arkamda kimsem yok . Mesela evde çeşit çeşit elbise Süsleniirim evde bir kere görmez . Sevmiyor yani konunun özeti .Neyse boşanmak istiyorum çocuk yok . Ama şuan 13 yıllık kırumsal mesleğimden istifa ettim bu kadar tecrübe eğitimle küçük bir işte çalışırsam ki denedim kısa bir süre iyice psikolojim bozuldu . O yüzden kurumsal şirketlere iş te başvuruları yaptım büyük şirketlere ama hiç dönüş olmadı birinden bile yüksek lisansım var eğitimim var oyuzden büyük bir şirkette kendi seviyemde insanlarla çalışmak istiyorum ama dönmüyorlar . Oyuzden kafamı toplayıp boşanamak istiyorum kafamı ve maddi özgürlüğümü elime alıp ondan tek celsede boşanacağım onun sürekli eleştirip beni küçümsemesi beni mahvetti . Çıkmazdayım . İş için dönmüyorlar allahım deyip yalvarıyorum iş bulayım birazcık kafamı toplayıp ev falan tutarım . Duha süresi okuyorum inşirah okuyorum çekmediğim Esma kalmadı . Dayanacak gücüm de kalmadı . Lütfen bana mantıklı , dalga geçmeyecek insanlar yorum ve nasıl hareket etmem gerektiği bu süreci yaşayan varsa nasıl hallettiğini yazarsa sevinirim belki bir ihtimal bir fikir edinirim
 
Ruh sağlığınız için bir an önce boşanmalısınız.Tavsiyem bu dönemde size denk insanlarla aynı ortamda olmayı dilemekten önce işte çalışmaya maddi kazanç gözüyle bakmanız ve çok seçici olmadan bir an önce iş bulmanız.Boşanırken her şeyden önce ekonomik özgürlüğe ihtiyacınız olacak çünkü.Allah yardımcınız olsun.
 
Merhaba arkadaşlar ben 4 senedir evliyim. Eşimin evlendiğim günden beri psikolojik şiddeti ile mücadele ediyorum. Biz evlendik çok seviyorduk birbirimizi . Neyse evlendiğim günden itibaren psikolojik şiddet başladı . Mesela asla 4 senedir ben bir şeyi anlattığımda beni hiç dinlemedi . Yani ben ona küçük bir şey anlatmak istiyorum diyelim boş boş telefonuna bakar yada ben anlatıyorum mesela - neyse canım ben maçımı izleyeyim der anlatırken konunun ortasında gider - lavaboya gidecem der konuşurken ben gider - bana hiç bir soru sormaz - ben ona çocukluğunu sorarım anlatır mesela yada bildiği bir şey sorarrım konuşur - ama ben hiç onun bana bir şey sorup anlattırdığını bilmiyorum - hatta konuyu uzatırsam kısa kesmem gerektiğini başının çok ağrıdığını söyler gülerek halbuki zaten bir cümle yeni etmişimdir . Sadece onun konuştuğu bir evlilik neyse . Biz bir yere oturmaya yemeğe gittik diyelim 10 dakika geçmez yemeğin yarısında migrenim tuttu der kalkarız . Önceden bu insani geliyordu ama sonra bilerek yaptığını düşünmeye başladım 1 sene içinde diyelim 3 kere onun talebiyle yemeğe gittik ben hazırlandım . Üçündede 10dakika içinde yemek yarım kalkıyoruz migrenim tuttu diyor . Son 6 aydır işsizim 13 yıllık mesleğimden istifa edip bu mesleği yapmama kararı aldım . Evdeyim ve artık yapılanlar daha ağır geliyor. Bir yere giderim mesela ben söylemesem merak etmez sormaz . Aldatıldım bir kere gittim ev tuttum ama işsizdim o süreçte kendim döndüm( annem babam boşandı başkasıyla evliler evlerinde yaşayamam bunu da biliyor arkamda kimsem yok . Mesela evde çeşit çeşit elbise Süsleniirim evde bir kere görmez . Sevmiyor yani konunun özeti .Neyse boşanmak istiyorum çocuk yok . Ama şuan 13 yıllık kırumsal mesleğimden istifa ettim bu kadar tecrübe eğitimle küçük bir işte çalışırsam ki denedim kısa bir süre iyice psikolojim bozuldu . O yüzden kurumsal şirketlere iş te başvuruları yaptım büyük şirketlere ama hiç dönüş olmadı birinden bile yüksek lisansım var eğitimim var oyuzden büyük bir şirkette kendi seviyemde insanlarla çalışmak istiyorum ama dönmüyorlar . Oyuzden kafamı toplayıp boşanamak istiyorum kafamı ve maddi özgürlüğümü elime alıp ondan tek celsede boşanacağım onun sürekli eleştirip beni küçümsemesi beni mahvetti . Çıkmazdayım . İş için dönmüyorlar allahım deyip yalvarıyorum iş bulayım birazcık kafamı toplayıp ev falan tutarım . Duha süresi okuyorum inşirah okuyorum çekmediğim Esma kalmadı . Dayanacak gücüm de kalmadı . Lütfen bana mantıklı , dalga geçmeyecek insanlar yorum ve nasıl hareket etmem gerektiği bu süreci yaşayan varsa nasıl hallettiğini yazarsa sevinirim belki bir ihtimal bir fikir edinirim
Evinizden neden çıkıyorsunuz? Boşanacaksanız açın davanızı eşiniz gitsin evden.Nerede kalırsa kalsın.Siz düzeninizi bozmayın. İş seçme lüksünüz yok şu an.Çalışın rahatça devam edin hayatınıza.
 
Ruh sağlığınız için bir an önce boşanmalısınız.Tavsiyem bu dönemde size denk insanlarla aynı ortamda olmayı dilemekten önce işte çalışmaya maddi kazanç gözüyle bakmanız ve çok seçici olmadan bir an önce iş bulmanız.Boşanırken her şeyden önce ekonomik özgürlüğe ihtiyacınız olacak çünkü.Allah yardımcınız olsun.
Teşekkür ederim . Dikkate alacağım
 
Evinizden neden çıkıyorsunuz? Boşanacaksanız açın davanızı eşiniz gitsin evden.Nerede kalırsa kalsın.Siz düzeninizi bozmayın. İş seçme lüksünüz yok şu an.Çalışın rahatça devam edin hayatınıza.
 
Aile apartmanı annesi babası alt kat üst kat diğerleri . Yani kalamıyorum evde maalesef. İş konusunda haklısınız
 
Merhaba arkadaşlar ben 4 senedir evliyim. Eşimin evlendiğim günden beri psikolojik şiddeti ile mücadele ediyorum. Biz evlendik çok seviyorduk birbirimizi . Neyse evlendiğim günden itibaren psikolojik şiddet başladı . Mesela asla 4 senedir ben bir şeyi anlattığımda beni hiç dinlemedi . Yani ben ona küçük bir şey anlatmak istiyorum diyelim boş boş telefonuna bakar yada ben anlatıyorum mesela - neyse canım ben maçımı izleyeyim der anlatırken konunun ortasında gider - lavaboya gidecem der konuşurken ben gider - bana hiç bir soru sormaz - ben ona çocukluğunu sorarım anlatır mesela yada bildiği bir şey sorarrım konuşur - ama ben hiç onun bana bir şey sorup anlattırdığını bilmiyorum - hatta konuyu uzatırsam kısa kesmem gerektiğini başının çok ağrıdığını söyler gülerek halbuki zaten bir cümle yeni etmişimdir . Sadece onun konuştuğu bir evlilik neyse . Biz bir yere oturmaya yemeğe gittik diyelim 10 dakika geçmez yemeğin yarısında migrenim tuttu der kalkarız . Önceden bu insani geliyordu ama sonra bilerek yaptığını düşünmeye başladım 1 sene içinde diyelim 3 kere onun talebiyle yemeğe gittik ben hazırlandım . Üçündede 10dakika içinde yemek yarım kalkıyoruz migrenim tuttu diyor . Son 6 aydır işsizim 13 yıllık mesleğimden istifa edip bu mesleği yapmama kararı aldım . Evdeyim ve artık yapılanlar daha ağır geliyor. Bir yere giderim mesela ben söylemesem merak etmez sormaz . Aldatıldım bir kere gittim ev tuttum ama işsizdim o süreçte kendim döndüm( annem babam boşandı başkasıyla evliler evlerinde yaşayamam bunu da biliyor arkamda kimsem yok . Mesela evde çeşit çeşit elbise Süsleniirim evde bir kere görmez . Sevmiyor yani konunun özeti .Neyse boşanmak istiyorum çocuk yok . Ama şuan 13 yıllık kırumsal mesleğimden istifa ettim bu kadar tecrübe eğitimle küçük bir işte çalışırsam ki denedim kısa bir süre iyice psikolojim bozuldu . O yüzden kurumsal şirketlere iş te başvuruları yaptım büyük şirketlere ama hiç dönüş olmadı birinden bile yüksek lisansım var eğitimim var oyuzden büyük bir şirkette kendi seviyemde insanlarla çalışmak istiyorum ama dönmüyorlar . Oyuzden kafamı toplayıp boşanamak istiyorum kafamı ve maddi özgürlüğümü elime alıp ondan tek celsede boşanacağım onun sürekli eleştirip beni küçümsemesi beni mahvetti . Çıkmazdayım . İş için dönmüyorlar allahım deyip yalvarıyorum iş bulayım birazcık kafamı toplayıp ev falan tutarım . Duha süresi okuyorum inşirah okuyorum çekmediğim Esma kalmadı . Dayanacak gücüm de kalmadı . Lütfen bana mantıklı , dalga geçmeyecek insanlar yorum ve nasıl hareket etmem gerektiği bu süreci yaşayan varsa nasıl hallettiğini yazarsa sevinirim belki bir ihtimal bir fikir edinirim
Aldatılıp geri mi döndünüz??
 
6 ay bence çok uzun bir süre değil, bu süreçte spor yada kursa gidebilirsiniz. Umarım en kısa zamanda istediğiniz gibi bir iş bulursunuz.
 
6 ay bence çok uzun bir süre değil, bu süreçte spor yada kursa gidebilirsiniz. Umarım en kısa zamanda istediğiniz gibi bir iş bulursunuz.
Teşekkür ederim dikkate alacağım. Umarım
 
Merhaba arkadaşlar ben 4 senedir evliyim. Eşimin evlendiğim günden beri psikolojik şiddeti ile mücadele ediyorum. Biz evlendik çok seviyorduk birbirimizi . Neyse evlendiğim günden itibaren psikolojik şiddet başladı . Mesela asla 4 senedir ben bir şeyi anlattığımda beni hiç dinlemedi . Yani ben ona küçük bir şey anlatmak istiyorum diyelim boş boş telefonuna bakar yada ben anlatıyorum mesela - neyse canım ben maçımı izleyeyim der anlatırken konunun ortasında gider - lavaboya gidecem der konuşurken ben gider - bana hiç bir soru sormaz - ben ona çocukluğunu sorarım anlatır mesela yada bildiği bir şey sorarrım konuşur - ama ben hiç onun bana bir şey sorup anlattırdığını bilmiyorum - hatta konuyu uzatırsam kısa kesmem gerektiğini başının çok ağrıdığını söyler gülerek halbuki zaten bir cümle yeni etmişimdir . Sadece onun konuştuğu bir evlilik neyse . Biz bir yere oturmaya yemeğe gittik diyelim 10 dakika geçmez yemeğin yarısında migrenim tuttu der kalkarız . Önceden bu insani geliyordu ama sonra bilerek yaptığını düşünmeye başladım 1 sene içinde diyelim 3 kere onun talebiyle yemeğe gittik ben hazırlandım . Üçündede 10dakika içinde yemek yarım kalkıyoruz migrenim tuttu diyor . Son 6 aydır işsizim 13 yıllık mesleğimden istifa edip bu mesleği yapmama kararı aldım . Evdeyim ve artık yapılanlar daha ağır geliyor. Bir yere giderim mesela ben söylemesem merak etmez sormaz . Aldatıldım bir kere gittim ev tuttum ama işsizdim o süreçte kendim döndüm( annem babam boşandı başkasıyla evliler evlerinde yaşayamam bunu da biliyor arkamda kimsem yok . Mesela evde çeşit çeşit elbise Süsleniirim evde bir kere görmez . Sevmiyor yani konunun özeti .Neyse boşanmak istiyorum çocuk yok . Ama şuan 13 yıllık kırumsal mesleğimden istifa ettim bu kadar tecrübe eğitimle küçük bir işte çalışırsam ki denedim kısa bir süre iyice psikolojim bozuldu . O yüzden kurumsal şirketlere iş te başvuruları yaptım büyük şirketlere ama hiç dönüş olmadı birinden bile yüksek lisansım var eğitimim var oyuzden büyük bir şirkette kendi seviyemde insanlarla çalışmak istiyorum ama dönmüyorlar . Oyuzden kafamı toplayıp boşanamak istiyorum kafamı ve maddi özgürlüğümü elime alıp ondan tek celsede boşanacağım onun sürekli eleştirip beni küçümsemesi beni mahvetti . Çıkmazdayım . İş için dönmüyorlar allahım deyip yalvarıyorum iş bulayım birazcık kafamı toplayıp ev falan tutarım . Duha süresi okuyorum inşirah okuyorum çekmediğim Esma kalmadı . Dayanacak gücüm de kalmadı . Lütfen bana mantıklı , dalga geçmeyecek insanlar yorum ve nasıl hareket etmem gerektiği bu süreci yaşayan varsa nasıl hallettiğini yazarsa sevinirim belki bir ihtimal bir fikir edinirim
Kendin demişsin zaten seni sevmiyor.İşinden neden ayrıldın onu anlamadım.Evliliğin başından beri böyleymiş ama sen yine de istifa etmişsin.
 
iş bulmadan
Merhaba arkadaşlar ben 4 senedir evliyim. Eşimin evlendiğim günden beri psikolojik şiddeti ile mücadele ediyorum. Biz evlendik çok seviyorduk birbirimizi . Neyse evlendiğim günden itibaren psikolojik şiddet başladı . Mesela asla 4 senedir ben bir şeyi anlattığımda beni hiç dinlemedi . Yani ben ona küçük bir şey anlatmak istiyorum diyelim boş boş telefonuna bakar yada ben anlatıyorum mesela - neyse canım ben maçımı izleyeyim der anlatırken konunun ortasında gider - lavaboya gidecem der konuşurken ben gider - bana hiç bir soru sormaz - ben ona çocukluğunu sorarım anlatır mesela yada bildiği bir şey sorarrım konuşur - ama ben hiç onun bana bir şey sorup anlattırdığını bilmiyorum - hatta konuyu uzatırsam kısa kesmem gerektiğini başının çok ağrıdığını söyler gülerek halbuki zaten bir cümle yeni etmişimdir . Sadece onun konuştuğu bir evlilik neyse . Biz bir yere oturmaya yemeğe gittik diyelim 10 dakika geçmez yemeğin yarısında migrenim tuttu der kalkarız . Önceden bu insani geliyordu ama sonra bilerek yaptığını düşünmeye başladım 1 sene içinde diyelim 3 kere onun talebiyle yemeğe gittik ben hazırlandım . Üçündede 10dakika içinde yemek yarım kalkıyoruz migrenim tuttu diyor . Son 6 aydır işsizim 13 yıllık mesleğimden istifa edip bu mesleği yapmama kararı aldım . Evdeyim ve artık yapılanlar daha ağır geliyor. Bir yere giderim mesela ben söylemesem merak etmez sormaz . Aldatıldım bir kere gittim ev tuttum ama işsizdim o süreçte kendim döndüm( annem babam boşandı başkasıyla evliler evlerinde yaşayamam bunu da biliyor arkamda kimsem yok . Mesela evde çeşit çeşit elbise Süsleniirim evde bir kere görmez . Sevmiyor yani konunun özeti .Neyse boşanmak istiyorum çocuk yok . Ama şuan 13 yıllık kırumsal mesleğimden istifa ettim bu kadar tecrübe eğitimle küçük bir işte çalışırsam ki denedim kısa bir süre iyice psikolojim bozuldu . O yüzden kurumsal şirketlere iş te başvuruları yaptım büyük şirketlere ama hiç dönüş olmadı birinden bile yüksek lisansım var eğitimim var oyuzden büyük bir şirkette kendi seviyemde insanlarla çalışmak istiyorum ama dönmüyorlar . Oyuzden kafamı toplayıp boşanamak istiyorum kafamı ve maddi özgürlüğümü elime alıp ondan tek celsede boşanacağım onun sürekli eleştirip beni küçümsemesi beni mahvetti . Çıkmazdayım . İş için dönmüyorlar allahım deyip yalvarıyorum iş bulayım birazcık kafamı toplayıp ev falan tutarım . Duha süresi okuyorum inşirah okuyorum çekmediğim Esma kalmadı . Dayanacak gücüm de kalmadı . Lütfen bana mantıklı , dalga geçmeyecek insanlar yorum ve nasıl hareket etmem gerektiği bu süreci yaşayan varsa nasıl hallettiğini yazarsa sevinirim belki bir ihtimal bir fikir edinirim
ve düzeni oturtmadan boşanmayın. Biliyorum çok zor ama kocana katlanmaya çalış dediklerini sallama takma kafana bir kulaktan girip diğerinden çıksın onun haricinde başka bir tavsiye bulamıyorum.
 
iş bulmadan
Merhaba arkadaşlar ben 4 senedir evliyim. Eşimin evlendiğim günden beri psikolojik şiddeti ile mücadele ediyorum. Biz evlendik çok seviyorduk birbirimizi . Neyse evlendiğim günden itibaren psikolojik şiddet başladı . Mesela asla 4 senedir ben bir şeyi anlattığımda beni hiç dinlemedi . Yani ben ona küçük bir şey anlatmak istiyorum diyelim boş boş telefonuna bakar yada ben anlatıyorum mesela - neyse canım ben maçımı izleyeyim der anlatırken konunun ortasında gider - lavaboya gidecem der konuşurken ben gider - bana hiç bir soru sormaz - ben ona çocukluğunu sorarım anlatır mesela yada bildiği bir şey sorarrım konuşur - ama ben hiç onun bana bir şey sorup anlattırdığını bilmiyorum - hatta konuyu uzatırsam kısa kesmem gerektiğini başının çok ağrıdığını söyler gülerek halbuki zaten bir cümle yeni etmişimdir . Sadece onun konuştuğu bir evlilik neyse . Biz bir yere oturmaya yemeğe gittik diyelim 10 dakika geçmez yemeğin yarısında migrenim tuttu der kalkarız . Önceden bu insani geliyordu ama sonra bilerek yaptığını düşünmeye başladım 1 sene içinde diyelim 3 kere onun talebiyle yemeğe gittik ben hazırlandım . Üçündede 10dakika içinde yemek yarım kalkıyoruz migrenim tuttu diyor . Son 6 aydır işsizim 13 yıllık mesleğimden istifa edip bu mesleği yapmama kararı aldım . Evdeyim ve artık yapılanlar daha ağır geliyor. Bir yere giderim mesela ben söylemesem merak etmez sormaz . Aldatıldım bir kere gittim ev tuttum ama işsizdim o süreçte kendim döndüm( annem babam boşandı başkasıyla evliler evlerinde yaşayamam bunu da biliyor arkamda kimsem yok . Mesela evde çeşit çeşit elbise Süsleniirim evde bir kere görmez . Sevmiyor yani konunun özeti .Neyse boşanmak istiyorum çocuk yok . Ama şuan 13 yıllık kırumsal mesleğimden istifa ettim bu kadar tecrübe eğitimle küçük bir işte çalışırsam ki denedim kısa bir süre iyice psikolojim bozuldu . O yüzden kurumsal şirketlere iş te başvuruları yaptım büyük şirketlere ama hiç dönüş olmadı birinden bile yüksek lisansım var eğitimim var oyuzden büyük bir şirkette kendi seviyemde insanlarla çalışmak istiyorum ama dönmüyorlar . Oyuzden kafamı toplayıp boşanamak istiyorum kafamı ve maddi özgürlüğümü elime alıp ondan tek celsede boşanacağım onun sürekli eleştirip beni küçümsemesi beni mahvetti . Çıkmazdayım . İş için dönmüyorlar allahım deyip yalvarıyorum iş bulayım birazcık kafamı toplayıp ev falan tutarım . Duha süresi okuyorum inşirah okuyorum çekmediğim Esma kalmadı . Dayanacak gücüm de kalmadı . Lütfen bana mantıklı , dalga geçmeyecek insanlar yorum ve nasıl hareket etmem gerektiği bu süreci yaşayan varsa nasıl hallettiğini yazarsa sevinirim belki bir ihtimal bir fikir edinirim
ve düzeni oturtmadan boşanmayın. Biliyorum çok zor ama kocana katlanmaya çalış dediklerini sallama takma kafana bir kulaktan girip diğerinden çıksın onun haricinde başka bir tavsiye bulamıyorum.
 
Aldatıldım bir kere gittim ev tuttum ama
O zaman boşanma davası açsaydınız tazminat almaz mıydınız, aldatmış adamı affedip dönmek yerine avukata gitmeme sebebiniz parasız olmanız mıydı? 13 senelik iş hayatınızı bitirmişsiniz. İlk günden psikolojik şiddeti olan adama güvenip iş bırakılır mı? Düğün takılarınız var mı? Ya aklım hayalim almıyor, yüksek lisans yapmış kadın böyle evlilikte işini niye nasıl bırakır? Orada da aynı hata, işyerinden memnun değilsen daha iyisini bul öyle istifa et. Herifin evinde, ailesinin binasında, tamamen güvensiz ortamda nasıl kendinizi böyle savunmasız bırakıyorsunuz? Yapılacak en mantıklı şey bence iş bulmadan, bir kaç aylık maaşı biriktirmeden boşanmamak. Bırakın o huzursuz rahatsız olsun evde.
 
Back
X