O zaman boşanma davası açsaydınız tazminat almaz mıydınız, aldatmış adamı affedip dönmek yerine avukata gitmeme sebebiniz parasız olmanız mıydı? 13 senelik iş hayatınızı bitirmişsiniz. İlk günden psikolojik şiddeti olan adama güvenip iş bırakılır mı? Düğün takılarınız var mı? Ya aklım hayalim almıyor, yüksek lisans yapmış kadın böyle evlilikte işini niye nasıl bırakır? Orada da aynı hata, işyerinden memnun değilsen daha iyisini bul öyle istifa et. Herifin evinde, ailesinin binasında, tamamen güvensiz ortamda nasıl kendinizi böyle savunmasız bırakıyorsunuz? Yapılacak en mantıklı şey bence iş bulmadan, bir kaç aylık maaşı biriktirmeden boşanmamak. Bırakın o huzursuz rahatsız