Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.