• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Canım çok sıkkın

  • Konu Sahibi Konu Sahibi 3lale
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Seçenekler arasında boşanmak ve yahut yemeğini yap corbasindan tatlisina olmamali başka ne yapmak lazım
Dalga mı geçiyorsun ya? O zaman ye dayağı otur. Ne diyelim nası bi öneri istersin? Yediğin hakaretlerden dayaklardan beyin hücrelerin ölmüş
 
Seçenekler arasında boşanmak ve yahut yemeğini yap corbasindan tatlisina olmamali başka ne yapmak lazım ? Her sorunda ya sorunu tamamen bitirmek yada sürece uymak teslim olmak var.orta yol kişinin kendi istemediginde olmaz onunda farkındayım.
Sus otur kocişinle ya bir cacık yapamazsın sen bir de kontrolsüzce üreyip çocukları mahvetmeyi bilirsiniz anca. Kendş ayaklarının ğzerinde Durmak toto ister çünkü.
 
Eski konulariniza baktim, senelerdir bir incelik yapmayan adam, surekli problem yasamissiniz. Yemek konusu mesela 3 sene once de boyle bir konunuz var, degisen sifir.
Bosanma da yok. E napcaksiniz ozaman kircaksiniz dizinizi oturcaksiniz evinizde sineye cekeceksiniz. Yapscak bir sey yok boyle gelmis boyle gider
 
Çok teşekkür ederim sağolasın.Aglattin beni bazen gerçekten şefkate ihtiyaç duyuyoruz.
şimdi ağlama zamanı değilde nasıl kurtulursun onu düşünme zamanı elin kolun bağlı farkındayım ama kurtulman lazım bu adamdan özellikle çocukların için
 
Eski konulariniza baktim, senelerdir bir incelik yapmayan adam, surekli problem yasamissiniz. Yemek konusu mesela 3 sene once de boyle bir konunuz var, degisen sifir.
Bosanma da yok. E napcaksiniz ozaman kircaksiniz dizinizi oturcaksiniz evinizde sineye cekeceksiniz. Yapscak bir sey yok boyle gelmis boyle gider
2013ten beri mutlu edemeyen, kötü davranan bir eş. Annelerinin mutsuzluğunu, yediği dayağı gören çocuklar. 13 sene geçmiş. On üç sene içinde ayrılmayı göze alsaydı şimdiye toparlamıştı bile hayatını.
Maddi sebepler desek o da yok adam asgari ücret kadın asgari ücret. Devam ettiği evliliğin bir tek kazancı yok.
Olan o cehennem evinde yaşayan çocuklara oluyor işte
 
Eşinizle ilgili geçmişten beri birçok kez dertlenmişsiniz. Her seferinde bu kişiyle olmayacağı ve ayrılmanız gerektiği söylenmiş. Yıllar geçti, şimdi yine aynı tavsiyeyi alacaksınız
Bir çorba yapmadığınız için sizi ve çocuklarınızı üzen, evi ayağa kaldıran birine karşı başka nasıl bir tavsiye verilebilir? Birisi size ben yıllardır böyle bir eşleyim bana ve çocuklarıma bunu yaşatıyor dese ona ne söylerdiniz
Keşke yıllar önce boşanma cesareti gösterebilseydiniz. Anlaşılan yıllar geçtikçe boşanmaya dair cesaretiniz kırılmış
Ama dediğimi bir düşünün çorba yapılmadığı için ortalığı ayağa kaldırıyor. İnsanız hasta olup yattığımız günler oluyor yemek yapamadığınız evi temizleyemediğiniz bir dönem gelirse sizce bu kişi size neler yaşatır. Hadi sizi geçtim çocuklarına da sakin bir baba olacağını asla düşünmüyorum. Çocuklar zaten annelerine yapılan her şeyi izleyerek büyüyorlar. Sadece kendinize yazık etmiyorsunuz o çocuklar büyüyünce mental sağlığı bozuk bireyler olacak. Siz de umarım her zaman sağlıklı olursunuz bu kişi hasta olup yatmanıza izin vermez. Bunun yaşlılığı da var. Aile gidiyor eşle kalıyorsun bu eş size yaşlandığınızda bakar mı şefkat gösterir mi... Kısaca boşanma imkanınız varsa beklemeyin
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
Boşanmayı düşünsenizmi
Çümkü hastalıklı bır adamla cocuk buyutuyorsunuz
 
İşiniz çok zor,inan üzüldüm, Allah sizin ve çocuklarınızın yardımcisi olsun ama düzeleceğini hiç sanmıyorum, böyle oruç mu tutulur? tutma. Allah kabul mu edecek?
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
Şİddetin her türlüsü var hayatınızda ve cocuklarınız maruz kalıyor
Kadınlar rehabilatasyon merkezi degiliz
ahlakı ve ibsanı davraniş sergilemeyen erkekleri düzeltelim sizde lutfen cocuklarınızla daha güvenli bir ortam sağlayın en kısa sürede onu atın gitsin kapıya
 
Seçenekler arasında boşanmak ve yahut yemeğini yap corbasindan tatlisina olmamali başka ne yapmak lazım ? Her sorunda ya sorunu tamamen bitirmek yada sürece uymak teslim olmak var.orta yol kişinin kendi istemediginde olmaz onunda farkındayım.
Hee bir de seçenekli konu öyle mi, boşan diyemiyoruz, yemeğini kendi yapsın diyemiyoruz size :)
O zaman adam haklı. Çorbasını, tatlısını yapın her gün. Eksik etmeyin sakın, lezzeti de yerinde olsun sonra tuzsuz diye falan bağırabilir ne me lazım..
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
Hadi evlenirken gerçek yüzünü göstermedi evlendiniz.
Şimdi yüzünü gördünüz neden devam ediyorsunuz?
 
Tek şiddeti avaz avaz bağırmak artık hepimiz biktik çocuklara şiddeti bu bağırmak bana onların yanında hakaretler küfür.tamam bosanayim ya sonrası hep tek başına mücadeleye gireceğim tüm hayatım boyunca ben hiç bayilmiyorum ona bugün bosanayim ya sonrasi 2 çocuk bunların okul hayatları evlilik hepsiyle ben tek başıma uğraşacağım.omur boyu bir uğraş.gercekten sapittim kaldim denir ya o haldeyim.
İyi kafanıza telefon fırlatmaya devam etsin o zaman. Çocuklara ne yapıyor Allah bilir. Bu adamdan ayrılmak zorunda kalırsam ileride ne yaparım diye hiç mi dusunmeden yaşadin bu yaşa kadar? Annen kirada değilmiş git işte yanına baban ne yapiyosa yapsın bırak dışarıda takılsın manitasiyla siz anne kız yaşayın çocuklarla. Ama yok o dayak illa yenecek hakaretler illa işitilecek...

Ayrıca hazır çorba mi içilir içinde bir sürü kimyasal var, çocuklara ne yediriyorsunuz siz ya? Çok zor sanki çorba yapmak
 
Seçenekler arasında boşanmak ve yahut yemeğini yap corbasindan tatlisina olmamali başka ne yapmak lazım ? Her sorunda ya sorunu tamamen bitirmek yada sürece uymak teslim olmak var.orta yol kişinin kendi istemediginde olmaz onunda farkındayım.
ne diyelim başka sihirli değneğimizle kocanı meleğe mi çevirelim
 
Tüm kuzenlerim le konuşuyorum kimse benim gibi yemek konusunda sıkıntıli değil kocaları iki peynir zeytin ne varsa yiyorlar bu bi acayip.bilerek mi yapıyor anlamiyorum.tum binaya rezil oluyoruz.sasirdim kaldım ya
Neye şaşırıp kalıyorsunuz? Bu adam zaten yıllardır böyleymiş ve tam da bunun gibi bir konu daha önce de açmışsınız.
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
Tuttuğu oruç kabul oluyor mu acaba hiç sanmam.Allah ıslah etsin.Çorba yerine zıkkım ye deseydiniz keşke.Allahın insanların orucuna ihtiyacı yok.Senede 1 ay tutamıyorsan tuttuğun orucu insanların burnundan getiriyorsan tutma.Allah yardımcınız olsun.
 
Allah yardımcınız olsun. Ailenizin yanına dönemez misiniz
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
konu çorba değil ki
boşanın
hayat kısa değmez
 
Tüm kuzenlerim le konuşuyorum kimse benim gibi yemek konusunda sıkıntıli değil kocaları iki peynir zeytin ne varsa yiyorlar bu bi acayip.bilerek mi yapıyor anlamiyorum.tum binaya rezil oluyoruz.sasirdim kaldım ya
Seçenekler arasında boşanmak ve yahut yemeğini yap corbasindan tatlisina olmamali başka ne yapmak lazım ? Her sorunda ya sorunu tamamen bitirmek yada sürece uymak teslim olmak var.orta yol kişinin kendi istemediginde olmaz onunda farkındayım.
Kocanızın sorunu yemek beğenmemek değil ki, sizi sevmiyor, saygı duymuyor, istemiyor. Size teca*avüz ederek birlikte oluyor.

Böyle bir insanla çözüm bulunmaz, bir an önce uzaklaşmak kurtulmak gerekir. Çocuklarınıza yazık günah.
 
Hanfendi annenizin evi var, babanızın evi var, bir de ev almışsınız eşinizle boşanırsanız onun da yarısını alacaksınız. Hiç "Evi bana vermez" falan diye kendinize bahaneler uydurmayın. Çocuklara anneniz bakıyor. Asgari ücretle dahi olsa bir işe girip, kredi çekerek bile olsa bir avukat tutup "aman anlaşmalı olsun evi o alsın başımdan gitsin" diye işin kolayına kaçmadığınız sürece öyle de güzel alırsınız ki o evin yarısını. Belki iyi kötü 1+1 ev alıp o evin kirasıyla kendinize ek gelir bile sağlarsınız. Hepten çaresiz yapayalnız değildiniz ama siz aşırı pısırıksınız. Mevcut düzeniniz berbat dahi olsa bozup çocuklarınızı daha sağlıklı bir ortamda büyütmeye bir anne nasıl cesaret edemez ben anlamıyorum. Fiziksel şiddet görüyorsunuz, cinsel şiddet görüyorsunuz, duygusal şiddet görüyorsunuz. Üstelik çocuklarınız buna şahit oluyor. Yine de boşanmak sizin için bir seçenek değil yeter ki düzeniniz bozulmasın. Ne diyelim size adamın suyuna dua okuyup içirin falan mı?
 
Back
X