• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Canım çok sıkkın

  • Konu Sahibi Konu Sahibi 3lale
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Sizin yanınızdaki lerle iyi gecinmeniz,gündüzleri oruclu geceleri ibadetle geçirmenizden hayırlıdir demiş Peygamber efendimiz.s.a.v.
Şimdi bu adamla yorumları okuduğum kadarıyla full odunluk var.utanmadan yemeği beğenmiyor,bir de şiddet.
Siz de çalışıyorsunuz,ne bu içinizdeki ozguvensizlik onu anlamıyorum.
Başkalarına rezil olunacak diye korkmak niye?
Rezil olacak olan eşiniz.
Siz niye böyle siniz.kendinizi hiç mi ifade etmiyorsunuz.ben de yoruluyorum.sen de.yemek işinde mutlaka bana yardım edeceksin diyemiyor musunuz.hem dışarının hem içeriğin yükünü yüklenmiş,...gidiyorsunuz...
Çocuklar da yıllar SONRA "ahh be anne şu adama bir karşılık veremedim,hakkını savunamadin ,diyecek,hem de sizin hayat kanunlarinizla yaşamaya alistiklarindan,bu tarz şeylerle karşılaştıklarında belki kendini savunamayacaklar...."o yüzden hiç değilse çocukların akıl sağlığı,maddi ve manevi ve mental gelişimleri için,
ONCELİKLE KONUSUN,
OLMAZSA BUYUK BİRİYLE İSTİSARE EDİN KONUSUN,
Değişim gormezseniz kendi yolunuxa bakın lütfen.
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
S…ol git dediğinde kapıyı açıp gideceksiniz. Siz neden susuyorsunuz yazık günah tuttuğu orucu Allah kabul eder mi? Tiksiniyorum böylesi insanlardan siz de ne ezilip büzülüyorsunuz Allah aşkına azıcık dik dur lütfen. Sana telefon fırlatırken siz durmuşsunuz o masayı onun kafasına çevirirdim. Tek oruç tutan sen misin pezo adam gibi ne yiyeceksen söyle derdim.
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
Kahvesine sakinleştirici koy yatsın uyusun bu çekilmez böyle
 
İsten eve geldim bugün eşimden yarım saat önce geldim.Annem bakıyor çocuklara annemin yaptığı hicbirseyi yemez.benimde bişey gelmedi aklıma kaç kez aradım acmadi telefonunu.Bende tost yaptım çay var ocakta.Geldi basbas bagiriyor niye bişey yapmadin diye aslında menemen yapacaktım yumurta bitmiş yoktu evde doğru dürüst bişey yok.Hem şunu yap demez avazı çıktığı kadar bağırıyor aptal gerizekalı hep ben mi düşüneceğim diye.Evde annem babamda var oğlum bagirtisindan korktu.bekar gezseydim ondan iyiydi.simdi yatak odasında birazdan yine çıkar sağa sola bağırır yine avaz avaz korkuyor vede çok utaniyorum.Oyle çok bağırıyorki tüm bina duyuyor diye hem utanıp hem korkuyorum.Ama aklıma bişey gelmiyor doğru düzgün biseyde yok evde.hep böyle yapiyor hem beğenmez hem şunu yap demez hemde bağırır.

Çalışıyorsun sanırım. Çalışırken neden bu çileyi çekiyorsun?
 
Böyle orucunun kabul olacağını mı sanıyor bu herif? Kimsenin şöylelere denk gelmemesi dileği ile
 
Hiçte elimi yoramam, yap çorbanı daha çok besle erini. Şaka mısınız siz ya?
 
Konu sahibi, mesajlarınızdan anladığım kadarıyla boşanmak istemiyorsunuz. Öyleyse adamla çocukların önünde tartışmaya girmek yerine adamın istediği yemekleri fazladan yapın ve dolaba atın. Ben yemeğimi iki günlük pisiririm hep, fazla olanları dondurucuya atıyorum. Dolabımda her zaman pişirilmeye hazır köfte, haşlanmış bakliyat, börek vs. olur. Çorbayı da dondurup sakladığım oluyor ama genelde çok yaparım.
Her gün yemek yapmaya useniyorsaniz en garanti ve kısa yol bu, adam degismeyecegine göre siz değişin bari.
 
Back
X