• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Canım çok sıkkın

  • Konu Sahibi Konu Sahibi 3lale
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
Seçenekler arasında boşanmak ve yahut yemeğini yap corbasindan tatlisina olmamali başka ne yapmak lazım ? Her sorunda ya sorunu tamamen bitirmek yada sürece uymak teslim olmak var.orta yol kişinin kendi istemediginde olmaz onunda farkındayım.
e ne diyelim?
ya boşan ya yemegini düzgün yap suyuna git
ayrica niye kuzenine ona buna soruyorsun ki?
bu ulkede senin gibi yanlis evlilik yapip corbayi soguk getirdi diye dayak yiyen de var esi zaten kendisi mutfaga girip yemek yapan da var. baskasinin kocasinin nasil oldugunu duysan ne olur bilsen ne olur? senin elindeki bu.
kendin secmissin, kendin üremişsin
simdi eski konularina baktim hayatin ta en basindan boyleymis.
lafa soze aldirmayip nişan atsaydin bu hayati yasamazdin mesela.
cocuksuzken ayrilip baba evine gitseydin .
ya da ilk cocugunu 2012 gibi dogurmussun o zaman hem calisiyormussun hem bebegine zaten annen bakiyormus. kocan da ayni seni sallamayan, bagiran cagiran hatta siddete yakin davranislarla tecavuz eden deccalmis. e annen yaninda, maasin var. o zaman bosansan anne evinde annen cocuguna bakmaya devam etse yine bjr sekilde gecinirdin hatta bu yillar artik buyumus cocukla prime yillarin olurdu. ama sen ne yaptin?
mayista kocanin bunca kotulugunun ustune bir de kumarbaz oldugugunu, senij paranla iddia oynadigini ogrendin temmuzda hamile kaldin, bu adama daha cok bagladin kendini.
sence sen kader kurbani misin yoksa kendin ettin kendin mi buldun?
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
Ahh canım ya.Çok üzüldüm haline.Belli ki çok korkuyorsun ondan.Çok çaresiz görünüyorsun.Sen böyle sesini çıkarmadıkça daha da kaplan kesilecek.Allah belasını versin.Resmen zulmediyor sana.
Gidemezsin büyük ihtimalle.Sana bunu yapmasına izin verme.O bağırırsa sen de bağır; kendin yap ,yeter artık de.Şiddete başvurursa kadesi indir.Kapıya polis gelirse korkar böyle itler yapamaz.Sen sindikçe o daha da çok yapacak,lütfen sinme.
 
@Kleopatra11 birbirinize emanetsiniz
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
Neden gitmiyorsunuz bırakıp neden çekiyorsunuz böyle birinin kahrını? Yahu hiç mi canınızın kıymeti yok, size de o zavallı çocuklara da yazık değil mi?
Çalışıyor musunuz kaç çocuk var?
 
Tek şiddeti avaz avaz bağırmak artık hepimiz biktik çocuklara şiddeti bu bağırmak bana onların yanında hakaretler küfür.tamam bosanayim ya sonrası hep tek başına mücadeleye gireceğim tüm hayatım boyunca ben hiç bayilmiyorum ona bugün bosanayim ya sonrasi 2 çocuk bunların okul hayatları evlilik hepsiyle ben tek başıma uğraşacağım.omur boyu bir uğraş.gercekten sapittim kaldim denir ya o haldeyim.
Ayy sinirlendirme insanı kocasız olsan daha rahat geçinirsin böyle koca çekilir mi ayrıca bu adam daha önce nasıldı hep mi böyleydi cocukslr derken kaç çocuk var böyle adamla bir de yatağa girmek ne iğrenç Yarabbim
 
Seçenekler arasında boşanmak ve yahut yemeğini yap corbasindan tatlisina olmamali başka ne yapmak lazım ? Her sorunda ya sorunu tamamen bitirmek yada sürece uymak teslim olmak var.orta yol kişinin kendi istemediginde olmaz onunda farkındayım.
Ee ne öneri verelim kocana büyü mü yap diyelim hey Allahım ya madem yorumları beğenmiyorsun niye konu açıyorsun bu konuya yapılacak tek yorum boşanmaktır mesela sen de böyle adama çocuk yapmışsın yazık be çocuklara yazık
 
Bence ailem yok babam 75 yaşında kumar bağımlısı birde bayan arkadaş bulmuş kendine onunla konuşuyor ona para gönderiyor şimdide evimi satacağım diye kuduruyor vesayet davası açtım kendisine annem desen sıkıntılı biri saf okuma yazma yok uyanık değil kardeşlerim desen babam evi satsada ondan para tirtiklasak diye düşünüyorlar.babamin vesayetini alamayim diye avukat tutmuşlar.babamin bu arada bir tane oturduğu ev var başka evi arabası tarla si hiç birşey yok evi satıp parayi yiyecek sokakta kalacak Allah tan annemin vesayeti aldım aile konutu şerhi koydurdum evi satamiyor.
Kocanıza gıkınız çıkmıyor ama babanın malına gelince çok uyanıksınız maşallah allahtan anneniz gibi saf değilsiniz!
Babanızın malına mı güvendiniz çocukları doğururken? Siz çalışmıyor musunuz? Mesleğiniz işiniz geliriniz yok mu? Eğer bunlar yoksa babadan kalma bir ev kurtarmaz sizi.
 
Neden gitmiyorsunuz bırakıp neden çekiyorsunuz böyle birinin kahrını? Yahu hiç mi canınızın kıymeti yok, size de o zavallı çocuklara da yazık değil mi?
Çalışıyor musunuz kaç çocuk var?
Canım aşırı halley çekti ya böyle kullanıcı ismi mi olur. 🥹🥹😁Konuyu böldüğüm için özür dilerim gidip alcam şimdi sjsjsl
 
Az para kazanıyor eşiniz çocuklarda var ev kiramı bilmem ekonomi zor fakat bu zorluklara icerlemek ona size böyle davranma hakkı verirmi vermez.Bazi insanlar yasayamadiklari hayatın hıncını en yakınlarından çıkarır eşi çocukları ya yemek konusunu istediği gibi yapacak ya ayrılacak yada içinizi döküp bir dahaki tartışmaya kadar devam edeceksiniz .Artık sevgi yok saygı yok yapacak pek bişey de yok bu ilişkide bazen her evlilik böyle diye kandırıyor insanlar kendini bilmemki işinize yarar bir fikirmi belkide emekli olmayı bekliyorsunuz bilemiyorum gercekten anne ve babanız destek ise neden bekliyorsunuz onuda siz bilirsiniz hayat sizin istediğiniz yerde yaşlanabilirsiniz dilerim sağlıklı yaş alın bu koca size bir gün bakmaz aksi taktirde bir şu vermez
 
Seçenekler arasında boşanmak ve yahut yemeğini yap corbasindan tatlisina olmamali başka ne yapmak lazım ? Her sorunda ya sorunu tamamen bitirmek yada sürece uymak teslim olmak var.orta yol kişinin kendi istemediginde olmaz onunda farkındayım.
Sizin durumunuzda seçenekler bunlar kusura bakmayın.
Ya boşanacaksınız ya da kocanızın huyuna gideceksiniz. Orta yol insan olanla bulunur. Kocanız insan değil.
 
Oruç nefs terbiyesidir. Anladınız siz.

Odun, kütük falan derler, yontulmamış derler böylesine ama ağaca saygım o kadar sonsuz ki, onlar her titreşimi hissediyor ve karşılık olarak onlar da titreşiyor. Sizin eşinize bakın bir de. Derdi ne şimdi bunun, bu öfkesinin sebepleri nedir? Olay çorba değil tabi ki. Öfkesinin sebebini yazsaydınız ona göre bişeyler yazardık size.
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.
Çalışan bir kadınsınız bir kere pek çok kadından öndesiniz.Anneniz çocuklarınıza bakıyor.Evin yarısı üzerinize.
Büyüğünüz olarak şunu yapın.Mesaj yazın eşinize işte okuyacağı saat içinde.Yaptıklarını anlatın.Bu koşullarda bu evde çocuklarınızın büyümesini istemediğinizi çok etkilendiklerini onlarda derin izler kalacağını ve ilerde babalarından nefret edeceklerini bilmesini yazın.Çalıştığınızı ve yoğun çalışma saatlerine sahip olduğunuzu dayak yediğinizi küfür vb sürekli maruz kaldığınızı devamlı size s.git dediğini ...tüm bu nedenlerden bu evliliğin onada size iyi gelmediğinin belli olduğunu ve sonuçta bir avukatla görüşeceğinizi ayrılmak için ne gerekiyora onu öğreneceğinizi ve bu yola gireceğinizi yazın.Bu saatten sonra artık avukatla yol alacağınızı anlatın.
Sizin gibi çalışan çocuklarına bakılan bir eşi inanın kolay kolay bırakmaz.Kararlı olun dik durun karşısında bağırmayın ama bu dediklerinizi kesin yerine getireceğinizden emin olsun.Baktınız aynı devam ediyor hiç etkilenmedi.Bu ortamda ne siz ne de çocukları bırakın.
Eşinizde şeker olabilir mi.Şayet ayrılmak istemez düzeleceğim vb derse sizde kabul ederseniz mutlaka uzman yardımı aldırın
 
bende sandım koca zengin. siz çalışmıyorsunuz. konforlu bir hayatınız varda bırakamıyorsunuz

siz şaka mısınız hem çalış hem çocuklara anne baksın hem koca kişisi asgari ücretle efelik taslasın kumar oynasın. siz neden buna katlanıyorsunuz. hadi sizi geçtim ya çocuklar?

sizin ne hakkınız var böyle bir adama 2 çocuk yapıp onların geleceğini mahvetmeye. yazıklar olsun diyorum başka lafa gerek bile yok.
 
Moralim çok bozuk biktimmm artık ne olur sert yorum yapmayın.aksam çorba yapmadım diye avaz avaz bağıran bir eş sürekli yemek konusunda avaz avaz bağırıyor çok utanıyorum 3 katlı binanın 2.katinda oturuyoruz komşular duyuyor nasıl hakaretler gerizekalı diyor bana mağaradan mi çıktın s..ol git neler neler dün dışarda işlerim vardı orucluyuz yemekleri yetiştirdim bugünde değişiklik olsun dedim marketten hazır ezogelin çorbası aldırdım ona ben onu içmem dedi iyi o zaman ne iceceksin dedim işten yeni gelmisti bas bas bağırdı kısa süre bende ne istersen yapayım dedim iyi tmm bu seferlik böyle olsun dedi.bende istemiyor sandım meğer yap demek istemiş bende yanlış anladım yapmadım tam ezan saatine yakın corbamizi filan getir dedi ee sen istemedin ya yapmadım dedim basbas bağırıyor avazı çıktığı kadar gerizekalı diye elindeki telefonu bana firlatti göğsüme geldi.ben şimdi kuru kuru mu yiyecem corbasiz ölümü diye yıktı ortalığı bu normal değil ya .çocuklar korkuyor hiç ses etmedim etsem daha çok bagiracak artık bıktım da doktora git bir ilaç kullan artık sakinleştirici filan diyorum gitmiyor sürekli bağırmasından bıktım artık.bu ne ya .yapamıyorsan s..ol git diyor bana.bi çorba için beni katil edeceksin sen diyor.ve hiç pişman degil hep aynı şeyi yapıyor.disarda millete karşı sempatik eve gelince canavar bide işi düşünce sen istemesen bile yapar zorlar hele hayır de yine kıyametler kopar hakaretler hirpalamalar.

bir çorba sizden önemliyse yazık size. eşiniz çorbasına o kadar meraklıysa kimseye bırakmasın kendi yapsın. 30 dakika tutmaz çoğu. bir mercimek çorba da yapamıyorsa evlenmesin bir zahmet. bu konuyu tam olarak konuşun. çorba tarifini tutuşturun ya da eline.

çocuklar, ev uğraşırken bir çorba da eksik kalır ne olmuş yani. dünya'nın sonu değil. çok derdindeyse git lokantada ye diyorum ben de öyle takıntılılara.
 
Back
X