Foto goremedim ben ama tam kilolu musun diye soracaktim ki arkadaslar yazmis.
Ne yazik ki gunumuzun guzellik anlayisinda kiloya yer yok, istersen dunya guzeli ol biraz kilo fazlan varsa erkeklerin buyuk bolumu icin bastan eleniyorsun. Ne yuzunun ne ruhunun guzelligine bakmiyorlar bile.
Hayatinin bir doneminde 40 kilo alip vermis biri olarak, resmini gormeden de olsa sana kesin bir tavsiyem var 1 kilo da olabilir fazlan 10 kilo da, ver onu. Hem ozguvenin icin hem de densiz insanlarin cenesini cekmemek icin.