• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Derdim ismim

kezban, yosma, okşan değilsen değiştirme
bu üç isimden de rastladım koca koca insanlarda zor gerçekten
en iyisi kezban, anlamı pek hoş değilmiş ama daha yaygın kullanılıyor kulak tırmalamıyor.
aileler neden böyle isim koyarlar ki.
Kezbanmis
 
Hadi ya attım tuttu :)
Yani idare edilebilir daha yaygın bi isim sonuçta diğer ikisinden.
Ama memnun değilse değiştirsin bence de. Ya da başına istediği ismi ekletsin
Böylece eskiden kezban dense de yeni ortamlarda yeni ismiyle tanıtır kendini
 
Benim aklıma da ilk Yosma geldi konuyu okuyunca.
Süslü isminde birini tanıdım.

Bu zamanın abidik isimlerinden de Esila konmuş çocuk biliyorum.
Çamur, toprak, kumsal, masal, çakıl... isim mi bunlar ya... Öncelikle doğayı bir rahat bırakalım bence.
 
Benim aklıma da ilk Yosma geldi konuyu okuyunca.
Süslü isminde birini tanıdım.

Bu zamanın abidik isimlerinden de Esila konmuş çocuk biliyorum.
Çamur, toprak, kumsal, masal, çakıl... isim mi bunlar ya... Öncelikle doğayı bir rahat bırakalım bence.
Ada,Maya,vallahi aklıma pakmaya geliyor hep:))
 
Back
X