Dil problemim var

Fince dilini öğrenmeye çalışıyorum tabi öğrenebilirsem
 
Tabi geziyorum dolaşıyorum gidiyorum sürekli bir yerlere
 
Fince dilini öğrenmeye çalışıyorum tabi öğrenebilirsem
Medeni bir ülkedeymişsin çocuklar için destek var mı? Kreş vs?
Part time da olsa bir işe gir çalış bence
Hem dil öğrenirsin hem ülkeye alışırsın hem arkadaş edinirsin
 
Hangi dil konusuluyor. Kesinlikle bir dil kursuna gidin . Evde dil öğrenmek çok büyük irade istiyor. Evde altı ayda yaptığı ogrenmeyi kursta bir haftada öğreniyor insan.
 
Medeni bir ülkedeymişsin çocuklar için destek var mı? Kreş vs?
Part time da olsa bir işe gir çalış bence
Hem dil öğrenirsin hem ülkeye alışırsın hem arkadaş edinirsin
Şu an bi kursum var zaten gelir gelmez kurs verdiler.Türklerden hiç tanıdığım yok çocuklar okula başladılar ve part tıme iş yapamam okul sonrası çocuklarla ilgileniyorum
 
Hangi dil konusuluyor. Kesinlikle bir dil kursuna gidin . Evde dil öğrenmek çok büyük irade istiyor. Evde altı ayda yaptığı ogrenmeyi kursta bir haftada öğreniyor insan.
Kesinlikle öyle katılıyorum size ve evet kırsa gidiyorum
 
Ahaha bi video vardı, arap bir göçmen kadın burda herkes finli diye dert yanıyordu. Bulamadım videoyu
 
Benim gurbette gördüğüm şey, daha önce hiç ders çalışmamış insanlar dili öğrenmek için de evde çalışmıyor. Hele ev hanımı olup sosyal hayatı da sıfırsa hiç öğrenemiyor. Bu durumdaki kişilerin kendileri gibi kişileri bulup onlarla sosyalleşmeleri en doğrusu.
 
Kaygı bir yerden sonra öğrenmeyi zorlaştırır. Bu duyguyu biraz kontrol altına almaya çalışın.
 
Eşim ben ve çoxuklarım varız benim aileden hiç kimse yok ve gün içinde bir çok olumsuz durumla karşılaşıyorum çocuklarla da kendim ilgileniyorum sabah akşam eşim çalışıyor

Cevabı açık, kendiniz de fark edin diye sordum esasen.
Sosyal desteğiniz yok, çocuklarla tek ilgilenen sizsiniz.
Fazlaca sorumluluk altında eziliyorsunuz.
Üzerine ırkçılık ve islamofobi mağdurusunuz.
Yeni göç etmişsiniz.
Göç travmaları çoğunlukla 4-6. aylarda yüzeye çıkar.
Muhtemelen kendinize haftada 2 saat kadar bile bireysel zaman ayırma imkanınız olamıyor.
Ve bilmediğimiz kim bilir daha neler.

O nedenle kendinize yüklenmeyin.
Sizin dil öğrenmekten daha öncelikli gündemleriniz var, dil bir şekilde öğrenilir.
Biraz kendinize dönün, kaygı düzeyinizi minimuma indirin.
Gevşemenize yardımcı olacak şeyler yapın.
Ve en önemlisi eşinizle adil bir paylaşıma gidin.
İşi paravan edip ev sorumluluğunu tamamen size yıkmasın, bedelini ağır öder çünkü tükenirseniz…
 
Muhtemelen burnunuzu çıkarmadınız herhangi bir yurtdışı deneyimi yok burada dalga geçiyorsunuz ırkçılık diye bir şey var islamafobi var var yani bunlara kim yok diyebilir en basiti Ukrayna savaşında Ukraynalı göçmenlere uygulanan tavır var. Konu sahibi bol bol dizi izle
 
Dil kursuna gidebilirsiniz, kütüphane de konuşma clupları oluyor ayrıca kiliselerde aktiviteler oluyor. Efor sarf etmen emek vermen lazım
 
`