• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Doğal siklus transfer

Kup8899

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ocak 2026
Mesajlar
130
Emoji Skoru
69
Puanlar
13
Yaş
33
Hanımlar merhaba. Yarı doğal siklus transfer olacağım insallah. Suan gonalf ve femara kullanıyorum ve yumurta catlamasindan sonra 5. Gün embriyosu transfer edilecek. Forumda okuduğum yorumlarda sureci bu sekilde olanlar gun asiri hastaneye gidip kan vermis ama benim doktorum boyle bisey istemedi. Cumartesi günü ikinci kontrolüm olacak ve 3. gelisinde transfer olacsksin dedi. Sureci benim gibi olan oldu mu? İlk transferim olacak cok heyecanliyim ve korkuyorum biseyler yolunda gitmez diye
 
Merhaba,
Benimde sizin gibi oldu. 2 kere kontrole gittim, 3.de transferim gerçekleşti.
Yarı doğal olmasının sebebi yumurtayı kendisinin çatlatması ve gününü bilmesi. Ona görede transfer ediyor.
Gün aşırı gidenler tamamen doğal siklus sanırım, yumurtanın kendiliğinden çatladığı zamanı yakalamaya çalışıyorlar.
Şu an 18 haftalık hamileyim. Darısı başınıza
 
Merhaba,
Benimde sizin gibi oldu. 2 kere kontrole gittim, 3.de transferim gerçekleşti.
Yarı doğal olmasının sebebi yumurtayı kendisinin çatlatması ve gününü bilmesi. Ona görede transfer ediyor.
Gün aşırı gidenler tamamen doğal siklus sanırım, yumurtanın kendiliğinden çatladığı zamanı yakalamaya çalışıyorlar.
Şu an 18 haftalık hamileyim. Darısı başınıza
Ayy cok sevindim saglicakla kucağınıza alın insallah. Sizde gonal f femara kullandınız mı. Çatlatma iğnesinden başka ilac verdi mi transfer oncesi
 
Ayy cok sevindim saglicakla kucağınıza alın insallah. Sizde gonal f femara kullandınız mı. Çatlatma iğnesinden başka ilac verdi mi transfer oncesi

Ben reglden sonraki ilk 5 gün Letu kullanmıştım. Yumurtaları hafif uyarmak içindi. Gonal f ve femara kullanmadım.
Belki yumurtaların verdiği cevaba göre ilaçları seçiyorlardır.
 
Hanımlar merhaba. Yarı doğal siklus transfer olacağım insallah. Suan gonalf ve femara kullanıyorum ve yumurta catlamasindan sonra 5. Gün embriyosu transfer edilecek. Forumda okuduğum yorumlarda sureci bu sekilde olanlar gun asiri hastaneye gidip kan vermis ama benim doktorum boyle bisey istemedi. Cumartesi günü ikinci kontrolüm olacak ve 3. gelisinde transfer olacsksin dedi. Sureci benim gibi olan oldu mu? İlk transferim olacak cok heyecanliyim ve korkuyorum biseyler yolunda gitmez diye
Merhaba benim ilki tutmayınca ikinciyi modifiye naturak siklus yaptı doktorum. Gonal f vermedi sadece 5 gün femara kullandım.yumurtam geç buyudu 21.gun çatlatma iğnesi oldum 19.mm idi.24. gün transfer oldum normalde 19 civarı oluyor transfer. Ama tuttu çok şükür
 
Merhaba benim ilki tutmayınca ikinciyi modifiye naturak siklus yaptı doktorum. Gonal f vermedi sadece 5 gün femara kullandım.yumurtam geç buyudu 21.gun çatlatma iğnesi oldum 19.mm idi.24. gün transfer oldum normalde 19 civarı oluyor transfer. Ama tuttu çok c
Cok sevindim hayırlı olsun 🌹Doğal siklusta (kısmen ilaçla destek olunsada) gebelik olma ihtimali daha yüksek diye okudum ama ne kadar doğru bilmiyorum
 
Cok sevindim hayırlı olsun 🌹Doğal siklusta (kısmen ilaçla destek olunsada) gebelik olma ihtimali daha yüksek diye okudum ama ne kadar doğru bilmiyorum
Evet bende öyle biliyorum ama ilkte genelde ilaçlı deniyorlar.tutmayinca doğal deneyelim dedi doktorum
 
Hanımlar merhaba. Yarı doğal siklus transfer olacağım insallah. Suan gonalf ve femara kullanıyorum ve yumurta catlamasindan sonra 5. Gün embriyosu transfer edilecek. Forumda okuduğum yorumlarda sureci bu sekilde olanlar gun asiri hastaneye gidip kan vermis ama benim doktorum boyle bisey istemedi. Cumartesi günü ikinci kontrolüm olacak ve 3. gelisinde transfer olacsksin dedi. Sureci benim gibi olan oldu mu? İlk transferim olacak cok heyecanliyim ve korkuyorum biseyler yolunda gitmez diye
Benim bu ay doğal siklus tranferim yapıldı ancak söylediğiniz şeylerin hiçbirini kullanmadım sizinki yarı ilaçlı siklus olabilir mi?
Ben reglde gittim sadece folik asit d vitamini başladı. İkinci hafta gittiğimde rahim kalınlığıma bakıldı ilaçsız 9.5m olmustu, yumurtam da 22m olmus dr bi kaç güne çatlar önümüzdeki 2 gün Lh progesteron estradiol hormonlarına baktır dedi. 3 gün içerisinde lh nin pik yaptığı gün yumurtanın çatladığı gün oluyor. O günden 5 gün sonrası da transfer günün oluyor. Ben sadece transferden iki gün önce progesteron fitile başladım rahime destek olması için. Transferim yapıldı pozitifim şuan kese ve kalp atışı bekliyorum.
Doğal siklusta önemli olanın rahmin dısardan hormon verilmeden kalınlaşması ve yumurtanın müdahale olmadan kendi çatlaması olduğunu biliyorum.
 
Cok sevindim hayırlı olsun 🌹Doğal siklusta (kısmen ilaçla destek olunsada) gebelik olma ihtimali daha yüksek diye okudum ama ne kadar doğru bilmiyorum
Benim ilk transferimde ilaçlıydı gebelik oldu ama düşük yaşadım. Bu sefer doğal denedik yine pozitif🙏. Ve şunu söyleyim benim değerlerim doğal siklusta da çok güzel arttı. Vucudumuz zaten aldığımız tüm hormonları üretiyor. İğne ilaç stresi de yaşamadığımız için çok rahat hissediyorsun. Örneğin rahim kalınlığım ikisinde de 10 civarıydı. Transfer öncesi progesteronum ilaçlıda 41 doğalda 31 di.
 
Benim bu ay doğal siklus tranferim yapıldı ancak söylediğiniz şeylerin hiçbirini kullanmadım sizinki yarı ilaçlı siklus olabilir mi?
Ben reglde gittim sadece folik asit d vitamini başladı. İkinci hafta gittiğimde rahim kalınlığıma bakıldı ilaçsız 9.5m olmustu, yumurtam da 22m olmus dr bi kaç güne çatlar önümüzdeki 2 gün Lh progesteron estradiol hormonlarına baktır dedi. 3 gün içerisinde lh nin pik yaptığı gün yumurtanın çatladığı gün oluyor. O günden 5 gün sonrası da transfer günün oluyor. Ben sadece transferden iki gün önce progesteron fitile başladım rahime destek olması için. Transferim yapıldı pozitifim şuan kese ve kalp atışı bekliyorum.
Doğal siklusta önemli olanın rahmin dısardan hormon verilmeden kalınlaşması ve yumurtanın müdahale olmadan kendi çatlaması olduğunu biliyorum.
Pkos hastalarında klomen femara veya gonal f ile büyütme ve ovitrelle ile çatlatma yapılıyor
Süreci garantilemek adına.modifiye natural siklus deniyor.cunku bizde yumurta ya yeteri kadar büyümüyor yada büyüyor ama catlamadan kist oluyor
 
Benim bu ay doğal siklus tranferim yapıldı ancak söylediğiniz şeylerin hiçbirini kullanmadım sizinki yarı ilaçlı siklus olabilir mi?
Ben reglde gittim sadece folik asit d vitamini başladı. İkinci hafta gittiğimde rahim kalınlığıma bakıldı ilaçsız 9.5m olmustu, yumurtam da 22m olmus dr bi kaç güne çatlar önümüzdeki 2 gün Lh progesteron estradiol hormonlarına baktır dedi. 3 gün içerisinde lh nin pik yaptığı gün yumurtanın çatladığı gün oluyor. O günden 5 gün sonrası da transfer günün oluyor. Ben sadece transferden iki gün önce progesteron fitile başladım rahime destek olması için. Transferim yapıldı pozitifim şuan kese ve kalp atışı bekliyorum.
Doğal siklusta önemli olanın rahmin dısardan hormon verilmeden kalınlaşması ve yumurtanın müdahale olmadan kendi çatlaması olduğunu biliyorum.
Evet benimki yari ilaçlı olan. Gittiğimiz hastane başka şehirde ve mesafe 2 saat ondan mi bu sekilde yapti bilmiyorum. Yarin kontolum var soracağım inşallah
 
Evet benimki yari ilaçlı olan. Gittiğimiz hastane başka şehirde ve mesafe 2 saat ondan mi bu sekilde yapti bilmiyorum. Yarin kontolum var soracağım inşallah
Ondan değildir canım benimki 5 saat😂
 
Pkos hastalarında klomen femara veya gonal f ile büyütme ve ovitrelle ile çatlatma yapılıyor
Süreci garantilemek adına.modifiye natural siklus deniyor.cunku bizde yumurta ya yeteri kadar büyümüyor yada büyüyor ama catlamadan kist oluyor
Şükür pkosum yok. Cok küçük çikolata kistin var demişti doktor
 
Yaaa. Zaten stresliyim bu konuda ayrıca zihnimi meşgul ediyor
Canım özellikle özel bir merkez ise sana detaylı bilgi vermeleri senin içini rahatlatmaları da onların görevi. Ara hemşireni sor benim kafama takılan şeyler var de. Bu süreçte doktoruna güven o senin her değerini durumunu göz önünde bulunduruyordur. Burda kimse ile kıyaslama herkesin tedavisi şartları farklı. Maalesef negatif olursa da acı bi tecrübe olarak kalıyor. Ben ilkinde kan sulandırıcı kullanmamıştım herkes kullanıyordu. Düşük yaşadım bu transferimde kan sulandırıcıya başladım.
 
Canım özellikle özel bir merkez ise sana detaylı bilgi vermeleri senin içini rahatlatmaları da onların görevi. Ara hemşireni sor benim kafama takılan şeyler var de. Bu süreçte doktoruna güven o senin her değerini durumunu göz önünde bulunduruyordur. Burda kimse ile kıyaslama herkesin tedavisi şartları farklı. Maalesef negatif olursa da acı bi tecrübe olarak kalıyor. Ben ilkinde kan sulandırıcı kullanmamıştım herkes kullanıyordu. Düşük yaşadım bu transferimde kan sulandırıcıya başladım.
Evet özel bir merkez. Bahceciye gidiyoruz. Yarin soracağım insallah. Bide 5 saat dedinizya transferden sonra yolculuk yaptınız mı. Bizim 2 saat ama o gun yolculuk yapmak istemiyorum. Doktor sıkıntı olmaz dese bile yapmak istemiyorum
 
Evet özel bir merkez. Bahceciye gidiyoruz. Yarin soracağım insallah. Bide 5 saat dedinizya transferden sonra yolculuk yaptınız mı. Bizim 2 saat ama o gun yolculuk yapmak istemiyorum. Doktor sıkıntı olmaz dese bile yapmak istemiyorum
bende bahçecide denemek istiyorum doktorunuz kim ben istanbuldayım
 
Merhaba benim ilki tutmayınca ikinciyi modifiye naturak siklus yaptı doktorum. Gonal f vermedi sadece 5 gün femara kullandım.yumurtam geç buyudu 21.gun çatlatma iğnesi oldum 19.mm idi.24. gün transfer oldum normalde 19 civarı oluyor transfer. Ama tuttu çok şükür

Ankara bahceciye gidiyorum ben
hayırlı olsun yaş kaç kaçıncı denemeniz acaba benim yaş 45 4 defa denedim
 
Back
X