Hanımlar merhaba. Yarı doğal siklus transfer olacağım insallah. Suan gonalf ve femara kullanıyorum ve yumurta catlamasindan sonra 5. Gün embriyosu transfer edilecek. Forumda okuduğum yorumlarda sureci bu sekilde olanlar gun asiri hastaneye gidip kan vermis ama benim doktorum boyle bisey istemedi. Cumartesi günü ikinci kontrolüm olacak ve 3. gelisinde transfer olacsksin dedi. Sureci benim gibi olan oldu mu? İlk transferim olacak cok heyecanliyim ve korkuyorum biseyler yolunda gitmez diye