- Katılım
- 27 Eylül 2023
- Mesajlar
- 474
- Emoji Skoru
- 346
- Puanlar
- 33
Bizimki baya uzun olduğu için biz kalıyoruz. Doktorda riske atma dinlen dedi. Yola çıkacaksanız da mola verip kan akışı için biraz yürümenizi tavsiye ederim.Evet özel bir merkez. Bahceciye gidiyoruz. Yarin soracağım insallah. Bide 5 saat dedinizya transferden sonra yolculuk yaptınız mı. Bizim 2 saat ama o gun yolculuk yapmak istemiyorum. Doktor sıkıntı olmaz dese bile yapmak istemiyorum