• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Doğal siklus transfer

Evet özel bir merkez. Bahceciye gidiyoruz. Yarin soracağım insallah. Bide 5 saat dedinizya transferden sonra yolculuk yaptınız mı. Bizim 2 saat ama o gun yolculuk yapmak istemiyorum. Doktor sıkıntı olmaz dese bile yapmak istemiyorum
Bizimki baya uzun olduğu için biz kalıyoruz. Doktorda riske atma dinlen dedi. Yola çıkacaksanız da mola verip kan akışı için biraz yürümenizi tavsiye ederim.
 
Benim ilk transferimde ilaçlıydı gebelik oldu ama düşük yaşadım. Bu sefer doğal denedik yine pozitif🙏. Ve şunu söyleyim benim değerlerim doğal siklusta da çok güzel arttı. Vucudumuz zaten aldığımız tüm hormonları üretiyor. İğne ilaç stresi de yaşamadığımız için çok rahat hissediyorsun. Örneğin rahim kalınlığım ikisinde de 10 civarıydı. Transfer öncesi progesteronum ilaçlıda 41 doğalda 31 di.
bana da estoferm aldırdı doktorum sonra kan sonucumu görünce kullanma dedi. reglimin ikinci günü progesteron: 0,488 lh: 3,97 e2: 8,1 bu iyi bişey mi
 
bana da estoferm aldırdı doktorum sonra kan sonucumu görünce kullanma dedi. reglimin ikinci günü progesteron: 0,488 lh: 3,97 e2: 8,1 bu iyi bişey mi
Benim regl günü değil 1 hafta sonraki kontrolde bunlara bakıldı o günki değerleri bilmiyorum ancak hepsi iyi görünüyor basta düşük olmaları isteniyor özellikle progesteron yüksek ise transfer iptal ediliyor.
Şöyle anlatayım yumurta çatlamamadan önce öncelikle bakılan değer L H. LH'nin en yüksek olduğu gün yumurtanın çatladığı gün oluyor. Ve bu süreçte progesteron'un yükselmemesi isteniyor. Progesteron yumurta çatladıktan sonra yükselmesi gerekiyor. E2 bildiğim kadarıyla rahim kalınlığıyla ilgili. O da reglden sonra yükselişe geçiyor zaten.
 
Ben reglden sonraki ilk 5 gün Letu kullanmıştım. Yumurtaları hafif uyarmak içindi. Gonal f ve femara kullanmadım.
Belki yumurtaların verdiği cevaba göre ilaçları seçiyorlardır.
Bende senin gibi sadece letu kullandım.bugün T+6.günüm doğal siklus ile oldu
 
Hanımlar merhaba. Yarı doğal siklus transfer olacağım insallah. Suan gonalf ve femara kullanıyorum ve yumurta catlamasindan sonra 5. Gün embriyosu transfer edilecek. Forumda okuduğum yorumlarda sureci bu sekilde olanlar gun asiri hastaneye gidip kan vermis ama benim doktorum boyle bisey istemedi. Cumartesi günü ikinci kontrolüm olacak ve 3. gelisinde transfer olacsksin dedi. Sureci benim gibi olan oldu mu? İlk transferim olacak cok heyecanliyim ve korkuyorum biseyler yolunda gitmez diye
merhaba benimde doğal siklus ile yapılacaktı ama gelişmiş yumurtam yoktu ve doktor size önerilen ilaçarı da önermedi
 
Yumurtalar gelişsin diye o ilaclar veriliyor. Hangi şehir hangi hastaneye gittiniz
evet ama aynı zamanda miyomleri de besleyeceği için doğal olsun dedi doktor. o yüzden başlamadık. istanbul medicalpark da bir doktora gidiyorum. sanırım opu sonrası hormonlarım henüz düzelmemiş bir ay daha bekleyelim diğer ay duruma göre ilaçlı olarak devam edebiliriz dedi
 
evet ama aynı zamanda miyomleri de besleyeceği için doğal olsun dedi doktor. o yüzden başlamadık. istanbul medicalpark da bir doktora gidiyorum. sanırım opu sonrası hormonlarım henüz düzelmemiş bir ay daha bekleyelim diğer ay duruma göre ilaçlı olarak devam edebiliriz dedi
Süreciniz saglicakla kolaylikla ilerler insallah. Rabbim hepimize göz aydınlığı evlatlar nasip etsin
 
Back
X