iliskimi tamamen kesemiyorum zaten muhakkak gorusuyoruz sonucta ben anlasamiyorum diye abi kardesin iliskisini bozamam. dediginiz gibi cok defa konustum ama laftan anlamiyor gercekten, yumusak karnima oynuyor hep ama bu son yasanilan durumdan sonra kv ile konustum telefonda tekrar. su an sehir disinda yasadigi icin yanina gittigimde tekrar konusunu acagim cunku ben kontrol edemiyorum, en azindan onun boyle ince oyunlarina gelmemesi beni rahatlatir cunku onu kiramiyorumEltiniz sınır nedir bilmiyor. Hayatında anlamlı ilişkileri muhtemelen cok yok. Ayrıca amacı da yok o sebeple sizin hayatınıza dahil olmak surekli gorusmek istiyor bence. Yorumlarda iliskinizi kesin diyenleri anlayamadım. Ya hep ya hic olmak zorunda değil. Sonuçta eşiniz de bu durumdan etkilenir kardeşlik ilişkisi de etkilenir. Bence bu durumu yonetmeniz gerekiyor. Yani iyi niyetle bak gerçekten seni incitmek istemiyorum tamamen iyi niyetimle konusuyorum çünkü iliskilerimizin iyi olmasını istiyorum sen de benim icin kıymetlisin ama bu durum ... Beni rahatsiz ediyor. Sen de dikkat edersen mutlu olurum gibi ya konusun ya da mesaj atın. Olmazsa da kendi duygu dengenizi korumaya çalışın yani aradi açmadınız ama sinirlendiniz diyelim. Sinirlendiginizde gevşeyip umursamazsaniz görmezden gelirseniz rahatlarsınız. Kayinvalideniz aradığında da anne sen arada olma yetişkiniz biz iletisim kurabiliriz diyip 3. Şahısları ilişkiden çıkarmakta fayda oldugunu dusunuyorum. Bu durumda da kayinvalidemi kullanıyor diye düşündüğünüz icin sinirleniyorsunuz. Yine bu durumda soyelyeceginizi söyledikten sonra umursamamak bu durum üzerinde düşünmemek daha iyi hissettirebilir. Sınır bilmeyen insan çok kendi dengemiz bulmak onemli
munecim ben nerden bilebilirdim boyle olacaginiHatanız sınırları baştan çizmemiş olmanız, bir kere o kapıdan girdiği için devamında siz sınır çizmeye çalışsanız da etkili olmamış ki balayınızda bile mesaj atıp durmuş, kırmamak için yanıtlamışsınız ama sizi rahatsız eden mesajlara hiç cevap vermemeliydiniz.
Madem şimdi sınır çizdiniz devamını getirin, kayınvalideniz istedi diye kabul etmeyin eltinizi, bu arada eltiniz masum değil, lafını söyleyip kenara çekilen biri, kayınvalidenize de aranızdaki çarpıtarak aktaran, kendisinin direkt giremeyeceği kapı için kayınvalidesini kullanan kişi iyi niyetli olamaz.
bazi insanlar gercekten cok arsiz. su dediginizi hayatta yapamam asla yaniBenim eltimin birkaç basamak altı. Benim eltim zır deli kontenjanından, ayıp olmasını falan geçtim ben artık, aska yazmam aramam eşim direkt engelledi hatta ama asla anlamaz. Her ay bu ay size kalmaya geleceğiz diye tutturur kimseyle uğraşamam ben yoğun çalışıyorum dedim geçen ay bunay yine bize gelecekmiş eşimin abisiyle haber yolluyor. Assla laftan anlamıyor.
Haklısınız bilemezdiniz lakin mesajlarından rahatsız olduğunuz anda ona cevap vermek yerine aranıza duvarı örecektiniz, kadınların eş ailesiyle alakalı genel hatası herkesle iyi geçinmeye çalışmaları, sınırlarını aşmalarına izin vermeleri, rahatsız oldukları konularda bile fazla tolerans göstermeleri.munecim ben nerden bilebilirdim boyle olacaginibu son yasanilandan sonra durusum daha net olucak zaten aksi halde ben yine kendimi bi bilinmezin icinde bulucam. ben her seye ragmen kotu niyetli olduguna insnmak istemiyorum ama arkadaslarimda kk’da ayni dusuncede maalesef
evet cok dogru yazdiklarin munecim ama gercekten hayatimin hic bir aninda boyle bir insanla karsilasmadigim icin daha ne olabilir dusuncesiyle dedigin gibi cok fazla tolerans gosterimHaklısınız bilemezdiniz lakin mesajlarından rahatsız olduğunuz anda ona cevap vermek yerine aranıza duvarı örecektiniz, kadınların eş ailesiyle alakalı genel hatası herkesle iyi geçinmeye çalışmaları, sınırlarını aşmalarına izin vermeleri, rahatsız oldukları konularda bile fazla tolerans göstermeleri.
Konu içeriğinde kendiniz yazmışsınız “ben kirmamak icin yanitliyodum ama gecistirme seklindeydi tabi cevaplarim” “ilk zamanlar bu kadar gozume gelmiyordu samimiyet kurmak istiyor diye dusunuyordum”
Siz de böyle düşünüyorsunuz demiyorum fakat kadınların büyük çoğunluğu evlilik arefesindeyken eş ailesinin her yaptığını her söylediğini alttan alıyor, aileye girme çabası mı kendini ispat yolu mu olarak görüyorlar bilmiyorum ama ister eş ailesiyle olsun ister kendi ailelerimizle olsun ister arkadaş çevresiyle olsun fazla samimiyetin suyu çıkar, kırmamak için diye diye kendinizi kırar geçirirsiniz ve her kırmama birikir böyle sonuçlar doğurur.
Oysa daha nişanlıyken samimiyet kurmak istiyor diye düşünürken 5 yazıyorsa 1 cevap verecektiniz, meraklı sorularına asla cevap vermeyecektiniz.
Olan olmuş bundan sonra sınırınızı koruyun, yanılan ben olayım ama dediğim gibi ben eltinizi iyi niyetli görmüyorum, ne yaptığının gayet farkında o yüzden kayınvalidenize her şeyi çarpıtarak anlatıyor, saf mazlum gelin yazııııkkkk çekiniyor cadı eltisinin şerrinden korktuğu için kayınvalidesinin arkasına saklanıyor
Bunu can sıkıcı bir tecrübe olarak görün, hiç karşılaşmadığınız insanlarla karşılaşma olasılığı var artık, eş ailesi diye genellemeyeyim sınırlamayayım da ama insanların bir kısmı tuhaf veya sonradan tuhaflaştılar, kendi hayatlarıyla ilgilenmek yerine çevrelerindekilerin hayatına burnunu sokar oldular, o yüzden muhatap olmak zorunda kaldıklarınıza sınırları çizin, rahatsız olduğunuz olacağınız davranışlarda müsamaha göstermeyin direkt söyleyin.evet cok dogru yazdiklarin munecim ama gercekten hayatimin hic bir aninda boyle bir insanla karsilasmadigim icin daha ne olabilir dusuncesiyle dedigin gibi cok fazla tolerans gosterimsu an olsa ayni seyleri asla yapmazdim. aslinda hic o acindan dusunmedim yani tek amacim esimle abisinin arasinda sorun olmasin diyeydi ama bu sefer kendimi ihmal ettim sanirim ben bencil olmayi unuttum bu son olaydan sonra sinirimi korumam gerektigini fazlasiyla anladim ve gercekten kv’yi kullaniyor dediklerine sonuna kadar katiliyorum tesekkur ederim
Hahaha bu konuda ki elti bana kk da bazılarını hatırlattı istemediğimiz halde burnumuzun dibimde bitiyor yazıpta yazıyorlar ve söylediğimiz halde o yüzden seni çok iyi anlıyorum bazısında anlama kapasitesi yok ne desen boşkizlar ben artik basa cikamiyorum, belki sizinle bi cozum buluruz ama lutfen durust olun hataliysam linc edin gocunmayacagim artik cok yoruldum. esimle ilk evlilik adimlarini attigimiz anda basladi aslinda her sey, ilk zamanlar bu kadar gozume gelmiyordu samimiyet kurmak istiyor diye dusunuyordum ama her gecen gun mesajlar artti aramalar artti ve ben yine iyi idare ettigime inaniyorum. baslarda masum diyebilecegim ama yinede rahatsiz eden merakli mesajlar “canim napiyosun” “bugun napiyosunuz x (esim) ile” “nereye gidiyosunuz” ben kirmamak icin yanitliyodum ama gecistirme seklindeydi tabi cevaplarim, bunlar cok uzun sure boyle devam etti ama bi yerde dayanamayip esime actim konuyu o da bana “cok merakli birisi o, kotu niyetli degil ama hep yazar arar seni o yuzden mesafe koymaya calis. cevap verme veya cok gec cevap ver illa pes eder” seklinde cevap verdi ve bende oyle yapmaya calistim. mesaj ve arama sikligi azaldi ama hala devam ediyodu ve gercekten esimin bana sormadigi seyleri sormasi “nerdesin” “napiyosun bugun” “kiminlesin” gibi sorular beni yine bunaltiyodu ve tekrar konusunu actim esime, bu kez abisiyle konustu durumu ve sorun en azindan cozulmus gibi duruyodu “hala” devam ediyo olsada cunku, haftada bir mesaja dusmustu o yazma sikligi beni cok rahatsiz etmiyordu gecistiriyordum. donem donem sanki eltimi bi sey tetkiliyo gibi bu mesaj arama sikligi artiyodu ama gercekten patlama noktam balayinda aramasi oldu elbette acmadim ama bu sefer mesajla beni darladi resmen “fotograf atsaniza” “arasana konusalim” “neler yapiyosunuz” gibi mesajlarina dayanamadim ve biraz sert ciktim sonrasinda resmen bana kustu kizlar, 37 yasindaki kadin kustu. zaten canima minnet ama kayinvalideme gidip yasananlari farkli sekilde anlatmis ve cok uzmus onu, beni cok sevdigi icin hayal kirikligi yasamis ama tabi ben dogrusunu anlattim, gosterdim hatta o konu bu sekilde cozuldu. aradan uzun bir zaman gecti hamileligimde yanimda olmaya calisti, belki hormonlarimdandir kiyamadim reddetmedim ama sinirli ve duzeyli bir sekilde yaptim bunu sonrasinda dusuk yasadim zaten her sey burdan sonra basladi tekrar. dusukten sonra yeniden gebe kaldim ve “ilk baslarda” samimi gelen yaklasimini,onerilerini reddetmedim sohbetimiz yine sinirli ve duzeyliydi ancak yine her seye burnunu sokmaya basladi yani kizlar ictigim suya bile yaptigim yemege veya kullandigim malzemeye bile karisir oldu. gecenlerde bana “hic hayal ettigim gibi bir elti degilsin” tarzinda bi mesaj atti ve patladim resmen aradim biraz sert konustum benimle kurdugu iletisimi esim ve abisinin aralarinin bozulmamasini istedigim icin yeniden ona sans verdigimi ve sadece bundan dolayi devam ettirdigimi soyledim. hala yaptiklarini anlamiyor gibi “ay canim hormonlarindan dolayi cikisiyosun ama ben kotulugunu istemiyorum” gibi sacma sapan seyler soyledi dediklerimin uzerine ve gercekten kalp kirmaktan korktugum icin “(x) rica ediyorum bu sekilde benim hayatimla ilgilenmeyi birak yoksa tekrardan seninle iletisimimi kopartacagim” gibi bir cumle kurdum ama bunu sert bi sekilde aktardim. o gunden sonra hic bir sekilde hayatima yonelik mesajlar aramalar almadim ancak tam olarak 1 saat once kayinvalidem beni arayip, “(x) sana gelmek istiyormus ama cekiniyormus. belki isine yarar diye sana yenidogan kiyafetleri ve esyalari vermek istiyormus ayrica kizim” dedi. kayinvalidem o kadar melek gibi bir kadin ki onu uzmemek icin kabul edecegimi biliyor resmen onu kullanarak kendini zorla davet ettiriyor. kizlar ben ne yapacagimi sasirdim artik, sert konusuyorum olmuyor tatli tatli konusuyorum olmuyor ne yapacagimi sasirdim ayrica bu konuyu kaynim defalarca konustu ama yok kimse durduramiyor kadini resmen.
o kadar haklisin ki, belki safligimdandir ama insanlarin gercek niyetini goremeyebiliyorum boyle olunca zaten sinir koyamiyorum aslinda kendi kendime dert yaratiyorum ancak artik musamaha gostermeyecegim.Bunu can sıkıcı bir tecrübe olarak görün, hiç karşılaşmadığınız insanlarla karşılaşma olasılığı var artık, eş ailesi diye genellemeyeyim sınırlamayayım da ama insanların bir kısmı tuhaf veya sonradan tuhaflaştılar, kendi hayatlarıyla ilgilenmek yerine çevrelerindekilerin hayatına burnunu sokar oldular, o yüzden muhatap olmak zorunda kaldıklarınıza sınırları çizin, rahatsız olduğunuz olacağınız davranışlarda müsamaha göstermeyin direkt söyleyin.
Yaşınızın verdiği tecrübesizlik ve iyi niyetten oluyor, hayatı ve insanları tanıdıkça anlıyorsunuz ki iyi niyet herkese gösterilmeyecek kadar kıymetli.o kadar haklisin ki, belki safligimdandir ama insanlarin gercek niyetini goremeyebiliyorum boyle olunca zaten sinir koyamiyorum aslinda kendi kendime dert yaratiyorum ancak artik musamaha gostermeyecegim.
ah bibi ahHahaha bu konuda ki elti bana kk da bazılarını hatırlattı istemediğimiz halde burnumuzun dibimde bitiyor yazıpta yazıyorlar ve söylediğimiz halde o yüzden seni çok iyi anlıyorum bazısında anlama kapasitesi yok ne desen boş
muhakkak oyle ve bunu aslinda iyi veya kotu deneyimlerle daha iyi anliyorum.Yaşınızın verdiği tecrübesizlik ve iyi niyetten oluyor, hayatı ve insanları tanıdıkça anlıyorsunuz ki iyi niyet herkese gösterilmeyecek kadar kıymetli.
yorumlarin cok dogru, sanki gozumun onunden gecti yasadiklarim ama gercekten insan bazen icindeyken anlayamiyorYaşını başını almış birçok insanla pek çok olay yaşamış hemcinsinizim biraz bir şey biliyorsam hak edildiği zaman kırmazsanız kırılırsınız, fazla hassas olmak sadece sizi yaralar, karşınızdakine dur demeyi bilmezseniz devam eder, öyle bir kendini bilmezlik oluyor bazılarında.
Bide kötü niyetli iyi niyetli olmasına gerek yok ki istemiyorsan istemiyorsundur sürekli naptım ettim didik didik soran birinden neden hoşlanayım en garibi bu kadar söylüyorsun sadece sende değil gene devam ediyor bak gene biri geldi aklima burdanah bibi ahkeske..
Katılıyorum, yerine göre meraklı olmak iyidir insanı geliştirir ama insanların hayatını merak edip didiklemekistemiyorsan istemiyorsundur sürekli naptım ettim didik didik soran birinden neden hoşlanayım
Çok yüz göz olmuşsun , numaranı değiştir kimseye de verme. Ben hepsini engelledim kaynımı da eltimi de. Bunlar hepsi aynı meraklı ve kıskanç. Yaşıyla da alakası yok. Katır kadar kadın nerde nezaman nasıl davranacağını bilmiyorkizlar ben artik basa cikamiyorum, belki sizinle bi cozum buluruz ama lutfen durust olun hataliysam linc edin gocunmayacagim artik cok yoruldum. esimle ilk evlilik adimlarini attigimiz anda basladi aslinda her sey, ilk zamanlar bu kadar gozume gelmiyordu samimiyet kurmak istiyor diye dusunuyordum ama her gecen gun mesajlar artti aramalar artti ve ben yine iyi idare ettigime inaniyorum. baslarda masum diyebilecegim ama yinede rahatsiz eden merakli mesajlar “canim napiyosun” “bugun napiyosunuz x (esim) ile” “nereye gidiyosunuz” ben kirmamak icin yanitliyodum ama gecistirme seklindeydi tabi cevaplarim, bunlar cok uzun sure boyle devam etti ama bi yerde dayanamayip esime actim konuyu o da bana “cok merakli birisi o, kotu niyetli degil ama hep yazar arar seni o yuzden mesafe koymaya calis. cevap verme veya cok gec cevap ver illa pes eder” seklinde cevap verdi ve bende oyle yapmaya calistim. mesaj ve arama sikligi azaldi ama hala devam ediyodu ve gercekten esimin bana sormadigi seyleri sormasi “nerdesin” “napiyosun bugun” “kiminlesin” gibi sorular beni yine bunaltiyodu ve tekrar konusunu actim esime, bu kez abisiyle konustu durumu ve sorun en azindan cozulmus gibi duruyodu “hala” devam ediyo olsada cunku, haftada bir mesaja dusmustu o yazma sikligi beni cok rahatsiz etmiyordu gecistiriyordum. donem donem sanki eltimi bi sey tetkiliyo gibi bu mesaj arama sikligi artiyodu ama gercekten patlama noktam balayinda aramasi oldu elbette acmadim ama bu sefer mesajla beni darladi resmen “fotograf atsaniza” “arasana konusalim” “neler yapiyosunuz” gibi mesajlarina dayanamadim ve biraz sert ciktim sonrasinda resmen bana kustu kizlar, 37 yasindaki kadin kustu. zaten canima minnet ama kayinvalideme gidip yasananlari farkli sekilde anlatmis ve cok uzmus onu, beni cok sevdigi icin hayal kirikligi yasamis ama tabi ben dogrusunu anlattim, gosterdim hatta o konu bu sekilde cozuldu. aradan uzun bir zaman gecti hamileligimde yanimda olmaya calisti, belki hormonlarimdandir kiyamadim reddetmedim ama sinirli ve duzeyli bir sekilde yaptim bunu sonrasinda dusuk yasadim zaten her sey burdan sonra basladi tekrar. dusukten sonra yeniden gebe kaldim ve “ilk baslarda” samimi gelen yaklasimini,onerilerini reddetmedim sohbetimiz yine sinirli ve duzeyliydi ancak yine her seye burnunu sokmaya basladi yani kizlar ictigim suya bile yaptigim yemege veya kullandigim malzemeye bile karisir oldu. gecenlerde bana “hic hayal ettigim gibi bir elti degilsin” tarzinda bi mesaj atti ve patladim resmen aradim biraz sert konustum benimle kurdugu iletisimi esim ve abisinin aralarinin bozulmamasini istedigim icin yeniden ona sans verdigimi ve sadece bundan dolayi devam ettirdigimi soyledim. hala yaptiklarini anlamiyor gibi “ay canim hormonlarindan dolayi cikisiyosun ama ben kotulugunu istemiyorum” gibi sacma sapan seyler soyledi dediklerimin uzerine ve gercekten kalp kirmaktan korktugum icin “(x) rica ediyorum bu sekilde benim hayatimla ilgilenmeyi birak yoksa tekrardan seninle iletisimimi kopartacagim” gibi bir cumle kurdum ama bunu sert bi sekilde aktardim. o gunden sonra hic bir sekilde hayatima yonelik mesajlar aramalar almadim ancak tam olarak 1 saat once kayinvalidem beni arayip, “(x) sana gelmek istiyormus ama cekiniyormus. belki isine yarar diye sana yenidogan kiyafetleri ve esyalari vermek istiyormus ayrica kizim” dedi. kayinvalidem o kadar melek gibi bir kadin ki onu uzmemek icin kabul edecegimi biliyor resmen onu kullanarak kendini zorla davet ettiriyor. kizlar ben ne yapacagimi sasirdim artik, sert konusuyorum olmuyor tatli tatli konusuyorum olmuyor ne yapacagimi sasirdim ayrica bu konuyu kaynim defalarca konustu ama yok kimse durduramiyor kadini resmen.