• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Komşu sorunu

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
ya konuyla ilgisi yok. esim egmde çalışıyor doğru ama normal polis memuru değil. mevzu bu da değil. beylik tabancası var mı? var. zaten kişinin dayanağı buydu.
asker (astsubay, uzman vs.) ve polis eşlerini ve bu beylik tabancalı abileri genel olarak biliyoruz çünkü
tavırlarını da ayırt edebiliyoruz

sizinki de ayırt edilebiliyor ki sorulmuş
ne var bunda?

eşimin mesleğini bir yerde x yazmışsam
ya eşimi ya da eşim işini değiştirmiş olmalı ki soradan "değil" diyeyim

dalga mı geçiyorsunuz?
 
İyi ki komşumuz değilsiniz . Usta bulmak zorunda mı? Belki bulamadı belki ücreti fazla geldi, belki elinden iş geliyor kendisi yapıyor.
ya bi şey mi dedim? 😂 usta belki o saatte geldi dediniz ben de hayır usta gelmemiş dedüm 😂 kime yaptırırsa yaptırsın işini bana ne ya 😂😂
 
geçmişte mesleğini ve bağlı olduğu subeyi açıkca yazdığım da oldu ama esim bunun sorun olabileceğini ve bir daha söylemememi söyledi. ben de yaklaşık 1 yıldır hiçbir sekilde burda söylemiyorum kimseye. tesekkürler
Eeee tamam işte polis eşisiniz .
Neden insanları yalancı çıkarmaya çalıştınız ki.
Yoksa banane sizin eşinizin mesleğinden.
 
evet, büyük ihtimalle mesajı umursamadıkları için giderdi kapılarına. doğru anladınız
Taşınırken elinde telefonla gezip bina grubuna atılan her mesajı takip etmeyen komşuya da yazıklar olsun. Sevgili tribi atın mesajınızı geç görenlere 🤭
 
evet, büyük ihtimalle mesajı umursamadıkları için giderdi kapılarına. doğru anladınız
Isin bir de baska boyutu var. Siz devamli boyle kapilara gider, ariza cikarirsaniz bir sure sonra insanlari biktirdiginiz icin %100 hakli oldugunuz konularda bile sorun yasarsiniz. Yonetici simdiden bikmis gibi davranmış esinize mesela, yine neyi sikayet edeceksin diye. Apartmanda "aman onlar da her seyden rahatsiz oluyor zaten" diye bilinmeye baslarsaniz gercekten rahatsiz olunacak seyi bile abarttiginizi dusunup ciddiye alan olmaz.
 
ya konuyla ilgisi yok. esim egmde çalışıyor doğru ama normal polis memuru değil. mevzu bu da değil. beylik tabancası var mı? var. zaten kişinin dayanağı buydu.
Bir şey sormak istiyorum ama lütfen yanlış anlamayın. Eşiniz kendisi rahatsız olup da mı insanların evine gidiyor yoksa siz mi uyarmasını istiyorsunuz?
 
evet, büyük ihtimalle mesajı umursamadıkları için giderdi kapılarına. doğru anladınız
ciddi bir şey soracağım. çocuğunuz gece her ağladığında mesaj ile uyarılsanız, kapınıza gelinse vs. ne yapacaksınız? 1 gün idare etmek istemediğiniz insanlara her gün yük oluyormus gibi mi hissedeceksiniz, yoksa çocuk bu napalım mı diyeceksiniz?
 
Isin bir de baska boyutu var. Siz devamli boyle kapilara gider, ariza cikarirsaniz bir sure sonra insanlari biktirdiginiz icin %100 hakli oldugunuz konularda bile sorun yasarsiniz. Yonetici simdiden bikmis gibi davranmış esinize mesela, yine neyi sikayet edeceksin diye. Apartmanda "aman onlar da her seyden rahatsiz oluyor zaten" diye bilinmeye baslarsaniz gercekten rahatsiz olunacak seyi bile abarttiginizi dusunup ciddiye alan olmaz.
toplantı yapılacak diye karar verildi. yönetici ben çekiniyorum dedi, esim de o zaman toplantı yapalım bir saat belirleyelim dedi. insallah anlaşılacak yani. büyümez daha fazla bu sekilde
 
ciddi bir şey soracağım. çocuğunuz gece her ağladığında mesaj ile uyarılsanız, kapınıza gelinse vs. ne yapacaksınız? 1 gün idare etmek istemediğiniz insanlara her gün yük oluyormus gibi mi hissedeceksiniz, yoksa çocuk bu napalım mı diyeceksiniz?
Ben olsam yaparım.
Ki bu bebekler bebek olarak kalmayacak koşmaya oynamaya başladıklarında da huzur vermem ben olsam.
 
Bir şey sormak istiyorum ama lütfen yanlış anlamayın. Eşiniz kendisi rahatsız olup da mı insanların evine gidiyor yoksa siz mi uyarmasını istiyorsunuz?
cocuk ağlayınca odaya geliyor. ben de yazsana gruba diyorum. 2-3 kez yazdığı görülmeyince gidiyor. ben git demiyorum ama ilk ben mesaj at diyorum.
 
ya bi şey mi dedim? 😂 usta belki o saatte geldi dediniz ben de hayır usta gelmemiş dedüm 😂 kime yaptırırsa yaptırsın işini bana ne ya 😂😂
İyi de zaten saat 12 de yapan olursa gidin kapısına dendi . Yani haklı çıkmak için ustaları yoktu demeye ne gerek var? Gürültü aynı gürültü değil mi? Kavga etmeden tartışalım dedik. E yüzde 90 üye de sizi haksız buldu . Bu konuda farklı düşünmemiz başka konularda arkadaş olmamızı ya da aynı fikirde olmamızı da engellememeli. Gürültü sorunu başka çocukların da başında örneğini verdim alaycı yaklaştınız . Madem polis eşisiniz iyi bilirsiniz . Ülkeye füze atımından engellenmese ilk hangi binayı vuracak? Hah o binanın dibinde eğitim görmeye çalışıyor üstüne de gürültü altında. Sizin kadar sorun etmiyor kimse . Relax olun biraz lütfen.
 
toplantı yapılacak diye karar verildi. yönetici ben çekiniyorum dedi, esim de o zaman toplantı yapalım bir saat belirleyelim dedi. insallah anlaşılacak yani. büyümez daha fazla bu sekilde
Toplantı yapılıp saat 11 olarak belirlenirse ne yapmayı düşünüyorsunuz?
 
cocuk ağlayınca odaya geliyor. ben de yazsana gruba diyorum. 2-3 kez yazdığı görülmeyince gidiyor. ben git demiyorum ama ilk ben mesaj at diyorum.
Bebeğiniz 9 da uyuyormuş afedersiniz ama 9 da ne mesajı ya.
Sizin bebeğiniz uyuyacak diye insanlar 9 da hayatı mı durdursun
 
toplantı yapılacak diye karar verildi. yönetici ben çekiniyorum dedi, esim de o zaman toplantı yapalım bir saat belirleyelim dedi. insallah anlaşılacak yani. büyümez daha fazla bu sekilde
Toplanti yapılıp ortak karar alinmasi ve yeni tasinan dairelerin de gorebilecegi sekilde asılması en mantiklisi.

Ama toplantida çoğunluk tadilat saatini 10-11 belirlerse sizin de toplantida cocugum diye herkese diretmeyip kabul etmeniz gerekiyor cikan karari.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X