Merhabalar cok gecmis olsun öncelikle inşallah supheler yersiz çıkar


benim kızımda suan 8 ay 15 günlük ve bende 3.ayindan beri hemen hemen ayni seyleri gözlemliyorum doktora kac defa gittik teshis icin erken gozlemleyin dediler ben ilk meme emerken hic goz temasi kurmamasindan , daha sonra yuzyuze asla bakmamasindan sadece uzaktayken bakmasindan anladim genelde ya sacima ya üstümdeki seylere odaklanırdı simdi de devam ediyor takıntılari var ışıklara ve donen seylere sürekli bakıyor dalmalari da var ellerini hep dizlerjne vuruyor ve transa gecer gibi oluyor bazen doğduğundan beri neredeyse bu hareketi var

nasil bir yol izlediniz evde beraber neler yapıyorsunuz biraz anlatabilir misiniz yol gösterici olmasi için. Eşim asla bu durumu kabullenmiyor ve gormezden geliyor tek başıma düşünmekten üzülmekten yoruldum. En azından evde biseyler yapabileyim istiyorum şimdilik.