eş kişisi

kedilinick

Ve dünya haykırır 'insanoğlu aykırı'
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
17.370
24.709
kızlar merhaba ;
sorunum şu ki eşimin sürekli ailesiyle geçirmek istemesi..
hamileyim ve çalışıyorum haftada bir izin günüm var (hamile olduğum için aşım da yok gezmeye de dışarı çıkmıyorum kv gil hariç kimseyle de görüşmüyoruz) buna rağmen şunu yaptık gelin bunu yaptık gelin diyen eşimin ailesi var (sürekli olmasada)..
daha 2 haftadır pazarları gidiyorum birinde biz onlara geçen haftada onlar bize geldiler bugün de eşim diyor şunu alayım da anneme vereyım yarın gidelim mi demez mi ...
her hafta gıdınce sorun yok bır kere işim var temızlık yapacağım deyince benden kötüsü yok ve hemen ailesini istemiyor durumuna düşüyorum ve bu sorun yıllardır devam edıyor 4 yıllık evliyiz bide... kendi ailem farklı şehirde yaşıyor hemen misilleme yapıyor ben bışeye olumsuz olunca ben senın aılene böyle mı yapıyorum edıyorumlar falanda fılan.. aılem yılda 2-3 kere anca gelıyor o bıle sorun allah aşkına bu tarz sorunlar yaşayıp orta yolu bulan var mı fıkır versın yoksa bu halımle kafayı yıcem ...
aılem yılda 2-3 kere anca gelıyor o bıle sorun derken ??? İstemiyor mu
 

kedilinick

Ve dünya haykırır 'insanoğlu aykırı'
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
17.370
24.709
Çalışan insan ne zaman ev temizleyecek, hamile üstelik. Bu kıza günah degil mi? 1gün izni var. Yorgun hamile haliyle gidiyor. Bana göre fazla. İzin günü resmen ölüyor. 10günde bir gitsin. Sanki her hafta görüşünce ne konuşuyorlar. Dünya meselesi falan mı? Bu kız gitmek istemiyor. Kimse kimseyi zorlamasın. Gitmek isteyen hergün gitsin.
Ben anlamıyorum zaten ne gerek var her hafta her hafta, niye gerekiyor hasret mi çektik hastalıklara mi düştük hasretimizden ne oldu yani.
Bu bir ayrimcilik değil
Kayinailemle inanılmaz güzel anlasirim (henüz tek gelinim diye belki😂😂😂)
Kendi ailemle de öyle .
Ama habire de hadi görüşelim oy anam babam kardeşim diye yollara düşmem yani, yeni bir aile kurmussun otur ona sahip çık
 

Pamukannesi83

Nirvana
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2018
14.904
61.355
Çalışan insan ne zaman ev temizleyecek, hamile üstelik. Bu kıza günah degil mi? 1gün izni var. Yorgun hamile haliyle gidiyor. Bana göre fazla. İzin günü resmen ölüyor. 10günde bir gitsin. Sanki her hafta görüşünce ne konuşuyorlar. Dünya meselesi falan mı? Bu kız gitmek istemiyor. Kimse kimseyi zorlamasın. Gitmek isteyen hergün gitsin.

Ben genel anlamda sordum zaten. Konu sahibi istemiyorsa gitmesin zaten. Kimse kimseyi zorlayamaz daha dogrusu zorlamamasi lazim. Ama eside haftada bir gitmek isteyebilir. Orta yolu mecbur bulacaklar. Gerekirse esi tek basina gidecek.
 

wuthering heights

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Temmuz 2021
1.619
1.699
Ben anlamıyorum zaten ne gerek var her hafta her hafta, niye gerekiyor hasret mi çektik hastalıklara mi düştük hasretimizden ne oldu yani.
Bu bir ayrimcilik değil
Kayinailemle inanılmaz güzel anlasirim (henüz tek gelinim diye belki😂😂😂)
Kendi ailemle de öyle .
Ama habire de hadi görüşelim oy anam babam kardeşim diye yollara düşmem yani, yeni bir aile kurmussun otur ona sahip çık
Bende gayet iyi anlaşıyorum, öyle kavga falan hiç olmadı. Bizimkilerinde hep beklentisi oldu.Ben ama hiç susmadım eşime karşı. Şuan bana gel bile demez. Ben gitmek istersem giderim. Yarın pazar mesela eşim evde benimle olsun isterim. Pazarları aileyle geçirmek çok sıkıcı geliyor bana.

Birde her hafta ne konuşacagız. Eşimin kankileri falan hep oturmaya gelir. Onlarla otururuz, hiç ses çıkarmam.Çünkü sohbet oluyor. Ama aile ile herşey konuşulmuyor. Birşey anlatsam aldıgım cevap sadece inşallah maşallah bu kadar.

Görmek isteyen gider de insanları zorlamamak gerek.
 

wuthering heights

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Temmuz 2021
1.619
1.699
Ben genel anlamda sordum zaten. Konu sahibi istemiyorsa gitmesin zaten. Kimse kimseyi zorlayamaz daha dogrusu zorlamamasi lazim. Ama eside haftada bir gitmek isteyebilir. Orta yolu mecbur bulacaklar. Gerekirse esi tek basina gidecek.
Tabiki eşi isterse gidebilir. Ama ben gelinin eş ailesini özledigini pek düşünmüyorum. Birgün izinde insan öglen kalkmak falan isteyebilir.Hadi çalışmasa gerçekten gitmek isterse haftada bir gitsin. Ama işle birlikte çok zor
 

Yari Otomatik Portakal

Noone's gonna take my soul away...
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2019
2.085
6.654
25
"beni böyle bunalttigin sürece asla gitmeyecegim' deyin ve hiç gitmeyin
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 43 Kg. ile 58 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 153 cm. Başlangıç Kilom :98.6 Kg. Şimdiki Kilom :93 Kg.

papatyaskk

Üye
Kayıtlı Üye
29 Eylül 2020
89
52
hep söylerim; ailesini görmeden yapamayan ne erkek ne de kadın evlenmesin.
elbette herkesin ailesi kıymetli ama evlenip, kendi aileni kurup her haftasonunu, her boş vaktini ana-babayla geçirmek de çok yanlış.
ne diyim durumunuz zor.
bence böyle insanların tedavi edilmesi gereken travmaları var. eşiniz psikolog ile görüşür mü ?
Aile terapistine de gittik 3 seans ama oda nafile orda bile tartıştık
 

Mune

Nirvana
Yönetici
Super Moderator
Doğa Severler Kulübü
12 Temmuz 2006
46.943
160.607
49
Ailem geldiği zamanlarda birkaç gün izin alıyorum işten işine gelince izin alıyorsun şurda aileme zorla gidiyorsun diyor eşim aileme asla bişey demiyor ama misilleme yapması baydı beni
Kusura bakmayın ama eşiniz mantık dışı bir kıyaslama yapıyor, ailesiyle aynı şehirde yaşıyorsunuz istediği zaman anne babasını görme özgürlüğü var ama sizin aileniz farklı şehirde, ha deyince ne onlar gelebilir ne siz gidebilirsiniz haliyle aileniz gelince birkaç gün izin almanız kadar olağan bir şey yok.
 

izmirlibjkkartal

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Şubat 2020
1.552
3.513
Aileye neden ısrarla beraber gidilir hiç anlamam.. taa ilk başta bunu netleştirmiştim isteyen anasına danasına gider diğerine habire ısrar etmycekk diye. Eşim gider ben isterdem giderm istersem gitmem kendi annemefe eşim gelmez gelmesn herkesn annesi kendine kıymetli ne bu ısrar bırakın tek gitsn siz gitmeyin alıştırın onları bu duruma gerçekten boşuna yorgunlk hele çalışannkadınaa
 

Birrbulutolsam

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Ağustos 2020
1.005
2.283
kızlar merhaba ;
sorunum şu ki eşimin sürekli ailesiyle geçirmek istemesi..
hamileyim ve çalışıyorum haftada bir izin günüm var (hamile olduğum için aşım da yok gezmeye de dışarı çıkmıyorum kv gil hariç kimseyle de görüşmüyoruz) buna rağmen şunu yaptık gelin bunu yaptık gelin diyen eşimin ailesi var (sürekli olmasada)..
daha 2 haftadır pazarları gidiyorum birinde biz onlara geçen haftada onlar bize geldiler bugün de eşim diyor şunu alayım da anneme vereyım yarın gidelim mi demez mi ...
her hafta gıdınce sorun yok bır kere işim var temızlık yapacağım deyince benden kötüsü yok ve hemen ailesini istemiyor durumuna düşüyorum ve bu sorun yıllardır devam edıyor 4 yıllık evliyiz bide... kendi ailem farklı şehirde yaşıyor hemen misilleme yapıyor ben bışeye olumsuz olunca ben senın aılene böyle mı yapıyorum edıyorumlar falanda fılan.. aılem yılda 2-3 kere anca gelıyor o bıle sorun allah aşkına bu tarz sorunlar yaşayıp orta yolu bulan var mı fıkır versın yoksa bu halımle kafayı yıcem ...
Artık şu kk de eş kişisi diye yazmayın şı adamlara ya adamla evlenmişsin üstüne hamile kalmışsın hala kocam diyeceğine eş kişisi diyorsun gerçekten çok saygısızca bir kelime
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 28-03-2022

Hamileliğimin 18. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 156 gün kaldı.

Önümzüdeki iki gün içinde kulaklar nihayi konumuna gelecektir. Bu haftadan itibaren kalbiniz hamileliğinizi desteklemek için %40-50 daha fazla çalışacaktır. Genellikle bu fazla iş yükü sorun teşkil etmez. Sağlıklı bir kalp artan bu ihtiyaç ile baş edebilir. Annelerde karnın iki yanında olan ligament ağrıları olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 210 gr. - Yaklaşık boyu : 14.2 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



lilay5

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
16 Aralık 2020
1.762
3.158
valla çalışsam tek bir gün olan izin günümü kendi ailemle bile geçiremem kimse kusura bakmasın.. insanın dinlenmeye, evde vakit geçirmeye ve ya eşiyle çıkacağı bir gezmeye ihtiyacı fazlasıyla oluyor. eşimin ailesiyle aram gayet iyi, 10 dklık mesafede oturuyorlar onda bile ayda bir gittiğimiz oluyor, eşim de ailesi de baskı yapmadığı, laf söylemediği için gitmekten daha çok keyif alıyorum. ama her haftasonu bekleseler sanırım gerilirim ister istemez. benim ailemde 10 dakikalık mesafede. daha sık bekliyor, kendim tekte giderek bu isteği dengeliyorum ama eşime ille de birlikte gideceğiz diye baskı yapmıyorum. sonuçta bu zamana kadar ailemle tek yaşamışım, göbek bağım eşimle kesilmemiş. bence oturup net bir şekilde konuşarak tepkinizi belli edin, sizin kendi alanınıza saygısı olsun
 

white moon

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Ocak 2016
659
683
Ben de annemler gelince izin alırım. Sonuçta her zaman gelemiyor lar. Esinin ailesine iki haftada ya da ayda bir gidin. Ev temizliği için de bir bayan bulun. Hamile hamile ne temizliği. Pazar günlerini de havalar güzel dışarıda beraber geçirelim deyin. Bu kadar ince düşünemeyen kalın kafalı erkekler var. Allah kolaylık versin bacım
 

white moon

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Ocak 2016
659
683
Ben de annemler gelince izin alırım. Sonuçta her zaman gelemiyor lar. Esinin ailesine iki haftada ya da ayda bir gidin. Ev temizliği için de bir bayan bulun. Hamile hamile ne temizliği. Pazar günlerini de havalar güzel dışarıda beraber geçirelim deyin. Bu kadar ince düşünemeyen kalın kafalı erkekler var. Allah kolaylık versin bacım