• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşim (güzel bir) doğum hediyesi almadı

Kaç yaşındasınız 300 fılan mi
Artık anne olacak yaşta değilim
Anne oldum diye tek taş gelecek yaşta da değilim
Ben almıyorsam kimsede almasın :63:
Şaka şaka
Niye celallendin be kuzum
Kim alıyorsa veriyorsa hayırlı uğurlu olsun benim çevremde görmedim
 
Hi hı değer çiçekle gösteriliyor ya. Kusura bakmayın değer gösteriyor adı altında ben eşimden Ajda falan istemedim .eve geldigimde güzel bir süsleme yapmış minik bir buket gül bikac balon ve foto bana yetti .bunun lafını etmek nedir . Kayserili o parası ver diye geyik yapılmış güldük geçtik yani bana parai vermesi gerekti yada BİLEZİK
Maalesef gördüğüm kadarıyla hemcinslerimizin çoğunda içten içe değersizlik hissiyatı ve değer görmeme korkusu var. Çiçek, böcek, değerli taşlar, mücevherler alınmazsa değersiz olduklarını düşünüyorlar 🤣🤣 Az ilgi/çok ilgi nedir yaaa 🤣🤣 ilgilenilmek ne 😁😁 valla çok komik (kesin linçleneceğim ama olsun)
 
Maalesef gördüğüm kadarıyla hemcinslerimizin çoğunda içten içe değersizlik hissiyatı ve değer görmeme korkusu var. Çiçek, böcek, değerli taşlar, mücevherler alınmazsa değersiz olduklarını düşünüyorlar 🤣🤣 Az ilgi/çok ilgi nedir yaaa 🤣🤣 ilgilenilmek ne 😁😁 valla çok komik (kesin linçleneceğim ama olsun)
Ay ne alakası var ya. Kendim de her şeyi alacak yapacak maddi manevi gücüm var ama eş veya sevgili tarafından da bir sürpriz, hediye, çiçek böcek görmek istemek değersizlik hissiyatı mı yani? Kocamız tarafından da mı pohpohlanılmak isteyemeyeceğiz ya 🤣
Bilemiyorum hiç sevdiğiniz ya da hayatınızda olan bir insan tarafından değer verilmedi mi size? Düşünülmek, ilgilenildiğinizi görmek istemediniz mi? Öyleyse çok üzülürüm adınıza gerçekten
 
Maalesef gördüğüm kadarıyla hemcinslerimizin çoğunda içten içe değersizlik hissiyatı ve değer görmeme korkusu var. Çiçek, böcek, değerli taşlar, mücevherler alınmazsa değersiz olduklarını düşünüyorlar 🤣🤣 Az ilgi/çok ilgi nedir yaaa 🤣🤣 ilgilenilmek ne 😁😁 valla çok komik (kesin linçleneceğim ama olsun)
kocam lisede komilik yapıp bana altın kolye almıştı var mı bunun ötesi bunu ben istemedim ama o düşündü çalıştı ve parasını bana harcadı kendim alamayacak durumda mıyım hayır ama para kazanmak kolay değil hem zamanın hem emeğin gider seven adam da parasını sevdiğine harcar cimri adam harcamaz mutlu etmeye çalışmaz. Mağarada değilse özel playlarda hediye almasını bilir ya da işine gelmez diyelim. Evet çiçek mücevher almayan para harcamayan adam ilgilenmiyordur sevmiyordur bu arada. Kocam ilk zamanlar gece ben kalkarım sen uyu diyordu hamileyken işten gelip yemek yapıyordu hala bebeğin bakımında aktif her sabah kalkar kahvaltıyı hazırlar. Hem maddi hem manevi gösteriyor bunu yapmasa adamın beni sevdiğini nasıl anlayacağım?
 
Doğum hediyesi az bile. Almayan varsa gitsin lafını yapsın aldırtsın bence. Sipariş verir gibi değil de işte eşinizin anlayacağı dilden açarsınız konuyu. Tatlı dil mühim.
Benim elimden gelse bebeğimin her atağında eşime hediye aldırırım.
Daha bu sabah kızım beni 6:30da uyandırırken kocam bey fosur fosur uyuyordu.
 
Son düzenleme:
Ay ne alakası var ya. Kendim de her şeyi alacak yapacak maddi manevi gücüm var ama eş veya sevgili tarafından da bir sürpriz, hediye, çiçek böcek görmek istemek değersizlik hissiyatı mı yani? Kocamız tarafından da mı pohpohlanılmak isteyemeyeceğiz ya 🤣
Bilemiyorum hiç sevdiğiniz ya da hayatınızda olan bir insan tarafından değer verilmedi mi size? Düşünülmek, ilgilenildiğinizi görmek istemediniz mi? Öyleyse çok üzülürüm adınıza gerçekten
Eğer değer görmemiş bir insan olsaydım bu kadar özgüvenli olmaz ve değerimi birilerinin bana vereceği çiçek böcekle ölçerdim 🤣🤣 bence siz kendinize çok üzülün. Kadının değerini toplum içindeki duruşu, asaleti, karşı tarafa vermedigi tavizler,vs belirler ah bir anlayabilseniz...
 
Ay ne alakası var ya. Kendim de her şeyi alacak yapacak maddi manevi gücüm var ama eş veya sevgili tarafından da bir sürpriz, hediye, çiçek böcek görmek istemek değersizlik hissiyatı mı yani? Kocamız tarafından da mı pohpohlanılmak isteyemeyeceğiz ya 🤣
Bilemiyorum hiç sevdiğiniz ya da hayatınızda olan bir insan tarafından değer verilmedi mi size? Düşünülmek, ilgilenildiğinizi görmek istemediniz mi? Öyleyse çok üzülürüm adınıza gerçekten
Haa şunu da ekleyeyim hediye konusunda kimseden beklentim olmadı ama sipariş vermediğim gerçek ve gerçekten sürpriz olan hediyeler çok aldım, o yüzden eksikliğini hiç yaşamadım ve sizi anlayamıyorum, değerimi bu hediyelerle ölçmedim. Aldatan adamlar da pahalı hediyelere boğuyor partnerini anlatabildim mi
 
Hi hı değer çiçekle gösteriliyor ya. Kusura bakmayın değer gösteriyor adı altında ben eşimden Ajda falan istemedim .eve geldigimde güzel bir süsleme yapmış minik bir buket gül bikac balon ve foto bana yetti .bunun lafını etmek nedir . Kayserili o parası ver diye geyik yapılmış güldük geçtik yani bana parai vermesi gerekti yada BİLEZİK
Kendinizi teselli etmeyin)
 
Back
X